Skocz do zawartości

Zdjęcie

Hamulce pneumatyczne C-330


59 odpowiedzi na ten temat

#1 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 13 marzec 2009 - 19:41

Hamulce pneumatyczne C-330 Witam. Jeśli taki temat istnieje to poproszę o link bo ja nie znalazłe. Mam do Was pytanie.Czy w 30 z regulatora ciśnienia jak się wykręci ten przewód koło butli to powietrze tak słabo leci czy tak jak z tego otworu do pompowania? Bo u mnie tak słabo i jeszcze wylatuje powietrze z takiej dziury z tyłu regulatora :) .Aha i te powietrze wylatuje z zaworu tego co jest do pedału podczepione a jak przykręce te złącze to nie leci.Czy to tak ma być? Bo nie znam się na pneumatyce w 30 i chcę to wiedzieć bo robię hamulce w przyczepie.Z góry dzięki.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Hamulce pneumatyczne C-330 Dzisiaj, 07:09
  •  

#2 Share jakub16

jakub16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PKS
  • Zainteresowania:Nowoczesne ciągniki i maszyny rolnicze.

Napisany 17 marzec 2009 - 16:07

Hamulce pneumatyczne C-330 Z tego zaworu pod pedałem powinno tylko lekko syknąć powietrze jak wciskasz pedał, a tak to nie ma prawa tam nic lecieć. Ten zawór za kompresorem powinien się tylko otworzyć jak w zbiorniku będzie odpowiednie ciśnienie "wskazówka na zielonym" czyli około 5 bar a po obniżeniu ciśnienia powinien się zamknąć. Jeśli ten zawór pod pedałem ci puszcza to nie bierz się za jego naprawę bo tylko szkoda twojej roboty lepiej kupić nowy za około 200 zł i masz spokój na 15 lat. prawidłowe działanie polega na tym że jak wciśniesz pedał hamulca "prawy" przy odpowiednim ciśnieniu to powinieneś mieć możliwość wciśnięcia w szybkozłączu pneumatycznym tego guziczka po środku (nie wiem jak to nazwać). Jeśli nie idzie wcisnąć tzn ze coś jest nie tak. W razie czego spróbuj jeszcze regulacje jednego i drugiego zaworu ten za kompresorem regulujesz poprzez wkręcanie"zwiększenie ciśnienia" a wykręcając"zmniejszenie ciśnienia". Regulujesz to śrubą M8 na 13 klucz, a zawór przy pedale regulujesz cięglami i też wykręcając z niego lub wkręcając ten drut który porusza się w środku zaworu jak coś nie wiesz to pisz na gg
Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

#3 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7632 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 17 marzec 2009 - 23:22

Hamulce pneumatyczne C-330 ciężka sprawa do wytłumaczenia ale Jakub dobrze ci to wyłożył. tylko mała uwaga z mojej strony. najlepiej zacznij sprawdzać od strony kompresora jeśli zbyt słabo leci powietrze, odkręcaj wszystkie połączenia i sprawdz drożność rurek. kiedyś zakładało się uszczelki jakie tylko były pod ręką a często się zdarza że puchną ze starości zawężając średnicę. resztę już wiesz.
KPK Kumurun Team

#4 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 18 marzec 2009 - 21:23

Hamulce pneumatyczne C-330 Ok dzięki.Posprawdzam tak jak mówicie i napiszę rezultaty.

#5 Share Bawidamek

Bawidamek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 14 wrzesień 2009 - 16:50

Hamulce pneumatyczne C-330 Przepraszam ze odkopuje temat ale nie bede zakladal nowego;)A wiec tak chce naprawic instalacje pneumatyczna z C360 i mam kilka pytan:tam gdzie sie podlancza przewod od pompiwania kol jak wlacze sprezarke to leci powietrze i co mam zrobic zeby szlo na butle ??tam pomiedzy butla a pedalami hamulcy jest jakby czujnik bo widze tam jedna wsuwke na przewod elektryczny do czego on sluzy??ktoredy sposzcza powietrze jak jest juz duzo bar w butli aha i ostatnie skad mam wiedziec ile jest powietrza w butli jest jakis wskaznik??Z gory dziekuje za odpowiedzi:):)
www.takeagift.pl/polecam:120152 --> Bardzo fajna stronka i mozna duzo narod wygrac POLECAM

#6 Share c330ursus

c330ursus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 443 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wszystko co jest związane z rolnictwem i mechanika ;)

Napisany 14 wrzesień 2009 - 18:22

Hamulce pneumatyczne C-330 1. Tam gdzie bierzesz powietrze do pompowania kół to się nazywa odolejacz i tam trzeba taki motylek wkręcić którego pewnie nie masz to musisz dokupić.
2. Nie jestem pewny ale prawdopodobnie jest to czujnik do którego podłączasz kontrolkę od ciśnienia powietrza.
3. Za odolejaczem jest zawór powietrzny który sam upuszcza powietrza jak jest go za dużo w butli czyli na zegarze gdy wskazówka wchodzi na czerwone pole słychać wtedy takie charakterystyczne psiknięcie. Oczywiście musisz go ustawić jest na nim śrubka M8 na klucz 13 i gdy ją będziesz wkręcał to zwiększysz ciśnie w butli a jak wykręcał to zmniejszysz.
4. Jak chodzi o zegar to w rurce co idzie od zaworu powietrznego do butli jest miejsce na wkręcenie takiej cienkiej rureczki której drugą stronę wkręcasz w zegar (wskaźnik podwójny lub potrójny) nie pomylisz się bo w C-360 pewnie masz podwójny to tam z niego wystaje kawałek gwintu na wkręcenie tej rureczki :) Nie za bardzo precyzyjnie się wyraziłem ale nie wiem jak to nazwać :)
:D

#7 Share Bawidamek

Bawidamek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świętokrzyskie

Napisany 14 wrzesień 2009 - 18:59

Hamulce pneumatyczne C-330 a ten motylek i ta rurka co idzie do wskaznika bedzie moze w agromie czy trzeba na allegro szukac aha a o czym informuje ta kontrolka i jakiego koloru ona jest??
www.takeagift.pl/polecam:120152 --> Bardzo fajna stronka i mozna duzo narod wygrac POLECAM

#8 Share jakub16

jakub16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PKS
  • Zainteresowania:Nowoczesne ciągniki i maszyny rolnicze.

Napisany 14 wrzesień 2009 - 19:20

Hamulce pneumatyczne C-330 kontrolka informuje o zbyt małym ciśnieniu w instalacji nie baw się w nią zegar wystarczy bo jak wyłączysz sprężarkę to będzie wciąż świecić :)
Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

#9 Share c330ursus

c330ursus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 443 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wszystko co jest związane z rolnictwem i mechanika ;)

Napisany 14 wrzesień 2009 - 19:24

Hamulce pneumatyczne C-330 No właśnie tak jak kolega pisze ale jak Ci się chce to możesz podpiąć tą kontrolkę nie zaszkodzi powinna być czerwona ale to nie jest potrzebne :) Wystarczy zegar, a rurkę i motylek kupisz w każdym Agromie :)
:D

#10 Share waldek315

waldek315

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Leszno

Napisany 06 kwiecień 2010 - 19:05

Hamulce pneumatyczne C-330 właśnie jestem w trakcie regeneracji sprężarki hs14 do c330 i otóż ktoś kto robił ją poprzedni nie wsadził łożyska igiełkowego na sworzeń tłoka i na korowodzie dziura się wyrobiła w jajo i mam takie pytanie czy w grene dostane sam korbowód czy jestem zmuszony kupić cały wał. Jakie złączę z tyłu ciągnika jest lepsze bo są dwa rodzaje miękkie i twarde czym się różnią

pozdrawiam
waldek415

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Hamulce pneumatyczne C-330 Dzisiaj, 07:09
  •  

#11 Share daro74

daro74

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 06 kwiecień 2010 - 19:37

Hamulce pneumatyczne C-330 części powinieneś dostać bez problemu, ale wątpie czy w grene miekie złącze do traktorka twarde do przyczepy, inaczej być nie może

#12 Share waldek315

waldek315

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Leszno

Napisany 06 kwiecień 2010 - 20:07

Hamulce pneumatyczne C-330 mam jeszcze jedno pytanie ktoś kto wcześniej naprawiał tą sprężarkę chyba miał jakiś problem z klinem na wale od strony koła pasowego. chyba nie mógł wybić starego klina i walił z młota wyrobił trochę te gniazdo klina teraz ma ok. 1-2mm luzu klin czy będzie to przeszkadzać w przeniesieniu napędu i będzie zrywać klin ?. Gadałem z gościem bo chciałem żeby zregenerował ten korbowód ale ma za dużo wybity otwór mówił że najlepiej było by wyfrezować w innym miejscu gniazdo klinu

#13 Share Krzesinek

Krzesinek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze i Wielkopolska

Napisany 06 kwiecień 2010 - 20:26

Hamulce pneumatyczne C-330 Pamiętać trzeba, że każdy nowy frez na klin (gniazdo klina) osłabi wałek. Trzeba byłoby podjechać do firmy zajmującej się regeneracją takiego typu sprzętu i poradzić się, raczej za obejrzenie nie skasują a jak mają wiedzę to i poradzą. :lol:

#14 Share waldek315

waldek315

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Leszno

Napisany 06 kwiecień 2010 - 22:00

Hamulce pneumatyczne C-330 może idzie zregenerować stare gniazdo są jakieś patenty na to ? Jutro będę w grene zobaczymy czy dostane potrzebne części i co powie sprzedawca na temat tego klina myślę że jakby dobrze nabić koło na stożek dokręcić młotem pneumatycznym i jeszcze trochę nabijać przez klucz rurkowy i dokręcać to nie powinno się okręcić. Przecież na sprężarce nie ma nie wiadomo jakich sił. Kiedyś kręciłem sprężarkę kluczem oczkowym to myślę że jak dobrze się koło pasowe nabija to będzie trzymać przecież klin służy tylko żeby kółko się przypadkiem nie ślizgało na wałku a stożek odpowiada za to żeby zaklinować przed obślizgnięciem

#15 Share Krzesinek

Krzesinek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze i Wielkopolska

Napisany 07 kwiecień 2010 - 06:59

Hamulce pneumatyczne C-330 Opinie są różne. Ale jakby co można też złożyć 'na farbę'. Zawsze to coś da. Klejem nie ma co babrać. Dokręcić pożądnie i będzie. Nie ma tam otworków na żadne zabezpieczenia i stosowanie nakrętek koronkowych więc tak musi być. :lol:

#16 Share waldek315

waldek315

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Leszno

Napisany 07 kwiecień 2010 - 15:40

Hamulce pneumatyczne C-330 byłem dzisiaj w grene nowy korbowód~150zł a wał z korbowodem~250zł raczej będzie mi się opłacało kupić nowy wał z korowodem bo gniazdo klinu koła pasowego nie wygląda za ciekawie widocznie komuś musiał się ściąć i nie mógł wybić i teraz można włożyć tam 2 kliny koło siebie

#17 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 07 kwiecień 2010 - 17:45

Hamulce pneumatyczne C-330 Zakleić klejem loctite
http://www.loctite-k...tm&ramka=glowna

#18 Share Krzesinek

Krzesinek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 73 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze i Wielkopolska

Napisany 07 kwiecień 2010 - 20:51

Hamulce pneumatyczne C-330 O ludki ludki tyle pieniążków!. Przesadzają. Szukaj gdzieś może całą sprężarkę. Nie wiem czy jest sens tyle władować w nią. Ja bym szukał coś w zamian.

#19 Share elektrotech

elektrotech

    technik elektronik -informatyk

  • V.I.P.
  • rank
  • 1425 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Ursus C-325A, budowa nietypowych maszyn rolniczych

Napisany 08 kwiecień 2010 - 06:08

Hamulce pneumatyczne C-330 Jak walił Młotem to nie wiadomo co z resztą sprężarki - szkoda zachodu kupić chyba raczej uzywaną lub nową

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Hamulce pneumatyczne C-330 Dzisiaj, 07:09
  •  

#20 Share waldek315

waldek315

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Leszno

Napisany 08 kwiecień 2010 - 20:48

Hamulce pneumatyczne C-330 właśnie zakupiłem inną za 100zł niby nie używana leżała w garażu ale i tak rozbiorę i zobaczę co w niej siedzi bo co mam to ma uszkodzony tylko wał a cylinder i tłok nówka jak by coś to przełożę z 2 zrobię jedną

Podobne tematy