Skocz do zawartości

Zdjęcie

prasa mascar

7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Axjon

Axjon

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 35 postów

Napisany 05 luty 2011 - 20:02

prasa mascar Zastanawiam nad kupnem prasy rolującej i ostatnio dostałem propozycje używanej mascara. Prasa jest z 2002 roku i robiła rocznie 2 do 3 tysięcy bel, większość sianokiszonka. Co powiecie o tej marce i jaki może być stan po takim przerobie? Ja jestem w tej materii zielony zupełnie, nie wiem nawet na co patrzeć. Doradźcie.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
prasa mascar Dzisiaj, 23:16
  •  

#2 Share martinezo

martinezo

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 922 postów

Napisany 05 luty 2011 - 20:14

prasa mascar mój znajomy ma taka prasę i bardzo ją chwali, co do przebiegu 9 lat x 2 tyś bel = 18 tyś. to już jest troszeczkę ;) po tylu ukręconych belkach można się spodziewać, że coś niespodziewanego wyskoczy :D

#3 Share xxModzelxx

xxModzelxx

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Zainteresowania:Ile tu tego...
    ;)

Napisany 05 luty 2011 - 20:14

prasa mascar Bierz nie jest zła, rok temu też kupiłem taką tylko na 2 sznurki a twoja?
A skąd jesteś?
PW ;D
:D

#4 Share Axjon

Axjon

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 35 postów

Napisany 05 luty 2011 - 20:32

prasa mascar Lubelskie, tylko że o to w sianokiszonce większość chodziła, a w słomie tak było dobijane że aż sznurki pękały przy załadunku bel

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#5 Share bison45

bison45

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 05 luty 2011 - 20:35

prasa mascar Mój sąsiad ma 3-letnią prasę MASCAR(z siatką) on ja chwali, ale raz się wybrałem do niego na pole, zrobiłem oględziny ok. 5 belek i wszystkie miały ta samą wadę, mianowicie były tak luźne że mogłem bez problemu włożyć całą rękę w ich bok....Nie wiem może była tak ustawiona że miała słaby docisk :blink: ...Za jaką kasę chcesz to nabyć?

#6 Share Axjon

Axjon

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 35 postów