Kowalus00

Kabina T-25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piotruniu25    3164

Tylko @mentos jak byś miał kabinę to było by to siedzenie za wysokie i byś musiał jeździć z głową w kierownicy. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Piotruniu25 no fakt kabina będzie przed zimą na władku także najwyżej wprowadzę korekty do tego mocowania siedzenia :)


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Ja szukam czegoś do 350 -400 zł ostatnio jeździłem po złomach i było jedno siedzenie od jakiegoś starszego JD i było w idealnym stanie ale gości chciał 700 stów :blink: Mam jednego znajomego co ma nowego MTZ 1025 ale on nie zamierza zmienić siedzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Też mam oryginalne tylko pod nim dwa amortyzatory chyba z wsk-i a od góry przykręcone siedzenie z jakiejś osobówki (aby nie miało za wysokiego oparcia bo nic nie będzie widać)


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cypis33    1

Witek2010 mógłbyś fotkę zrobić żeby zobaczyć jak to masz konkretnie zrobione ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Ok postaram się zrobić. Myślę że to jest najtańsze rozwiązanie i komfortowe w miarę :)

 

Poniżej zdjęcia takie na szybko zrobione.

 

https://picasaweb.google.com/114242509370541962998/T25Elektryka?authkey=Gv1sRgCIq02YHKt4uYXQ#5631532779978253186'>https://picasaweb.google.com/114242509370541962998/T25Elektryka?authkey=Gv1sRgCIq02YHKt4uYXQ#5631532779978253186

 

https://picasaweb.google.com/114242509370541962998/T25Elektryka?authkey=Gv1sRgCIq02YHKt4uYXQ#5631532779978253186

 

Amortyzatory mają długość ~38cm. Dłuższe się nie nadają krótsze mogą być.

Edytowano przez Witek2010

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Kolego ja mam zrobiony tył z połowy drzwi od Żuka i kilku kawałków blachy, to jest lepsze od oryginalnej, tylko szkoda, że mniejsza jest. Ale chociaż odsuwana :lol:


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarust25    16

Kolego zobacz do mnie do galerii. Tylna szyba to pleksa. Znajomy miał na zbyciu od jakiegoś widlaka. U góry przyspawałem tylko zawiaski i jeszcze muszę jakieś siłowniczki wmontować. Popytaj albo sam wyspawaj, dla mnie nie było z tym problemu. B)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

mam takie 3 pytania do tej pleksy jakiej grubości jest czy nie pęka pod wibracjami i czy nieźle przez to widać bo ja jestem z rejonów sadowniczych i jak pryskam to jednak by opryski leciały i też na tą szybę i czy by nie zachodziła by od tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarust25    16

Powiem ci tak. Grubości nie wiem ale w najbliższym czasie zmierzę i napisze. Co do pękania to raczej nie pęka. Jest pęknięta ale z mojej winy bo przy podnoszeniu pługa wajcha zawadziła. A co do widoczności to przy pryskaniu nic się nie dzieje. Najgorzej jest jak słońce zajarzy to wtedy nic nie widać. No ale jakbyś zrobił odmykaną to byś sobie jakoś radził :D


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

kolego RobertT25 no świetnie mógłbyś dać jakieś foto tej ramki z szybą czy nie popękana szyba i w jakim stanie ramka i oczywiście ile byś za nią chciał proponuje żebyś nikogo nie szukał do odsprzedania bo ja na 99,9 % bym ją od ciebie odkupił skąd jesteś ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertT25    1

Witam jestem z woj. lubelskiego ramka jest wymontowana z ciągnika i lezy na złomie a szyba dwuletnia w garazu. wiecej inf. na pw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Witam.. Nie działa mi góry nawiew w oryginalnej kabinie t-25 odkręciłem ta tapicerkę i problem dosyć prosty gdyż urwały się kable od silnika tylko że gdzieś w obudowie i tu zaczyna się mój problem czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak ten silnik wychodzi czy muszę odkręcać cały ten grzybek co jest na kabinie silnik jest przykręcony na 4 śruby 3 odcieknąłem 4 się kręci jak to zdjąć ?? I odrazu mam jeszcze takie pytanko czy ze szczelną kabiną w zimę nagrzało by mi coś takiego kabinę http://allegro.pl/nagrzewnica-samochodowa-12v-nowa-i1796255927.html tak aby było przyjemne ciepełko i nie trzeba było dygotać podczas odśnieżania ??? obrazu mówię orgnalne ogrzewanie nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Zawsze możesz założyć alternator i podłączyć kilka takich nagrzewnic to napewno dadzą radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    125

Tamtą śrubę odciąć B)

Zależy od mrozu


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

przecież alternator jest

 

A w którą stronę ten silnik powinien wyjść w dół do kabiny czy mam go wypchnąć nad kabinę ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolT25    41

To orginalne ogrzewanie to jeden wielki szajs za czym zacznie wiać nagrzeję się itp to ty skończysz robotę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj