Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone]


469 odpowiedzi na ten temat

#221 Share bolek1992 bolek1992

bolek1992
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 17 luty 2009 - 19:41

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] Ja to tylko techno (hardcore) :) no i muzyka klubowa i oczywiście disco polo z którego sie wszyscy wysmiewają a potem na weselach przy tym bawią :)

Dj Bluecore, Max Farenthide, Dj Shwede, Dj Aligator :) no i jeszcze Boys, Akcent i inne zajebiaszcze piosny :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] Dzisiaj, 19:35
  •  

#222 Share rolnik95

rolnik95

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 49 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Smolnica

Napisany 17 luty 2009 - 19:54

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] J słucham rock, punk, reggae no i muzyka klubowa :)
Pozdrowienia dla użytkowników.

#223 Share raffx89

raffx89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ślaskie

Napisany 17 luty 2009 - 22:23

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone]

wpisywałem sie juz kiedyś w tym temacie czego słucham - a dzisiaj tak sobie go czytam i stwierdzam ze osoby słuchające cieższych brzmien sa na AF zdecydowaną mniejszością zeby nie powiedzieć ilością śladową - zacząłem sie zastanawiać co moze być tego przyczyną ??? ma ktos moze jakąś teorię ??? nie zebym się czepiał innych gatunków muzyki bo o gustach sie nie dyskutuje

moze sprecyzuję swoja wypowiedz sprzed roku - mianowicie słucham jak już wspomniałem cięższych brzmień co przejawia sie wielogodzinnym słuchaniem utworów takich zespołów jak Metallica, Iron Maiden, System Of A Down, i ostatnio fanatycznie słuchucham Rammsteina (R+ rządzi :) ) do tego dochodzą różnorakie starocie typu Black Sabbath, Deep Purple no i Led Zeppelin - nie wypisuje oczywiscie wszystkich zespołow które zdazyło mi sie słuchać bo tego było by zbyt wiele - dodam tylko jeszcze z polskich to zależnei od humoru, pogody czy pory roku to Hey, i temu podobne Myslowitze i Happysady - nie gardzę też dobrym Hip-Hopem - ale koniecznie poznańskim




tez sie zad tym zastanawiam czemu tak malo osob slucha ciezszych brzmien u mnie w klasie jest tylko jeden kumpel co slucha mocniejszej muzy chociaz teraz sie przerzucil na punk rocka;p a tak reszta to techno i te inne duperele ktorych nie cierpie bo jak np.widze taka Rihanne(nie wiem czy tak sie pisze)to mnie za przeproszeniem ch*j strzela

#224 Share samczyk1991

samczyk1991

    Technik mechanik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Rolnictwo,a w szczególności jej mechanizacja.

Napisany 17 luty 2009 - 22:26

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] Ja słucham róznej muzy, zależy od okoliczności , klimatu; disco polo, klubowa, pop ,rock , czasami rege. Najczęściej nutki Energy 2000.
Wieczny kawaler ;)

#225 Share raffx89

raffx89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ślaskie

Napisany 17 luty 2009 - 22:35

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone]

miałem już kilka PW z zapytaniem o muzykę do tego filmu

http://www.youtube.c...re=channel_page

także mniejszośc muzyczna AF się powiększa :)



Nirvana - Smells Like Teen Spirit -
a co sadzicie o tym? dla mnie super kawalek-- Sepultura

#226 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 17 luty 2009 - 23:14

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone]

Slipknot

O prosze, jakieś konkretne kawałki czy całość twórczości? :) Mam całą dyskografie i koszulke nawet, spraną ale jest :) Generalnie nie utożsamiałem sie z muzyką której słucham ale koszulke trzeba było mieć, choćby jedną :)

Kawałek Sepultury fajny, też sie słuchało :)

#227 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2009 - 08:32

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] Eh, the szkolne czasy :)

#228 Share raffx89

raffx89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ślaskie

Napisany 18 luty 2009 - 22:42

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone]

O prosze, jakieś konkretne kawałki czy całość twórczości? :) Mam całą dyskografie i koszulke nawet, spraną ale jest :) Generalnie nie utożsamiałem sie z muzyką której słucham ale koszulke trzeba było mieć, choćby jedną :)

Kawałek Sepultury fajny, też sie słuchało :)



wiesz bardziej to konkretne kawalki mi sie podobaja a jednym z lepszych jest np Psychosocial,albo Duality tu sobie mozecie przesluchac

#229 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2009 - 23:52

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] co by nam tu za bardzo moczny klimat nie zapanowal na AF dodam cos od siebie:
http://www.wrzuta.pl..._warriors_dance
i cos lekko starszego:
http://rninio.wrzuta...ock_the_house_b
co wy na to?
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#230 Share zenek22

zenek22

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szamotuły (WLKP)
  • Zainteresowania:Motoryzacja i maszyny rolnicze:)

Napisany 19 luty 2009 - 12:29

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] Ja slucham praweie kazdej muzyki;)
nawet ostatnio zaczęłem sluchac disco-polo :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] Dzisiaj, 19:35
  •  

#231 Share Trancemann

Trancemann

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze oraz tworzenie muzyki trance

Napisany 19 luty 2009 - 19:25

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] zgodnie z moim nickiem słucham trance, muzyka w która sie idzie wkrecic:D nie łubudu hardstyle!! tylko spokojne trancowe nutki :)

#232 Share pioter

pioter

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3151 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:z centrum dowodzenia światem 8)

Napisany 19 luty 2009 - 20:28

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] dziś sprawdziłem wszystkie liki i muszę się dokładniej określić :) rock ok, ale raczej w wersji soft...





w samochodzie



piosenka o życiu :)



a kiedy mnie najdzie to :)



a na tym sie wychowałem :)
http://www.youtube.c...k...128&index=3
http://www.youtube.c...feature=related

Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!


#233 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 20 luty 2009 - 21:09

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone]

piosenka o życiu :)

znam podobną :)
http://www.wrzuta.pl...yc9/tede_zdziro
często słucham w samochodzie

podstawówka, rok 1995 ...i wczoraj na piwnym spotkaniu :)
http://vejita.wrzuta...ein_-_laichzeit

generalnie przy całej płytce "herzeleid" głośnik niskotonowy ma co robić, następne albumy zespołu były nieco lżejsze ale równierz przyjemne dla ucha, no i ciekawe teledyski :)



Eh, the szkolne czasy :)

Przyznam że nie słyszałem wcześniej, kiedyś napewno by mi sie spodobało, dzisiaj jednak wokal za bardzo sie narzuca :)

#234 Share lukamichal

lukamichal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opole Lubelskie

Napisany 20 luty 2009 - 21:17

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] Ja słucham rocka troszkę metalu ale spokojnego.

Na dyskotekach to wiadomo techno.

Nie uważam hip hopu no chyba ze piosenka w aucie: )

#235 Share lysyrolnik

lysyrolnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina mlekiem i miodem płynąca :D:D

Napisany 20 luty 2009 - 21:25

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] W domu gdy nie ma co robić :)

http://djados.wrzuta...l_deejays_remix

W samochodzie panują kawałki gdzie noga idzie sama w podłogę :)

http://socom.wrzuta....rk_-_in_the_end
http://fanzin.wrzuta...in_park_-_faint
http://niks95.wrzuta...kin_park_-_numb
http://samba99.wrzut...e_silence_remix


A tego typu piosenek słucham kiedy chce się wyciszyć przed działaniem :)

http://yumik.wrzuta....mode_-_freelove

Honda - The Power of Dreams :)


#236 Share kryha16dob

kryha16dob

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazury

Napisany 21 luty 2009 - 09:49

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] dpisuje sie do mniejszosci sluchajacej ciezkiej muzy. punk,reagge,ska, wszystkie odmiany metalu. zapraszam do znajomych zwolennikow tego typu muzyki. <_< :lol:

#237 Share Avendrion

Avendrion

    Red Power

  • Members
  • PipPipPip
  • 1159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 21 luty 2009 - 10:36

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] A ja słucham dobre polskiego Hip-Hopu najczęściej Poznańskiego ;]

A co sądzicie o tym kawałku? Moim zdaniem kawał dobrej roboty, bardzo dobrej.

Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

#238 Share raffx89

raffx89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 104 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ślaskie

Napisany 21 luty 2009 - 11:14

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] @lysyrolnik- kawalki z LP bardzo dobre ja dorzuce jeszcze inny
polecam jeszcze cos z Rammsteina,Sonne- http://www.youtube.c...re=channel_page
albo Ich WIll- http://www.youtube.c...re=channel_page


@Avendrion kawalek dobry a ja polecam cos starszego ale fajnego


Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowany przez krolikNH, 21 luty 2009 - 14:08.


#239 Share zts

zts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 luty 2009 - 18:44

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] @mirasek i tak wymiata ta kapela :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] Dzisiaj, 19:35
  •  

#240 Share Ursus355i912

Ursus355i912

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 64 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rozstępniewo(Wlkp)

Napisany 25 luty 2009 - 19:50

Jakiej muzyki słuchacie? [połączone] Techno i zacząłem ostatnio disco-polo słuchać.
Ursus 912 "duży"
Ursus C 355 "mały"
Ursus C 355 "wujowy"
Razem na 21 hektarach

Podobne tematy