Polecane posty

jaro1003    5
Napisano (edytowany)

akowicz111

 

 

Napisany Dzisiaj, 11:26

Na silniku często są smugi po fabrycznym malowaniu.

 

 

proszę cię nie mów takich rzeczy

Edytowano przez jaro1003

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Jaro1003 otóż byś się zdziwił bo kombajn którym kosze ,teść przyciągną prosto z Płocka od nowości ma podobne. Ma coś koło 1000 mth ,silnik nie robiony i nie malował blach. To skąd je ma ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

naprawdę wierzysz że przez 22 lata urzytkowania nie ma ani jednej ryski na lakierze chociaż blachy są pogięte :lol: :lol: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

uwaga na fałszywe maile niby z serwisu allegro, ich celem jest wyłudzenie loginu i hasła, właśnie dostałem taką wiadomość:

 

Drodzy czlonek Allegro,

 

Wzgledu na brak aktywnosci na koncie moze zostac zawieszone.

Jesli nie chcesz zostac zablokowane Twoje konto w Allegro, prosze zalogowac si e tu taj i aktualizowac swoje dane.

Jesli nie widzimy zadnej aktywnosci na koncie w ciagu najblizszych 48 godzin z ostanie zawiesic konta.

 

Pozdrawiam,

 

z adresu e-mail service@allegros.pl

  • Like 2

Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

filtr powietrza też jest uśwechtany farbą czerwiń meksykańska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

O ile mi wiadomo Prima to fabryka pierścieni tłokowych w Łodzi, a czy coś więcej robią to ciężko stwierdzić.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ten bizon nie był malowany, to oryginał, jest gdzie nie gdzie porysowany, i nie jest to zamalowane, Mój też tak miał silnik pomalowany, trochę na czerwono.Filtr ochlapany czerwoną farbą, jakby pęndzlem pomalowany, A z fabryki go przyprowadzaliśmy w 84rn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78
Napisano (edytowany)

Trochę wysoka cena jak na te uszkodzenia, zrób wywiad ze sprzedającym co jeszcze tam jest nie tak i podzwoń popytaj o części bo do tych sprzętów to nie tanie (zwłaszcza do skrzyni) ale ogólnie jak masz pojecie o robocie to powinno się opłacać myslę że z oponkami na przód powinieneś sie zamknąć w 7-8 tyś

Edytowano przez farmervip

:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlkpmder    6
Napisano (edytowany)

Musisz zorientować sie co tam jest do naprawy po za skrzynią i wałkiem bo może okazać sie że koszty przerosną oczekiwania. W zeszłym sezonie znajomy zlecił firmie naprawe skrzyni w młodszym modelu 6180 i cena go zaskoczyła 50000zł robota bez faktury. Ale jeśli silnik dobrze pracuję a koszty naprawy okazały by sie niewielkie to warto było by i z tej ceny może by jeszcze szło potargować

Edytowano przez wlkpmder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)
;] Edytowano przez Eduardo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

Co powiecie o tym: http://otomoto.pl/ma...25-A260834.html

Opłaca się takiego kupić i wyremontowac?

Ile może kosztowac taka impreza?

 

 

a mnie sie wydaje ze gosc juz obczail ile bedzie remont kosztowal i stwierdzil ze lepiej sprzedac...jak rozbierzesz to wtedy wiadomo ile

 

bedzie kosztowac a tak to mozna pogdybac....ale to moje zdanie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

Mój tata takim trzy sezono pracował maszyna bardzo dobra na polu zawsze objeżdżał zwykłe bizonki lepsze dopasowanie biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj