spokojnyziomek

sprzęgło renault 120.54

Polecane posty

witam mam problem ze sprzęgłem w renault, problem jest taki że po wcisnięciu sprzęgła mam ciężko wbic pierwszy bieg potem podczas jazdy jest wszystko ok moge zmieniac biegi ale troszke cieżko ale nie zgrytaja. czy wie ktos moze czego to jest przyczyna?? sprzęgło mam elektro-hydrauliczne jest to wersja NECTRA reni. sprzeglo jest zasilane tym samym plynem co i hamulce?? czy może ma gdzieś inny zbioriczek na plyn czy tez moze jest tam inne rozwiążanie sterowana sprzęgłem?? proszę o pomoc w tej sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukiteam    1

Czyli nie wysprzęgla ? A gdy jedziesz na biegach pełzających i wciśniesz pedał sprzęgła to ciągnik się zatrzymuje czy dalej jedzie ? Pedał sprzęgła jest niski czy wysoki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ogolnie wysprzęgla ale słabo czasem big wchodzi dobrze a czasem musze kilka razy delikatnie pociagnac za wajche zeby wpadl bieg, na pełzających biegach jest tak ze chwilke sie toczy i zaraz sie zatrzymuje a pedał sprzegła wciska sie caly czas rowno bo w kabinie mam sterownik elektryczny, a czym jest sterowany wysprzeglik olejem ze skrzyni czy moze jakims płynem innym??

Edytowano przez spokojnyziomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pomoże mi ktoś z tym plyem bo nigdzie nie moge znalezc zbiorniczka plynu do sprzegla a nie jest nigdzie polaczone z hamulcowym zbiorniczkiem. chyba ze elektrohydrauliczne sprzeglo jest inaczej zasilane orientuje sie ktos moze w tej dziedzinie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Witam.

Mam u siebie podobny problem ale w ciagniku 951-4 skrzynia 12/12 sprzęgło całkowicie mechaniczne.

 

Ciężko wchodzą biegi, po wciśnięciu sprzęgła muszę odczekać z 10s zanim pozwoli na gładkie wpięcie biegu.

Na biegach pełzających wciśnięcie sprzęgła skutkuje poruszaniem się ciągnika jeszcze jakiś czas, ledwo hamulcem mogę go zatrzymać, im wolniejszy bieg tym gorzej.

Na biegach szosowych praktycznie nieodczuwalne ale też lekko przeciaga.

 

Ruszanie nie stanowi problemu nic się nie ślizga, sprzęgło "bierze" na normalnej wysokości.

 

Ktoś ma pomysł co się dzieje? Dlaczego sprzęgło jakiś czas zostaje "sklejone" nie rozprzęgla napędu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Podciągnij sprzęgło bo objaw typowy jeśli nie wysprzęgla do końca.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Dźwignię naciągnąłem ile się dało ale bez zmian, okienka inspekcyjnego aby podciągnąć na samym docisku nie ma więc i tak rozpoławianko...

Załyszałem tez opinię że takie przeciąganie to objaw kończącego się sprzęgła i jak padnie nie da się już wcale rozprzęglić.

Jak na mój rozum to się kupy nie trzyma i raczej powinno się ślizgać niż być na stale spięte..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

To jest sprzęgło na tarczkach i prawdopodobnie zużyte tarczki (powyginane) i dlatego nie wysprzęgla. Pewnie też szarpie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Tak, dziś zaczęło szarpać przy ruszaniu.

Andrzeju czy możesz podpowiedzieć jak wygląda to sprzęgło i gdzie kupić, jakiś link?

Czy po prostu masz na myśli tzw sprzęgło jednotarczowe łopatkowe a nie tradycyjne ciągłe.

 

A żeby weselej było to padła pompa wtryskowa, 12dni przed końcem gwarancji :)

Edytowano przez Levis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maslo    0

Witam mam Renault 106-54 mechaniczne biegi wchodzą że zgrzytem z dużym problemem pociągnięcie linki nic nie dało ktoś ma jakiś pomysł ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystiann    0

witam u mnie w 155.54 z rewersem elektrohydraulicznym jest taki problem ze jak pracuje silnik nie dam rady wrzucić biegu ale gdy przed odpaleniem wrzucę bieg i odpalę to ruszę normalnie i wciskając pedał normalnie wystrzegała i ciągnik staje lecz biegu nie dam rady zmienić. po prostu nie wystrzegała. Jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem ze sprzęgłem w renault, problem jest taki że po wcisnięciu sprzęgła mam ciężko wbic pierwszy bieg potem podczas jazdy jest wszystko ok moge zmieniac biegi ale troszke cieżko ale nie zgrytaja. czy wie ktos moze czego to jest przyczyna?? sprzęgło mam elektro-hydrauliczne jest to wersja NECTRA reni. sprzeglo jest zasilane tym samym plynem co i hamulce?? czy może ma gdzieś inny zbioriczek na plyn czy tez moze jest tam inne rozwiążanie sterowana sprzęgłem?? proszę o pomoc w tej sprawie

 

jezeli jest to wersja z rewersem elektrohydraulicznym to nie masz żadnego płynu ponieważ pedał sprzęgła jest połączony tylko i wyłącznie z czujnikiem położenia (potencjometr z dwoma wlącznikami początkowy i skrajny) Zadnej regulacji ani kalibracji nie wykonasz sam , potrzebny METADIAG i starszy interfejs do renault bo ten sterownik nie komunikuje się po magistrali CAN


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj