Arek

Powrót paliwa z pompy wtryskowej w 12145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Arek    218

Na pompie mam podłączone dwa powroty paliwa ale pękł przewód i cieknie tam paliwo. Czy mogę zaślepić jeden otwór i zostawić tylko ten co jest wyżej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

te 2 powroty to oryginalne rozwiązanie czy jakaś rzeźnia?? albo coś źle patrzyłeś. instalacja paliwowa to ze zbiornika przez odstojnik do pompki paliwowej a następnie filtry i jeśli na filtrach jest zaworek przelewowy to do pompy wtryskowej idzie tylko przewód z filtrów a drugi otwór jest zaślepiony, jeśli zaworka nie ma na filtrach to jest on w pompie wtryskowej zamiast zaślepki i tam jest powrót. innych rozwiązań nie widziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ciągnika nie mam od nowości więc nie wiem czy to fabryka czy ktoś sobie to tak wymyślił.

Znalazłem fotki na allegro:

21714315.th.jpg

21078250.th.jpg

 

U siebie mam podłączone dwa powroty z pompy tak jak na drugim zdjęciu, idą one do zaworka na filtrach, łączą się z powrotem z wtryskiwaczy i idą do zbiornika tak jak na pierwszej fotce.

 

Jeśli dobrze rozumiem to jeśli na filtrach jest zaworek to oba powroty z pompy mogę zaślepić i zostawić tylko powrót z filtrów i wtryskiwaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

ta środkowa śruba na pompie wtryskowej to nie jest powrót z instalacji zasilającej małego ciśnienia.. tym otworem wylatuje paliwo które przepuszczą o-ringi na sekcjach wtryskowych. jeśli pompa jest nowa i dobrze złożona to z tej dziury nie powinno nic lecieć. muszę przyznać, że zapomniałem o tym drugim "przelewie".. a dla informacji to przelewy z wtrysków to jest podobnie jeżeli są dobre nic nie powinno z nich lecieć..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ciągnik ma swoją młodość już dawno za sobą więc może coś tam przepuszczać na pompie. Czyli ten otwór po prawo mogę zaślepić a przelew podłączyć tylko z tej środkowej śruby? Choć może lepiej zostawić tak jak jest bo teoretycznie wtedy sam powinien się odpowietrzyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj