endriucmg

budowa od podstaw

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
endriucmg    1

Witam kolegów, co sądzicie o budowie od podstaw (wszystkie części nowe) ciągnika URSUS C-360? Ile taka budowa mogła by wynieść? A może budowa Bizona była by ciekawa? Jak sądzicie było by to opłacalne, wiadomo oczywiście że nie są to maszyny zaawansowane technologicznie ale na średnie gospodarstwa w sam raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    9

jezeli chciałbys kupic nowy blok, skrzynie, most i ogólnie wszystko nowe prosto z taśmy produkcyjnej to chyba byłaby to głupota wszechczasów. myśle że taka budowa wyniosła by około 40 tysięcy może i wiecej to za taką kase mamy już nieporównywalnie lepszy ciągnik od c360. Chyba ze ktos nie ma co robić z kasa i ma sentyment do szescdziesiątki to jaknajbardziej polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem czy by się w 40 tysiach zmieścił. już lepiej parcha kupić i odremontować. teraz za każda pierdołe się buli i to solidnie. spróbuj tylko skrzynie skompletować. a poza tym dzisiejsze nowe części pozostawiają wiele do życzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zurs    8

Witam, zgadzam się z kolegami to już nie te czasy kiedy samodzielna budowa ursusa była bardzo opłacalna, lepiej kupić i odremontować. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn7701    0

Do MTZ-ta nowy silnik kosztuje 12000 Kabina 4000, Używany most przedni około 4000, orbitrol 1600 skrzynia 5000 tylny most nie znalazłem. A gdzie reszta? Felgi, opony, oleje, zbiornik paliwa, chłodnica, wyposażenie kabiny ogrzewanie, inst. elektr. Za 15000 kupisz starszego, za 5000 go wyremontujesz, rejestrujesz i ogień.

Oczywiście to przykład bo części do rusa uchodzą za tańsze i tak mi się akurat nawineło. A ile by to było przy zetorze czy ursusie?

Edytowano przez seweryn7701

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

Ja buduje już trzeci raz ciągnik od podstaw. Kupę lat do tyłu zbudowałem od podstaw ursusa c328 i c330 z ojcem, ale to było jeszcze wtedy opłacalne, ale na szczęście niektóre no może większość części wtedy kupowaliśmy po kilka sztuk i teraz to się wszystko pozbierało i powoli składamy drugą taką C330 (latem może wstawię fotki z budowy). Praktycznie wszystko nowe, prócz silnika który pochodzi od wózka widłowego, który ma niewielki przebieg :) reszta nówka. Powiem tak, budowa takiego ciągnika jest bardzo ciekawa, jednak jak ma się części bo teraz przy tych cenach i jakościach części jest to na pewno nie opłacalne!

 

PS. Kilka lat temu zbudowaliśmy też cały silnik do C360, calutki jest z nowych części, raz był tylko odpalony na jakieś pół godziny, a teraz sobie stoi, może się przyda w przyszłości :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

tylko jak później takie coś zarejestrować?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Jako SAM


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994szymon    15

Jeżeli chodzi o c-360 to kompletnie ci się nie opłaca. Ja sam małem zamier zbudowć c-360 ale po obliczeniu tych ważniejszych części to wyszło tyle samo jakbyś kupił w dobrym stanie z papierami. A jeszcze czas trzeba doliczyć i te drobne części. Lepiej kup c-360 w dobrym stanie, zrób remont i będzie ci śmigać jak nowa :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian1014    45

Ja kiedyś na allegro widziałem tylko ze c-330 pobobno z nowych czesci za chyba 32000zł. A no i jeszcze nie miał kabiny oraz rozdzielacz na błotniku. I nie wiem czy miał ten ciągnik komplet obciążnkiów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

No dokładnie, rejestrowane jest jako SAM

Jako SAM

 

a kiedy ostatnio rejestrowaliście taki ciągnik?

Jak czytałem forum diagnostów to nie zabardzo da się takiego składaka zarejestrować.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Groch    0

Ja w zeszłym roku widziałem 330, która miała tabliczkę SAM i normalnie była zarejestrowana. sądzę, iż w zależności od stacji diagnostycznej da się to załatwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

a kiedy ostatnio rejestrowaliście taki ciągnik?

Jak czytałem forum diagnostów to nie zabardzo da się takiego składaka zarejestrować.

Przepraszam, muszę sam swoją wypowiedź sprostować, bo rejestracja jako SAM ciągnika to właśnie nie bardzo, ale 2 poprzednie ciągniki które zbudowaliśmy od podstaw rejestrowane były w latach '80 a wtedy nie było z tym problemu, był normalnie dowód w którym było wbite "składak"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
Napisano (edytowany)

Tylko wtedy było dopuszczalne rejestrowanie składaków. Znajomy ma tak VW Polo zarejestrowane a czasy rejestracji składaków się skończyły.

Obecnie, przynajmniej tak mi się wydaje, to jako SAM'a nie da się takiego ciągnika zarejestrować (SAM - rama konstrukcji własnej a tutaj tego nie ma).

Edytowano przez Nikita_Bennet

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Komuś sie nudzi jak chce C-360składać od podstaw. To chociaż kup wszystko co z żeliwa blok obudowa skrzyni, mostu podnośnika i w to wsadzaj części no to coś wyjdzie ale gdzie tam to i tak kupa kasy w błoto za tą kase masz wygodny ciągniczek ekonomiczniejszy i 20 lat do przodu


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

nie ma sensu skladac samemu bo sie nie oplaca . a bizona napweno by sie nie udalo bo jest troche czesci ktorych juz w ofercie nie ma np wiekszosc blach i konstrukcja i duzo innych pierdolek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj