Zaloguj się, aby obserwować  
Ursusc385

pronary wszystkie typy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
marcin974    30
Co byscie pozmieniali w pronarach według was zeby było dobrze ? :)

hehe i kolejny temat ,,dla mnie" :)

szczerze... -w wersji 82SA tlumik (taki jak przy zetorze) :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
W moim 1221A zmieniłbym miejsce położenia akumulatorów no i ten wystający filtr powietrza na masce

wlasnie.. moze wie ktos jak poprowadzic wlot powietrza przy slupku kabiny. Fajny bajer i wyglad tez :)

a aku masz w stopkach?? ja tam nie narzekam :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17
wlasnie.. moze wie ktos jak poprowadzic wlot powietrza przy slupku kabiny. Fajny bajer i wyglad tez :)

a aku masz w stopkach?? ja tam nie narzekam :)

 

co do wlotu powietrza to moze by tak kawalek gietkiej rury poprowadzic do slupka a reszte dac z normalnej rury i na koncu zakonczyc tym "grzybkiem"


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
co do wlotu powietrza to moze by tak kawalek gietkiej rury poprowadzic do slupka a reszte dac z normalnej rury i na koncu zakonczyc tym "grzybkiem"

ale dziura w masce zostanie :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

a ja całą hydraulike !!!!!!!!!!


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

- komfort, wyciszenie, materiały i wykończenie kabiny

- skrzynia biegów

- dodałbym rewers elektrohydrauliczny, wtedy nadawałby się do ładowacza czołowego

- przednia oś bliżej środka ciągnika - tak, żeby ciężar rozkładał się 45/55%, a nie jak teraz 35/65% (oś przednia/tylna)

- nawiew - skandal! wieje kiepsko i tylko gdzieś tam na dole...

- hydraulika

- tłumik przy słupku kabiny

- filtr powietrza schowany pod maską

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
- komfort, wyciszenie, materiały i wykończenie kabiny

- skrzynia biegów

- dodałbym rewers elektrohydrauliczny, wtedy nadawałby się do ładowacza czołowego

- przednia oś bliżej środka ciągnika - tak, żeby ciężar rozkładał się 45/55%, a nie jak teraz 35/65% (oś przednia/tylna)

- nawiew - skandal! wieje kiepsko i tylko gdzieś tam na dole...

- hydraulika

- tłumik przy słupku kabiny

- filtr powietrza schowany pod maską

to by byl nie za tą cene ale sluszne spostrzezenia :)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CzarnyBrat1    0

no właśnie, mówmy o zmianach rozsądnych nie zmieniających zbytnio ceny. Bo jeżeli miałoby sie wszystko zmienić to wyszła by cena Jd czy NH. Akumulatory aż tak nie przeszkadzaja, ale jest trudny dostęp a przecież przd chłodnicą jest cała masa miejsca, akurat akus by sie zmieścił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grabos    0

dwie najbardziej denerwujące rzeczy przednie błotniki i końcówkę fitra powietrza wystającą ponad maskę jedno i drugie niemiłosiernie się trzęsie i denerwuje kiedy akurat ciągnik się nie psuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
dwie najbardziej denerwujące rzeczy przednie błotniki i końcówkę fitra powietrza wystającą ponad maskę jedno i drugie niemiłosiernie się trzęsie i denerwuje kiedy akurat ciągnik się nie psuje

a powiedzcie mi jeszcze.... czy nie mogli by bylnych blotnikow robic szerszych lub taką czarna zakladke dostawic (jak w pronarze 1523A) ja w 82SA mam z tylu na ogumieniu ...480.. i wystaja -patrzylem przy pronaze 1025A i idealnie by mogy by byc od niego

z kolei kumpel ma 1025A na ogumieniu 520 i tez wystaja... czy nie mogly by byc szersze....

mam nadzieje ze zostalem zrozumiany :)

a i co do nawiewu to ja chyba zaloze nagrzewnice od zuka w miejscu gdzie latem woze skrzynke z kluczami (pod dzwigniami hydrauliki)

 

a mam jeszcze pytanko: jak odpalaja wasze pronary zimą??

ja swoim w nocy tydzien temu ladowalem calego tira pomidorow uzywalem tylko tylnych halogenow i swiatel pozycyjnych... ja rano na starter a on tylko raz przekrecil i zonk :)

ale jak mu zje.....m rozruch to takiego kopa dostal :)

ja mysle ze te aku (jenoxy) są do kitu. Mi to sie dzieje od nowosci...

+ 2stopnie a zimny nie zapali. a przy -25 to nawt cieply.

Ale na zime kupie 2 noweczki aku i to chyba centre

P.S teraz latem to bardzo dobrze pali (jak na rozruszniku planetarnum heh)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grabos    0

pewnie że mogli by je robic szersze u mnie na gumach 18,4/34 też są za wąskie. a propo szerokości opon to jak jest u was z wyjmowaniem bolców od zaczepu, bo ja musiałem je poskracac bo na tych oponach nie można było ich wysunąc?!?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
pewnie że mogli by je robic szersze u mnie na gumach 18,4/34 też są za wąskie. a propo szerokości opon to jak jest u was z wyjmowaniem bolców od zaczepu, bo ja musiałem je poskracac bo na tych oponach nie można było ich wysunąc?!?

ja ciagadlo zapinam na jeden bolec (nic nie skracane) a na ,,styki" wyjme -akurat wygarbienia sie mijają


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CzarnyBrat1    0
a mam jeszcze pytanko: jak odpalaja wasze pronary zimą??

ja swoim w nocy tydzien temu ladowalem calego tira pomidorow uzywalem tylko tylnych halogenow i swiatel pozycyjnych... ja rano na starter a on tylko raz przekrecil i zonk :)

ale jak mu zje.....m rozruch to takiego kopa dostal :)

ja mysle ze te aku (jenoxy) są do kitu. Mi to sie dzieje od nowosci...

+ 2stopnie a zimny nie zapali. a przy -25 to nawt cieply.

Ale na zime kupie 2 noweczki aku i to chyba centre

P.S teraz latem to bardzo dobrze pali (jak na rozruszniku planetarnum heh)

moje akusy dobrze działają, Ostatnio je ładowałem pierwszy raz po 3 latach :) :) :) i to tylko dlatego ze stwierdziłem iż trzeba je naładować, zapalał dobrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

Zimą trzeba mu na krótką chwilę zamknąć wylot spalin (tak jak się go gasi) i wtedy winien wystartować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
Zimą trzeba mu na krótką chwilę zamknąć wylot spalin (tak jak się go gasi) i wtedy winien wystartować.

sorki ale troche nie rozumiem :)

a propo to zimą nie ma sily przekrecic :)

fakt faktem na opale jest :)

za to c-360 tez i zimą nie ma bata na nią najczesciej to zapali ,,na zimno" a jak nie to ciepla woda i do przodu (nią zapalamy pronara) :):)

Edytowano przez Nikita_Bennet
literówki

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

Z lewej strony jest czerwona dźwignia, kiedy ją wyciągasz silnik gaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
Z lewej strony jest czerwona dźwignia, kiedy ją wyciągasz silnik gaśnie.

no tak i??


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grabos    0

czerwoną dziwignią panowie nie zatkacie wydechu. ona dochodzi do pompy paliwowej i odcina ON. ale zatkanie na chwilę wydechu podczas rozruchu rzeczywiście pomaga, tylko do tego potrzebnych jest dwóch ludzi. Mój złom zapala w zimę bez problemu ale stoi przypięty do wycinaka w oborze :)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

a moj MTZ'cik zima zapala bez problemu :) zalany jest plynem a i zostal wyposazony w rozrusznik szybkoobrotowy(planetarny) troszku go sie przytrzyma na swiecach zarowych i pali jak oszalaly :)


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3

Ta czerwona dzwignia to jest odpreznik, i ona nie odcina ON, tylko luzuje zawory, czy cos, ja na wyciagnietym odprezniku jechalem kiedys, tylko ze ciagnik dymił i kompletnie nie mial mocy, co sie okazalo ta czerwona dzwignia byla wysunieta i nie odbiła do pozycji normalnej gdy wczesniej gasilem traktor, mowa o ciagniku Belarus 82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj