Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z wyłączeniem napędu 3640


16 odpowiedzi na ten temat

#1 Share jaronr1

jaronr1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 22 styczeń 2011 - 22:39

Problem z wyłączeniem napędu 3640 Witam,
mam problem z wyłączeniem przedniego napędu w JD3640 ,cewka jest sprawna,podczas przełaczania przełącznikiem
słychać wyraznie że zawór przeskakuje , czy moze ktoś doradzić co może być przyczyną?Czy przyczyną może być
niewłaściwy olej w skrzyni bo z tego co się dowiedziałem na forum to powinien być AGROL U .
Z góry dziękuję za pomoc.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z wyłączeniem napędu 3640 Dzisiaj, 15:11
  •  

#2 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2011 - 22:55

Problem z wyłączeniem napędu 3640 A czego nalales do skrzyni??

#3 Share jaronr1

jaronr1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 23 styczeń 2011 - 10:48

Problem z wyłączeniem napędu 3640

A czego nalales do skrzyni??

Z tego co wiem to Hipol przekładniowy.Jak sprawdziłem olej na miarce to było go widać tylko na końcówce
miarki

Edytowany przez jaronr1, 23 styczeń 2011 - 10:51.


#4 Share piotttrek

piotttrek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 93 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2011 - 16:47

Problem z wyłączeniem napędu 3640 Nie no Hipol to można lać do C-330 czy do 360 ale nie do JD... Ja bym na Twoim miejscu spuścił to dziadostwo i nalał coś lepszego. Agrol U może być.
A jeśli miarka się tylko na końcu macza to chyba oczywiste że oleju jest mało. Na bagnecie masz podziałkę i niej się trzymaj ;)

#5 Share jaronr1

jaronr1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 23 styczeń 2011 - 17:58

Problem z wyłączeniem napędu 3640 Ale wracając do problemu z napędem czy może to być spowodowane olejem ? czy może być coś innego może wiesz coś o takich przypadkach? Poprostu nie mogę go odłączyć ,a jak np. oparłem sie o drzewo i prubowałem czy dalej działa to najpierw jak by nie działał a potem stopniowo za kilka sekund koła zaczynają sie napędzać oczywiście przednie .
Nie no Hipol to można lać do C-330 czy do 360 ale nie do JD... Ja bym na Twoim miejoscu spuścił to dziadostwo i nalał coś lepszego. Agrol U może być.
A jeśli miarka się tylko na końcu macza to chyba oczywiste że oleju jest mało. Na bagnecie masz podziałkę i niej się trzymaj ;)
[/quote]

#6 Share piotttrek

piotttrek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 93 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2011 - 18:06

Problem z wyłączeniem napędu 3640 Przed zmianą oleju nie było tego problemu z napędem? On cały czas ciągnie? Bez różnicy czy olej zimny czy rozgrzany ?

#7 Share jaronr1

jaronr1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 23 styczeń 2011 - 18:53

Problem z wyłączeniem napędu 3640

Przed zmianą oleju nie było tego problemu z napędem? On cały czas ciągnie? Bez różnicy czy olej zimny czy rozgrzany ?

To znaczy jak zakupiłem ten traktor to było wporządku , ale zrobił mi sie wyciek pod traktorem i zacząłem dolewać oleju
Hipol bo tak podpowiedział mi znajomy ponieważ myślał że jak do skrzyni to Hipol i po jakimś czasie wystąpił ten problem.
Póżniej rozebrałem cewkę ,następnie elektrozawór bo myślałem że tam tkwi problem, okazało się że to wszystko jest ok.
I teraz już zgłupiałem bo wszystko się załącza a napęd się nie wyłącza.Problem polega na tym że chyba nie powinno się jezdzić np.
po asfalcie z włączonym przednim , zresztą jak kawałek przejechałem to czuć jakieś opory a przy skręcie wręcz piszczą tylne
opony więc wolę nie jezdzic żeby czegoś ni rozwalić.Proszę o pomoc

#8 Share glwoj

glwoj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 179 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 23 styczeń 2011 - 19:56

Problem z wyłączeniem napędu 3640 Wymień jak najszybciej olej w skrzyni i filtry, najgorsze co tam możesz wlać to Agrol U, a najlepiej oryginalny Hy-Gard. Coś mi się wydaje że po wymianie będzie po problemie.

#9 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2011 - 19:55

Problem z wyłączeniem napędu 3640 Moj 3140 na Agrolu U jezdzi od 7 lat i nie bylo zadnych problemow. Polbiegi chodza bez zadnych problemow, podnosnik podnosi, absolutnie nic sie nie dzieje wiec nie taki straszny ten Agrol U skoro spelnia norme JD.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z wyłączeniem napędu 3640 Dzisiaj, 15:11
  •  

#10 Share jaronr1

jaronr1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 24 styczeń 2011 - 20:50

Problem z wyłączeniem napędu 3640

Moj 3140 na Agrolu U jezdzi od 7 lat i nie bylo zadnych problemow. Polbiegi chodza bez zadnych problemow, podnosnik podnosi, absolutnie nic sie nie dzieje wiec nie taki straszny ten Agrol U skoro spelnia norme JD.

A co ty myślisz o tym problemie , słyszałeś kiedyś o czymś takim może możesz coś doradzić będę wdzięczny ;)

#11 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2011 - 21:27

Problem z wyłączeniem napędu 3640 Jak nalales Hipolu to zrobiles najwieksza głupote jaka mogłe i tak jak kledzy radza spuszczaj szybko ten olej i wymieniaj filtry. To ze w cewce slychac wyraźne cykniecie to oznacza ze mechanicznie jest wszystko ok i rozlanczanie dziala tylko gestosc oleju nie pozwala na rozklejenie tarczek. Im dluzej bedziez z tym zwlekał to moze ci to drozej kosztowac. Slyszałem o sytuacjach gdzie Hipol doprowadzal do rozpuszczenia powierzchni tarczek i do wielu problemow z ciagnikiem czyli półbiegi i hamulce do roboty czego oczywiscie tobie nie zycze.

#12 Share jaronr1

jaronr1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 24 styczeń 2011 - 23:05

Problem z wyłączeniem napędu 3640

Jak nalales Hipolu to zrobiles najwieksza głupote jaka mogłe i tak jak kledzy radza spuszczaj szybko ten olej i wymieniaj filtry. To ze w cewce slychac wyraźne cykniecie to oznacza ze mechanicznie jest wszystko ok i rozlanczanie dziala tylko gestosc oleju nie pozwala na rozklejenie tarczek. Im dluzej bedziez z tym zwlekał to moze ci to drozej kosztowac. Slyszałem o sytuacjach gdzie Hipol doprowadzal do rozpuszczenia powierzchni tarczek i do wielu problemow z ciagnikiem czyli półbiegi i hamulce do roboty czego oczywiscie tobie nie zycze.

A gdzie znajdują się filtry czy trzeba rozpoławiać ciągnik czy coś , czy są gdzieś na zewnątrz ?

#13 Share glwoj

glwoj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 179 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 25 styczeń 2011 - 09:03

Problem z wyłączeniem napędu 3640 Filtry są na zewnątrz, nic nie trzeba rozpoławiać, wyczyść sobie ten siatkowy. A jak ni wiesz gdzie są to sobie poszukaj w katalogu: JD Parts Catalog
Tutaj widać filtry nr 45 i 32: jd 3640 filtry

Szczewko ja też jeżdżę od półtora roku na Agrolu i wszystko z hydrauliką ok. Jedynie na zimnym zaraz po odpaleniu czuć takie przytrzymywanie kierownicy, po minucie już jest ok. Na Hy-Gardzie tego nie było. Mała wada a różnica w cenie spora.

Edytowany przez glwoj, 25 styczeń 2011 - 10:02.


#14 Share jaronr1

jaronr1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 25 styczeń 2011 - 11:44

Problem z wyłączeniem napędu 3640

Filtry są na zewnątrz, nic nie trzeba rozpoławiać, wyczyść sobie ten siatkowy. A jak ni wiesz gdzie są to sobie poszukaj w katalogu: JD Parts Catalog
Tutaj widać filtry nr 45 i 32: jd 3640 filtry

Szczewko ja też jeżdżę od półtora roku na Agrolu i wszystko z hydrauliką ok. Jedynie na zimnym zaraz po odpaleniu czuć takie przytrzymywanie kierownicy, po minucie już jest ok. Na Hy-Gardzie tego nie było. Mała wada a różnica w cenie spora.

Dzięki za pomoc pozdrwiam

#15 Share jaronr1

jaronr1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 25 styczeń 2011 - 13:53

Problem z wyłączeniem napędu 3640

Dzięki za pomoc pozdrwiam

Mam jeszcze jedno pytanko jak będę nalewał olej to na zapalony ciagniku i powoli wlewać czy najpierw nalać do full
a póżniej zapalic i dolewac do stanu,jeszcze jedno mam dwie przyczepy które chodziły z tym traktorem jak usunąć ten
stary hipol z ich układu żeby znowu nie pomieszać olejów , jest to jedna wywrotka i niskopodwoziówka tego oleju w nich
nie jest za dużo tylko w przewodach bo siłowniki jak są złożone to olej z nich wraca do ciągnika.
Jeszcze raz dzięki :)

#16 Share deerepiotrek

deerepiotrek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2011 - 01:43

Problem z wyłączeniem napędu 3640 Jaronr1 olej wlewaj na zgaszonym ale najpierw to sobie go dobrze spusc z 3 korkow i wyczysc sitko. Dobrze by bylo zebys spuscil olej z banki nad pompa glowna bo tam tez jest ok 4-5l. MAM PYTANIE DO WSZYSTKICH: CO ILE GODZIN WYMIENIACIE AGROL W HYDRAULICE?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z wyłączeniem napędu 3640 Dzisiaj, 15:11
  •  

#17 Share marek911

marek911

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 42 postów

Napisany 22 luty 2011 - 10:49

Problem z wyłączeniem napędu 3640 i jak po wymianie oleju ?? Pomoglo cos ??

Podobne tematy