Skocz do zawartości

Zdjęcie

c 385 spalanie oleju


26 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kaniuka125

kaniuka125

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów

Napisany 19 styczeń 2011 - 08:44

c 385 spalanie oleju miałem problem gdyż ciężko palił i brał olej-dałem pompe paliwową do regeneracji i nowe wtryski,wymieniłem pierścienie.Teraz pali od strzała nawet w mrozy które niedawno były lecz nadal bierze olej i dymi na czarno,do tego pojawia się olej na kolektorze wydechowym.Czy to wina uszczelniaczy na zaworach czy co innego?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c 385 spalanie oleju Dzisiaj, 21:01
  •  

#2 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 19 styczeń 2011 - 09:26

c 385 spalanie oleju Albo coś z wtryskami , albo źle ustawiona pompa wtryskowa i dlatego dymi. To raczej nie olej tylko nie spalone paliwo.

#3 Share Damianoss123

Damianoss123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lublin
  • Zainteresowania:Ciągniki Ursus, remonty

Napisany 19 styczeń 2011 - 10:33

c 385 spalanie oleju A może jak kupiłeś nowe wtryski to trzeba było je jeszcze wyregulować bo ja słyszałem ze czasem tak trzeba. Zależy jakie kupiłeś. Pozdro :rolleyes:

#4 Share Remo

Remo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WLKS

Napisany 19 styczeń 2011 - 11:29

c 385 spalanie oleju Damianoss dobrze mówi choć jak sam pisałes mogą być uszczelniacze
Pierwszy powstał raj , potem PGRy !

#5 Share mocher

mocher

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 335 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice zamościa
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja, komputery

Napisany 19 styczeń 2011 - 17:44

c 385 spalanie oleju jeżeli głowica nie była robiona to na 95% to będzie wina uszczelniaczy w głowicy bo że bierze olej to pompa i wtryski nie mają za wiele do gadania na ten temat jedynie głowica bierze winę na siebie
Pomogłem, napisałem coś z sensem? kliknij zielony kwadracik ze strzałką :) To się opłaca xD

#6 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 19 styczeń 2011 - 19:29

c 385 spalanie oleju Tylko że 385 nie miała uszczelniaczy na zaworach.Może źle założone wtryski.

#7 Share mocher

mocher

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 335 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice zamościa
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja, komputery

Napisany 19 styczeń 2011 - 20:04

c 385 spalanie oleju no dobra miała nie miała ale stan zużycia głowicy może również wpłynąć na pobieranie oleju przez silnik...
Pomogłem, napisałem coś z sensem? kliknij zielony kwadracik ze strzałką :) To się opłaca xD

#8 Share Dawid18

Dawid18

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 479 postów

Napisany 19 styczeń 2011 - 20:10

c 385 spalanie oleju Po mojemu to masz żle założone pierścienie albo tuleje są wylizane i dlatego masz olej w kolektoże ja tak mam w c-360 a kopci jak czołg
Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

#9 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 19 styczeń 2011 - 20:10

c 385 spalanie oleju Jak na ssących będzie luz to będzie ciągła. Ale jak mocno kopci to ja bym przy pompie szukał. Za duża dawka.

#10 Share kaniuka125

kaniuka125

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów

Napisany 20 styczeń 2011 - 07:28

c 385 spalanie oleju ale przeciesz nie bierze oleju przez pompe!a dymi bo spala olej.c 385 nie ma uszczelniaczy na zaworach?! :o a co je uszczelnia???

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c 385 spalanie oleju Dzisiaj, 21:01
  •  

#11 Share pawel

pawel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 20 styczeń 2011 - 11:51

c 385 spalanie oleju prowadnica zaworu je uszczelnia nie wiem dlaczego posty piszą osoby które nie mają bladego pojęcia o mechanice

#12 Share kaniuka125

kaniuka125

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów

Napisany 20 styczeń 2011 - 13:41

c 385 spalanie oleju no właśnie piszecie że to uszczelniacze na zaworach a potem się okazuje że tam nie ma uszczelniaczy!? ;[ ja ktoś nie wie to proszę sie nie wypoowiadać :D

Edytowany przez kaniuka125, 20 styczeń 2011 - 13:41.


#13 Share rafalkom555

rafalkom555

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1483 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie Godziszów
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja itp.

Napisany 20 styczeń 2011 - 17:13

c 385 spalanie oleju Jeżeli dymi to mogą być źle wyregulowane zawory B)
Nigdy nie rozbierałem silnika, ale masz pierścienie uszczelniające i zgarniające olej, tu musi być nieszczelność i olej przedostaje się do komory spalania i dlatego dymi B)

#14 Share lukaskurp

lukaskurp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skąd pare ha wykombinować?

Napisany 20 styczeń 2011 - 17:46

c 385 spalanie oleju Jak wymieniłeś pierścienie to logiczne, że nowe pierścienie muszą się dopasować do cylindra, a w międzyczasie olej będzie się przedostawał do komory spalania. Poza tym po wymianie końcówek wtr. każdy wtrysk trzeba ustawić na maszynie (o kąt rozpylania chodzi), jak pompę robiłeś ustawiałeś wg. książki zapłon? jak masz źle kąt ustawiony też będzie kopcił(kopci na niebiesko i na biało, do tego przy zmianie obrotów silnik przy-pierdów dostaje) ale inaczej niż od brania oleju. Tak jeszcze nad mienie że z wymianą pierścieni nie ma się co spieszyć bo nowy pierścień zanim się dotrze to w cylindrze swoje zrobi.

#15 Share Dawid18

Dawid18

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 479 postów

Napisany 20 styczeń 2011 - 18:04

c 385 spalanie oleju Ja właśnie o tym mówiłem co kolega @rafalkom555. I po mojemu w pierścieniach tżeba szukać przyczyny, jak oczywiście masz wtryski ustawione. To ustawiałeś te wtryski? I jak ci kopci czarno czy błękitno?
Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

#16 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 20 styczeń 2011 - 19:28

c 385 spalanie oleju A dobrze założyłeś pierścienie.Znakami do góry?.

#17 Share kaniuka125

kaniuka125

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów

Napisany 21 styczeń 2011 - 07:47

c 385 spalanie oleju ale pierścienie były założone już dosyć dawno-tj gdzieś 20 MTG(to nie wystarczy aby się dotarły?)były założone tak jak trzeba a wtryskiwacze były ustawiane przed założeniem.Pompa miała znaki i ustawiłem tak jak była.Kopci na czarno,ale bardziej chodzi mi o spalanie oleju niż dymienie.Na tych zaworach są uszczelniacze czy nie???I przypomnijcie na ile ustawić luz na zaworach bo sam już zgłupiałem :blush:

#18 Share pawel

pawel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 21 styczeń 2011 - 09:39

c 385 spalanie oleju nie masz żadnych uszczelniaczy a luz zaworowy to 0,3 mm dla ssących i wydechowych mierzony na zimnym silniku ustawiasz na tzw. mijanke

#19 Share lukaskurp

lukaskurp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skąd pare ha wykombinować?

Napisany 21 styczeń 2011 - 12:53

c 385 spalanie oleju 20MH to wystarczy tylko kwestia w jaki sposób(generalnie chodzi aby dokładać obciążenie silnikowi stopniowo). Jeżeli chodzi o głowice to jedynym uszczelnieniem jest metalowa tuleja zabita w gnieździe głowicy zwana prowadnicą zaworu. Ale nie możliwe żeby prowadnice były aż tak powycierane. Przecież klawiatura jest smarowana rozbryzgowo, niema tam ustalonego poziomu oleju. Luz musiał by być znaczny i na pewno było by to słyszalne. A nawet jeżeli zaworami ci ssa olej to znaczy że ma ciężko z filtra ssać powietrze, zdejmij ten gumowy łącznik nad chłodnicą i tak niech ci pochodzi. Moim zdaniem coś masz nie tak z pierścieniami, nie mówię że coś źle założyłeś ale w końcu ta część była naprawiana. a jak wyglądały cylindry(duże progi były) i stare pierścienie. Odnośnie wtrysku to znakami się wstępnie ustawi a potem precyzyjnie przekręcając pompę na otworach fasolkowych w zależności od położenia wału, mam książkę napraw, mogę ci skan tej operacji zrobić.

Edytowany przez lukaskurp, 21 styczeń 2011 - 13:09.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c 385 spalanie oleju Dzisiaj, 21:01
  •  

#20 Share kaniuka125

kaniuka125

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 119 postów

Napisany 21 styczeń 2011 - 19:01

c 385 spalanie oleju to prosze zrób ten scan jak możesz a pierścienie były ok tylko olejowy był trochę zdarty ogólnie nie było potrzeby ich zmiany. jakie są jeszcze możliwości spalenia oleju(któredy bierze)

Podobne tematy