Zaloguj się, aby obserwować  
piotr301976

schemat bieów w MF698t

Polecane posty

piotr301976    1

Witam! Mam prośbę , czy mógłby ktoś opisać jak działają te trzy dzwignie od biegów w tym ferdku bo nie ma na nich żadnych rysunków, w moim małym 255 jest chociaż rysunek na gałce a tam kicha :( mam zamiar kupić MF 698t i jak sprzedający go odpali chciałbym nim ruszyć ale nie miałem nigdy z takim do czynienia, będe wdzięczny za jakiś schemat czy rysunek i jeszcze jedna rzecz na co zwrócić uwagę przy zakupie

Edytowano przez piotr301976

Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Witaj tak się składa,że posiadam taki model ale bez turbo. Pierwsza wajcha od lewej jest od zmiany biegów(w lewo i do przodu-wsteczny, do tyłu-jedynka, w prawo do przodu-3, na dół-4) Druga wajcha to przyspieszacz do przodu szybszy półbieg do tyłu wolniejszy. Trzecia wajcha jest to reduktor do przodu terenowe do tyłu szosowe(do siebie-taka moja interpretacja jak się siedzi na siedzeniu). Jak będziesz kupował to sprawdź hydraulikę to podstawa, czy załącza się przedni napęd(tam jest załączany hydraulicznie), wom pod obciążeniem, tylny podnośnik pod obciążeniem(czy płynnie podnosi, nie szarpie), nagrzewnica czy działa, elektryka,no i najważniejsze moim zdaniem-serce (silnik)czy nie wywala oleju do wydechu,czy nie ma przedmuchów, zajrzyj do chłodnicy przy wyłączonym silniku czy nie ma plamek oleju w płynie chłodniczym. To tak z grubsza. Jak pomogłem to się cieszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1

Dzięki wielkie kolego :) będę teraz wiedział na co patrzeć , bo gdy dojdzie do kupna to i tak pojadę z mechanikiem ale podstawowe oględziny mogę zrobić sam bo po co płacić mechanikowi za stracony czas jak coś będzie widoczne na pierwszy rzut oka. ten MF to 86r nie malowany i wydaje się że na pierwszych oponach bo są prawie łyse , brak tapicerki na boczkach i tylnej szyby a tak to wizualnie wygląda nie źle tylko nie można było opalić bo nie było właściciela tylko można było na sucho obejrzeć ,ceni go ok 31000, ma przebieg niby 6500 z groszami tak wskazuje licznik


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Ja kupiłem ten sam rocznik ale za 18 tysi, silnik do remontu-już zrobiony, pompa zębata do wymiany-już zamówiona, poza tym ogólne przepatrzenie, elektryka, czujniki, filtry oleje. Ale wydaje mi się ,że dobrze kupiłem. Teraz tylko zamontowanie pompy i do roboty, ogólny koszt zamknął się w kwocie 21000 zł. Chyba do brze kupiłem:D????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

Lepiej kupić ciągnik do remontu i zrobić go samemu niż kupić remontowany. Handlarze tną po kosztach i robią tak żeby tylko sprzedać a przy okazji za odpicowany nieźle pociągną (kasy).

 

Czy dobrze kupiłeś - okaże się w praktyce. Ale cena na tyle niska, że nawet w razie jakiejś ukrytej wady, i tak raczej będziesz do przodu (Ceny tych ciągników to zwykle ok. 30 tys)

 

Sąsiad kupił jakieś 3 lata temu 698T za 22tys. z silnikiem do remontu. Dolożył koło 5 tys. i do tej pory śmiga bez żadnych problemów.

 

Także życzę powodzenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Aktualnie w ciagnik wsadzone 7tyś. nowe opony z przodu koszt naprawy głowicy plus pompa zębata, tarczki womu, oleje itp.Wszystko narazie działa, za wyjątkiem- no właśnie działał podnośnik a po remoncie przestał podnosić. Tzn. podnosi ale bez siły, jak się stanie na cięgła to opuszcza a potem podnosi do góry, ale bez siły, co może być za przyczyna???? Wcześniej działał ok???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darko    0
Napisano (edytowany)

jankes84 napisałem już na drugim forum

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/33975-walek-przekaznika-mf-690/page__gopid__653606#entry653606

 

a przyczyna jest ta pierwsza zawór ciśnieniowy jest otwarty bo go nie dociska dźwignia możesz ją wyczuć ręką przez okienko prawe u góry po prawej stronie

 

pozdrawiam

Edytowano przez darko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Wielkie dzięki Darko bardzo mi pomogłeś kolego, wiszę ci flaszkę, wszystko działa na zicher.

 

Wielkie dzięki Darko bardzo mi pomogłeś kolego, wiszę ci flaszkę, wszystko działa na zicher.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darko    0

jankes84 ja mam gorszy dylemat bo mf złożyłem wszystko działa tylko teraz przy sprzątaniu znalazłem podkładkę ze skrzyni chyba jakaś dystansowa między wałkami fi 19mm w środku i 32mm na zewnątrz.

 

co mówisz rozkręcać od nowa czy nic się nie stanie ????????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Hmm, nie mam pojęcia, ale pamiętaj,że jest to skrzynia, więc może trochę biedy ta podkładka narobić. Nie chcę doradzać, ale ja bym rozkręcał jeszcze raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankes84    0

Najlepiej w miare szybko:D W prawo i do przodu, tak jak 3 w samochodzie(normalnym samochodzie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj