benek30

po kapitalnym nie kreci

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
benek30    0

Witam wszystkich obecnych na forum .

Mam mały problem z moją c-360 ,a mianowicie po generalnym remoncie silnika rozrusznik nie może przekręcić koła zamachowego ,zaznaczam że odpalam go prosto z prostownika z tzw. starterem bo jeden aku jest rozwalony a z jednego to nic sie nie dzieje.

Koło zamachowe przekrece normalnie w okienku po drugiej stronie ,a rozruch nic .Co może być przyczyną,czy muszę palić przez aku.

Proszę o poradę :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818
Napisano (edytowany)

wszystko zalezy jaki masz ten prostownik, jaka moc ma rozruchową, ale z tego co wiem to zawsze sie zapala z akumulatorem a pomaga mu sie właśnie prostownikiem jak słaby, a jak po remoncie kompresja dobra to i nie da rady

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Tak powinieneś mieć założone aku. Nawet dla zabezpieczenia alternatora i instalacji, bo inaczej po odpaleniu napiecie podskoczy.

Ile amper daje ten prostownik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

nie podłaczałem zadnej elektryki ani alternatora bo bede go tryskał ,tak chciałem go odpalic ,na krawacie nie próbowalem a prostownik daje 300A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek410    0

probowałes zapalic na zaciag?? robiles szlif wału albo wymieniałes go?? jak nie pojdzie na zaciag a robiles cos z wałem to sprawdz czy nie masz za ciasnych panewek na korbowodach, sasiad mial taki przypadek, gość który robił mu szlif wału zrobił "ciasniej" i nie mozna bylo jego c360 na zaciag nawet przełamac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

tak wałe jest po szlifie ,ale w czasie skrecania cały czas wał krecił sie lekko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mirek37   
Gość mirek37

spróbuj jeszcze zapalić go na akumulatorze samochodowym i najwyżej wtedy podłącz rozruch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

tylko muszę sobie najpierw naładowac dobrze jakies aku .ale spawdze

A czy sprzegło może jakoś hamować i ktory wałek powinien krecic sie w skrzyni jak jest luz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

skrzynia troche zwalnia rozruch ale nie duzo nie powinno miec to wiekszego znaczenia i zawsze mozesz wcisnac sprzeglo

ale ja bym tutaj nie szukal problemu rozkrec rozrusznik to ze masz trzy nie oznacza ze sa wszystkie dobre

wybierz ten so kreci najlepiej i go rozbierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaguar235    5

a spróbuj kołem zamachowym przekręcić ręcznie jakąś łapką od gwoździ to zobaczysz czy ma lekko czy ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

a dlaczego mam rozkrecic ten rozruch?, a kołem krece przez breszke i idzie z pewnym oporem ale nie bardzo ciezko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

chcesz zapalić na prostowniku?chyba na spawarce(piszesz 300A)?to również musisz mieć przewody jak od spawania bo żadnym cienkim przewodem tyle prądu(do rozruchu)nie przejdzie.a czy wałem można w ogóle poruszać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Aku które przy nim miałeś to zapewne były 2 x 6V 190Ah o pradzie rozruchowym 900A, Więc w tym momecie działasz mocą akumulatora samochodowego 12V 40Ah 320A. Taki aku. były w maluchach(fiat 126p).

Wic sie nie dziw, zima, zdrowy silnik = dobra kompresja ciężka do przełamnia.

Jak bys miał rozrusznik z przekładnią to można by było pogadać.

Załatw jakis aku, pozycz od sasiada daj gazete do poczytania i niech sie dociera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

proste co to 300A trzecia część akumulatora 900A o ile jeszcze ten prostownik tyle ma bo pisac to może...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

to by sie zgadzało .bardzo dziekuje za pomoc .musze kupic nowe aku i bedzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian1014    45

Kup sobie jeden akumulator samochodowy 100-120 Ah i wystarczy ja tak mam od kilku lat i jest super( tylko że ja mam prądnice) ale zimą to nawet czasem jeszcze z tego akumulatora samochody odpalam :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

kupiłem aku od auta i smiga.dzieki bardzo za pomoc.

ale mam nastepny problem zdaje sie ze wiekszy ,a mianowicie po odpaleniu nie ma ciśnienia pompa daje dobrze bo mierzyłem za filtrem, do góry podaje ale nie trzyma. czy jedyną przyczyną są tulejki na wałku czy może być coś innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

wałek był zakładany nowy.a o jaki przewód chodzi? i jeszcze czytałem o jakiejs kulce w zaworze przy pompie, ale pompa tez jest nowa i nic tam nie regulowalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj