paweljrfarmer

Nadstawki a wzmacnianie podwozia

Polecane posty

Czy po zamontowaniu wysokich nadstawek (0,5m burta i 0,5m nadstawka) w przyczepach 4 - 4.5 tonowych by móc ładować je do pełna (np. zbożem) dokonujecie wzmocnień ramy, jakieś dodatkowe poduszki, żeby resory nie siadały lub inne modernizacje, których nie wymieniłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Od większych ładunków mam przyczepy o odpowiedniej ładowności i nie ma potrzeby robienia wzmocnień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

do takich przyczep to zakładki 20-25max, przynajmniej do zboża bo większych imho nie warto bo szkoda i przyczepy i łatwiej wywrócić ją na dziurach.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik-k    0

jeśli chodzi o polskie przyczepy to musiał byś wykonać nową solidniejszą ramę od kipra i w ramie jezdnej w okolicach haków od kipra wzmocnić np. zamykając ceownik blachą 4-6 mm to jest tak standardowo a i jeszcze niektóre typy potrzebują jeszcze innych wzmocnień. A temat resorów to najlepiej dać jeden konkretny z HL 8 ton. opony 14 pr najlepiej od tira

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

Pytanie trochę z innej beczki - czy te HL-ki to naprawdę takie dobre i mocne przyczepy? I czy one są warte te 10-20 tys tak jak stoją na Allegro czy to przesada? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

ja mam 2 sztuki d-47 teraz laduje po 6,5 tony raz mialem 7,3 ale opona nie wytrzymala .

jedna znosi to dobrze a druga d-47 rama pekala i sprzedalem ja . mam tez d-732 z burtami 1m i wchodzi tam 7 ton bez zadnych problemow .

wszystko zalezy od modelu przyczepy i od tego w jakim stanie jest rama . najgorsze sa wlasnie te tzw. " kolyski" w d-47 ale jak sa ramy z hutniczego ceownika to spokojnie mozna o 50% przeladowywac

ale najlepsze sa przyczepy 9 tonowe i wieksze . wtedy sie spokojnie jedzie

takie 4 tonowe to najlepiej do 6 ton robic

Edytowano przez Lukaszjarm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja na D47 miałem 9 ton i jechałem ponad 50 km. Mam je trochę powzmacniane i ja jeszcze nie przełamałem, bo pilnuję, ale ojciec to dwie załatwił.

HL801 mam jedną to jestem zadowolony.ładuję po 13 ton pszenicy i dobrze.. Żwiru po 16 ton miałem ale przy kiprowaniu pomagałem fadromą.Ja mam powzmacniane resory a opony z tira.

Mam też Czeską 9 ton na ramie giętej ale to nie to co niemka, drugi raz bym jej nie kupił, ale lepiej kipruję niż HL 8011.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik-k    0

Senator@ hl jest dobra jak ja dopracujesz czyli 3 hak od kipra, rama kipra z grubszego ceownika, resory wzmocnione ,3 odboje na resor i hamulce trzeba poprawić, a tak to polecić mogę w tańszych pieniądzach czeskie przyczepy brandys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W obecnej chwili mam porobione nadstawki ok. 23 cm na dwóch D-732 i z ramą oraz resorami jest ok. Tylko opony nie wytrzymały na wiosnę 2010, ale się nie dziwię, bo były chyba oryginalne z '86 czyli stare i popękane. Teraz mam jakieś Czeskie z Grene (nie pamiętam producenta) 12 i 14 PR. Oczywiście mowa o balonówkach, bo z tą na 20 nic się nie dzieje (jeszcze). Trochę jestem zły na tą wysokość zastawek, bo nie mieszczą mi się 3 pełne zbiorniki od bizona, ale tak pasowało przyciąć arkusz blachy (by było taniej).

 

Najwięcej, jak na razie wiozłem ok. 13,5 ton szlaki (oczywiście na dwóch przyczepach)- była mokra, praktycznie prosto z pieca dlatego taki ciężar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    1

osobiście na d47 ładuje po 7t ale to już strasznie cierpi ta przyczepa

 

a co do przyczep HL i HW to ich cena jest mocno wygórowana co do jakości

 

ja polecam czeskie przyczepy bss brandys ramy i osie są bardzo mocne, każdy znajdzie w nich coś dla siebie

 

były 5t 6t 7t 8t 9t i samochodówki 10t 12,5t... u nas jak ktoś ma brandyske to jest gość

 

wszyscy chwalą te przyczepy

 

osobiście używam dwie 6t dwie 8t i jedną 7 ton i nie zamieniłbym się za HL

 

wcale nie są drogie na wiosne sprzedałem taką 8t z idealnie prostą ramą, nowąpodłogą i burtami (4,5m/2,2m/1m) za 12tys zł oczywiście z papierami

 

mam do sprzedania ładną 5t http://allegro.pl/przyczepa-wywrotka-czeska-5-ton-warto-i1414127208.html

Edytowano przez lopol92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja mam Czeską 9 i HL8011.I powiem że Czeska 9 jest słabszą przyczepą. Drugi raz bym ja nie kupił. Po pierwsze koła 18 i innych się nie założy chyba że nisko profilowe 22,5 lub 19,5 do których trzeba dokupić felgi po 500zł szt. Plus opony po 200-300 używane. Rama gięta a nie walcowana jak w HL. Słabsze osie,łożyska, i hamulce. Co HL ma słabsze to resory i kiper.

Za 12 to też się kupi ładną HL.

A ca do Brandysek to już całkiem inna liga, to jest naprawdę mocna przyczepa do której HL się chowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

To Brandyski mówicie najlepsze :)

Z tego co widzę to nawet tańsze od HL-ek są :D Ciekawe dlaczego? <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
point    1

@Senaator, tez mnie to zastanawia. Jakbym mial bac to wzialbym Brandyske, bo slyszalem same dobre opinie o nich i wygrywa cenowo z HL. Za ta roznice w kasie to mozna sobie niezle przyczepke odszykowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

Te HL-ki są chyba przesadzone po prostu :D . Nasprowadzali jakichś złomów, odpicowali i kasę chcą ogromną <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik-k    0

powiem tak dziwicie się ale jak by nie patrzeć wszystko kosztuje i tanie nie jest. jak ktoś tak twierdzi to niech sobie kupi hl lub bss do remontu i niech zrobi remont z prawdziwego zdarzenia(piaskowanie rama blach nowa lakier samochodowy,dolne otwieranie itp) to zobaczy co i jak. i jeszcze posiedzi pod nią miesiąc czasu. ciekawe czy powie ze to drogo za ten miesiąc roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Na D50 nie raz ładowałem po 12t piachu i nic jej nie było, tyle, że jest przerobiona na wywrotke czyli ma podwójną rame...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj