Skocz do zawartości

Zdjęcie

belarus 920


8 odpowiedzi na ten temat

#1 Share robert06

robert06

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 04 luty 2011 - 15:08

belarus 920 zastanawiam sie czy warto wstawic turbine do belarusa 920 podobno bedzie wiecej palił ,bedzie efekt i czy to nie skruci zywotnosci silnika

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
belarus 920 Dzisiaj, 19:28
  •  

#2 Share andrzeju207

andrzeju207

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:motocykle, auta, piłka czyli to co każdy facet lubi najbardziej :D

Napisany 04 luty 2011 - 16:34

belarus 920 A czy ten ciągnik nie powinien już być wyposażony w turbinę?

#3 Share robert06

robert06

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 04 luty 2011 - 17:29

belarus 920 niejest ma 4 lata ten ciągnik

#4 Share andrzeju207

andrzeju207

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 67 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:motocykle, auta, piłka czyli to co każdy facet lubi najbardziej :D

Napisany 04 luty 2011 - 18:02

belarus 920 A jaki to jest typ silnika? MMZ D-243 czy MMZ D-245? Ja mam Pronara 82SA i też myślałem nad tym ,żeby wstawić do niego turbine

#5 Share robert06

robert06

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 04 luty 2011 - 20:11

belarus 920 MT3 MM 3, 240 100 20 15 TAKI NUMER JEST NA BLOKU SILNIKA

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
belarus 920 Dzisiaj, 19:28
  •  

#6 Share GoodFarmer

GoodFarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 225 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie
  • Zainteresowania:Nowoczesne rolnictwo, technika rolnicza.

Napisany 04 luty 2011 - 22:44

belarus 920 Ten model ma silnik D-243 jest odpowiednikiem pronara 82SA.

#7 Share endriu007

endriu007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów

Napisany 04 luty 2011 - 23:10

belarus 920 Co to za problem wstawić turbo musisz wiedzieć jakie ma tłoki(najczęściej do turbiny są z "większym wgłębieniem" żeby był mniejszy stopień sprężenia) i czy wał to wytrzyma(często wały są takie same,a że ciągnik jeszcze nie taki stary ta wał powinien być elegancki. Czasami można zostawić stare tłoki ale trzeba odprężyć go czyli zmniejszyć stopień sprężania ( grubsza uszczelka) ale znając życie to tłoki będą zupełnie inne i uszczelka niewiele zdziała, no i jeszcze pierdoły takie jak smarowanie, chłodzenie turbiny wtryski. Do turbiny zawsze wszystko mocniejsze najlepiej posprawdzaj co i jak i napisz, może dopiero przy remoncie silnika było warto to robić bo części się nazbiera a kosztować na pewno trochę będą. Sprawdź stopię sprężania silnika doładowanego i wolnossącego i napisz to się pomyśli. A co do spalanie to z turbiną diesel zawsze mniej spali jak jest wszystko dobrze wyregulowane, ponieważ mieszanka się lepiej spala.

#8 Share robert06

robert06

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów

Napisany 05 luty 2011 - 15:31

belarus 920

Co to za problem wstawić turbo musisz wiedzieć jakie ma tłoki(najczęściej do turbiny są z "większym wgłębieniem" żeby był mniejszy stopień sprężenia) i czy wał to wytrzyma(często wały są takie same,a że ciągnik jeszcze nie taki stary ta wał powinien być elegancki. Czasami można zostawić stare tłoki ale trzeba odprężyć go czyli zmniejszyć stopień sprężania ( grubsza uszczelka) ale znając życie to tłoki będą zupełnie inne i uszczelka niewiele zdziała, no i jeszcze pierdoły takie jak smarowanie, chłodzenie turbiny wtryski. Do turbiny zawsze wszystko mocniejsze najlepiej posprawdzaj co i jak i napisz, może dopiero przy remoncie silnika było warto to robić bo części się nazbiera a kosztować na pewno trochę będą. Sprawdź stopię sprężania silnika doładowanego i wolnossącego i napisz to się pomyśli. A co do spalanie to z turbiną diesel zawsze mniej spali jak jest wszystko dobrze wyregulowane, ponieważ mieszanka się lepiej spala.

TO NARAZIE NIEWARTO SIE DO TEGO PRZYBIERAC MA DOPIERO 1500 MOTOGODZIN PRZEROBIŁEM W NIM MOCOWANIE TURA, MAM Z SOKÓŁKI ZRYWAŁO MI SRUBY MOCUJACE RAME CO NIECO TRZEBA BYŁO ZMIENIC O 60 KG JEST CIĘRZEJSZY DOSZŁO TROCHĘ RAMY ,WIDZIAŁEM ŁAK PEKA OBUDOWA SPRZEGŁA NAJCZESCIEJ POJAWIA SIE KRESKA TAM GDZIE SMARUJE SIE SPRZEGŁO I WAŁEK WYHODZI Z TEJ OBUDOWY

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
belarus 920 Dzisiaj, 19:28
  •  

#9 Share endriu007

endriu007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów

Napisany 05 luty 2011 - 16:18

belarus 920 Powiem Ci tak z tym przebiegiem jak w miarę chodzi to nic nie ruszaj jedynie jak napisałem przy okazji remontu silnika (czego Ci nie życzę) to możesz pomyśleć, a tak jak wszystko jest git to niech tak pracuje.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy