Skocz do zawartości

Zdjęcie

Młodzi rolnicy zablokowani przez Rentę Strukturalną

11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share massey2645

massey2645

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 06 luty 2011 - 12:44

Młodzi rolnicy zablokowani przez Rentę Strukturalną Witam,jestem młodym rolnikiem jedną nogą coraz cieńsza, mianowicie na przejęcie gospodarstwa mam tylko jeszcze miesiąc i raczej nie zdołam tego uczynić bo czekam ja i ponad 4000 osób na decyzje RS z listy rezerwowej która ma być znana do końca marca. Moje pytanie co dalej robić czekać na decyzję i stracić MR tak ja straciłem już MGR, czy przejąc gospodarstwo i nie czekać na decyzje która może być różna. Pewnie chcą nas wymydlić z wszystkiego, coś ostatnio mówią że dostaniemy drugą szansę na MR, a to znowu papiery, koszty, czas i efekt nie wiadomy. Czekam na wasze pomysły co z tym fantem zrobić.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Młodzi rolnicy zablokowani przez Rentę Strukturalną Dzisiaj, 01:04
  •  

#2 Share kopojno

kopojno

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 06 luty 2011 - 13:37

Młodzi rolnicy zablokowani przez Rentę Strukturalną kolego dowiadywałem się w agencji i mi powiedzieli że można złożyć wniosek o przedłużenie czasu na przepisanie gospodarstwa w ramach MR. Wystarczy uzasadnić. Czyli napisać że czeka się za decyzją w sprawie RS i nie powinno być problemu. Najlepiej to jak zadzwonisz do agencji do oddziału wojewódzkiego i tam się zapytaj o taką możliwość.

A czas masz 6 miesięcy od czasu otrzymania decyzji o przyznaniu MR.

#3 Share Dlok

Dlok

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 160 postów

Napisany 06 luty 2011 - 13:47

Młodzi rolnicy zablokowani przez Rentę Strukturalną

kolego dowiadywałem się w agencji i mi powiedzieli że można złożyć wniosek o przedłużenie czasu na przepisanie gospodarstwa w ramach MR. Wystarczy uzasadnić.