mf690xx

MF 690-odpalanie w zimie..??

Polecane posty

Mikruss    536

Tyle ze wlasnie 30 letnie diesle lepiej odpalaja niz nowe auta. Przyklad vectra a 1.7 isuzu przy minus 25st i o sprawnej jednej swiecy odpalala z bulem ale odpalalaaudi 80 1.9 tdi wszystkie upalone to samo odpalala a w tej zimie przy min. 5 vectra c 1.9 bez swiecy ani drgnela dopiera opalarka w przepustnice i odpalila a jest duzo wiecej takich aut

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Tylko ten 30 letni diesel miał dużo mniejsze ciśnienie wtrysku oraz mocy, nie miał EGR, itp.

Co do starych konstrukcji silników diesla to nie jest tak że wszystkie palą, kiedyś ze wstępną komorą spalania normalne odpalanie zimą to był knot i ogień w kolektor bo inaczej ani drgną.

Silnik S-4003 jaki montowano w 60-tkę nie ma żadnego podgrzewania, nie jest to może mistrz palenia zimą ale daje radę, warunek sprawne aku i rozrusznik. 

maly18881 - sprawne podgrzewanie diesla to podstawa i tu pełna zgoda, natomiast odnośnie Perkinsa 4P to nie wystarczy, ten silnik, jak i cała rzesza innych, musi mieć odpowiednie obroty bo inaczej nie odpali lub odpala bardzo ciężko. Nawet 3P pali dużo łatwiej przy słabym aku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly1881    0

Temat rzeka akmaly, moj 4p potrzebuje dobrego ognia w rure z plomieniowki i gada, bo prad i obroty oki, a dla 3p nie ma roznicy jak napisales i sasiad ma to samo z 4514 20 lat mlodszym jak nie da ognia to ukreci rozrusznik
Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

    • Przez Mopsiu
      Witam. Mam mały problem a mianowicie - nie świeci mi stop. Gdzie znaleźć czujnik stopu w tej maszynie? 
      Z góry dziękuję za każdy pomocny komentarz🤗
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj