Zaloguj się, aby obserwować  
czk111

problem z hydrauliką

Polecane posty

czk111    0

Witam. Posiadam Mtz 82 z 99r, i problem polega na tym że dźwignia od tuza przy kierownicy nie działa, nie ma w ogóle docisku,a jak chcę podnieść to jest taki dźwięk jakby było już do oporu podniesione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czk111    0

na pewno jest bo był tydzień temu dolewany. ale ta wada jest od początku kiedy był kupiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

witam

 

prawdopodobnie zaciął ci się ten grzybek przy siłowniku weź kombinerki i wyciąg go

 

Pozdrawiam

 

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czk111    0

ale o jaki chodzi grzybek? tylko że jak podnoszę tą dźwignią obok siedzenia to wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Kolego napisz co podnosisz TUZ czy ni kiprujesz przyczepe bo czytałem to 10 razy i nie rozumiem....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

nie wiem jak to się fachowo nazywa grzybek tzn ten cienki bolczyk przy siłowniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czk111    0

chodzi mi o tylni podnośnik.

 

nie wiem jak to się fachowo nazywa grzybek tzn ten cienki bolczyk przy siłowniku

 

dzięki. jutro sprawdzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

kolego czyli tymi wajchami co masz koło kierownicy nie podnosi tylko tymi koło fotela z prawej strony tak?? Jeżeli tak i chcesz podnosić tymi koło kierownicy to musisz tą wajchę co jest koło fotela ustawić w takim położeniu żeby była nieruchoma masz tam taką śrubkę-motylek i masz skręcić tego motylka prawie przy końcu a dokładniej jest tam śrubka prawdopodobnie 10 lub 13 a dokładniej taki łebek od śrubki i tym motylkiem masz w tym samym miejscu skręcić tylko ten motylek jest wyżej i tą koło fotela nic nie ruszasz masz ją skręcić i NIE RUSZAJ jej!! I dopiero steruj tymi koło kierownicy. Ja tak mam i wszystko jest ok znajomy tez tak ma przy kumurunie i to pewnie tego wina jest. Łatwiej chyba nie dało się wytłumaczyć a jak nie to pisz na gg ;) Mam nadzieje że pomogłem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czk111    0

kolego czyli tymi wajchami co masz koło kierownicy nie podnosi tylko tymi koło fotela z prawej strony tak?? Jeżeli tak i chcesz podnosić tymi koło kierownicy to musisz tą wajchę co jest koło fotela ustawić w takim położeniu żeby była nieruchoma masz tam taką śrubkę-motylek i masz skręcić tego motylka prawie przy końcu a dokładniej jest tam śrubka prawdopodobnie 10 lub 13 a dokładniej taki łebek od śrubki i tym motylkiem masz w tym samym miejscu skręcić tylko ten motylek jest wyżej i tą koło fotela nic nie ruszasz masz ją skręcić i NIE RUSZAJ jej!! I dopiero steruj tymi koło kierownicy. Ja tak mam i wszystko jest ok znajomy tez tak ma przy kumurunie i to pewnie tego wina jest. Łatwiej chyba nie dało się wytłumaczyć a jak nie to pisz na gg ;) Mam nadzieje że pomogłem ;)

 

tak a dokładniej tą najbardziej z prawej strony. a tą koło siedzenia ustawić w pozycji N? jutro będę próbował i napisze co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czk111    0

sprawdziłem to i nic z tego. prawdopodobnie rozdzielacz do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

szukasz docisku :D tzn chcesz podnieść ciągnik na belkach do gory ewentualnie wbić maszynę w ziemię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

to tą dźwignią co jest przed szybą przednią od prawej masz normalnie podnoszenie i opuszczanie więc ta dźwignia ma 4 pozycje od dołu :

1-podnoszenie

2-stop/zamknięty przepływ oleju

3-docisk

4-opuszczanie swobodne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czk111    0

o to chodzi że nie ma żadnej reakcji jak tą dźwignią ruszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinO10    69

Ja robię tak gdy chcę uzyskać docisk: dźwignię koło siedzenia przesuwam maksymalnie do tyłu (w kierunku akumulatora), muszę ją trzymać w tej pozycji bo samoczynnie się cofa. Następnie ostatnią dźwignię z prawej przy kierownicy przesuwam do przodu i od razu mam efekt unoszenia się tyłu ciągnika (np. zapięty pług). ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj