stolarczyk

Różnica spalania jd 6230 i 6230 premium

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
stolarczyk    1

Witam.

Szukam informacji-testów spalania jd 6230 i jd 6230 premium,lub jeśli ktoś posiadatakie takie modele to piszcie ile mniej może spalic premium i czy warto dolożyc około 30000pln do premium.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vojt4s    3

Witaj ja jestem posiadaczem takiego ciągnika 6230 (nie premium) i kiedy ja go kupowałem to koleś co go sprzedawał to mówił nam że nie mam różnicy w spalaniu bo to ten sam silnik ale wzbogacony o elektronike i komputer comandcenter różnica natomiast jest widoczna w komforcie np. tls (miękka oś),

komfortowy fotel, reflektory ; i to właśnie sprawia że trzeba dopłacić te 30000 tyś (moim zdaniem to lepiej maszyne dokupić do niego za takie pieniądze )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6930P    0

i mino ze ma te 4 zawory na cylinder to różnice w spalaniu są chyba nie wielkie, a poza tym silniki 4 zaworowe są bardziej wrażliwe na gorszej jakości paliwo <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

OMG co wy się tak przyczepiliście do tego że 4 zaworowe silniki są bardziej wrażliwe na paliwo ??? Co ma piernik do wiatraka?


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6930P    0

akurat ma dużo bo z jakością paliwa Polsce jest kiepsko nie raz spotkałem się jak paliwo podczas mrozu pojawił się lud :blink: to znaczy ze dolewają do paliw wodę a później pompy siadają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Noto skoro uważasz że ilość zaworów na cylinder ma znaczenie to weź mi to jakoś wytłumacz bo moim zdaniem ilość zaworów nie ma nic do psujących się pomp paliwowych lub wtryskiwaczy


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6930P    0

może do psujący się pomp paliwowych i wtryskiwaczy nie :P ale do wrażliwości na użycie gazu (pedału gazu) tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pankarolek    0

Skoro juz temat jest to ile pali takiw orce 6320


Jestem Karol posiadam nieduże gospodarstwo niedaleko Piątku interesuje sie rolnictwem i wszytkim co z nim związane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stolarczyk    1

Znajomy mowił,że przy podorywkowym 2,6m-kos z uni spalił 6 litrów/godzinę

Edytowano przez stolarczyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pankarolek    0
Napisano (edytowany)

dzieki to nie jest jeszcze tak zle

Edytowano przez Pankarolek

Jestem Karol posiadam nieduże gospodarstwo niedaleko Piątku interesuje sie rolnictwem i wszytkim co z nim związane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubus1988s    0
Napisano (edytowany)

ja jestem zainteresowany nad 5100r lub 6230 wiec tez jak by ktoś mógł powiedzieć ile tak one palą w orce w siewie agregatem uprawowo siewnym i w lekich pracach.

Edytowano przez kubus1988s

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ejczbio
      Witam, mam pytanie chyba bardziej do serwisantów, ale może i nie tylko. Chciałbym wyłączyć włączanie przedniego napędu przy wciskaniu hamulca, ponieważ uważam to za najbardziej debilny patent w moim ciągniku (6230) Wg. mnie to powinno działać dopiero przy prędkościach większych niż 10km/h W sumie nie mam pojęcia jak to rozwiązać, czy wpiąć się gdzieś w układ elektryczny, np. za czujnikiem który jest odpowiedzialny za włączenie napędu po wciśnięciu hamulca i zastosować włącznik ON/OFF?
      Jak myślicie, da się coś z tym zrobić?
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez dawwro03
      Witam mam problem w ciągniku john deere 6430 premium z tlsem. Dokładnie chodzi o to że zaraz po odpaleniu ciągniku gdy oś ustawia się do swojego poziomu( jest ustawione na auto) nie podnosi płynnie ale mocno szarpie ale da się przełączać między funkcjami( auto, max, manual) i na wszystko reaguje ale zawsze szarpie. po jakimś czasie wyskakuje błąd ( TSC 523976.04) i już nie da się nic zrobić to znaczy przełączać miedzy tymi funkcjami. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traktora wszystko jest ok oprócz szarpania, ale po jakimś czasie znów to samo. Traktor mam od nie dawna więc nie za bardzo wiem co by mogło być problemem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. 

      20240308_170545[1].heic
    • Przez Deny
      Cześć,
      czy miałby ktoś manual serwisowy w formie pdf do JD 7530 którym mógłby się podzielić?
    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj