Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piotrrek    0

mam takie pytanie , kupiłem ciągnik , przejechał szmat drogi do mojego gospodarstwa i z reguły powinien się sporo naładować (wiem że ciągnik najbardziej się ładuje podczas orania) na drugi dzień z rana chciałem go odpalić i akumulatory były rozładowane , spojrzałem na alternator i jeden kabel jest odłączony i nie ma na niego miejsca na alternatorze , co może być przyczyną ? i gdzie go podłączyć ?

Edytowano przez Matey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    12

O alternatorach jest sporo na forum, na początek pochwal się alternatorem, w razie problemów wal na GG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    22

Zrób zdjęcie to się coś wymysli.

Kontrolka świeci po przekręceniu kluczyka?

Ile teraz dochodzi kabli to alternatora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roltech    11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avendrion    40

Zamykam, roltech podał kilka podobnych tematów


Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj