Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rafftti    32

Tak właśnie się dzieje. Nie dzieje się tak zawsze ale ostanio jechałem parę km po siano i jak już wracałem podczas zdjęcia nogi z gazu by wrzucić wyższy bieg usłyszałem i poczułem jak się włącza napęd rozłączył się w chwili gdy ciągnik zaczoł ciągnąć :blink:. Dzieje się to w momencie gdy ciągnik zwalnia. Jest jakiś przekaźnik bo bezpiecznika nie ma żeby rozłączyć na stałe??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba0707    7

ja na twoim miejscu skontaktował bym się z serwisem bo ma dłuższą metę to może coś poważniejszego siąść u mnie w okolicy miał facet w emce problem z instalacja jakieś pierdoły nie zainteresował się nie przycisnął serwisu jak był na gwarancji i 3 miesiące po gwarancji zapłacił 16 tysięcy za wymianę całej elektryki bo się spaliła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Skontaktowałem się i serwis pierwszy raz z czymś takim się spotkał. Serwisant sprawdza i ma oddzwonić. Niestety nie da się odłączyć jakimś bezpiecznikiem napędu na stałe bo się awaryjnie włączy na stałe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba0707    7

ooo tylko ci się wydaje nawet jak jest na gwarancji to diler rzadko kiedy bez problemów to załatwi a najlepsi agenci są w rol-bracie u nich to wszystka jest wina rolnika i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Niby masz racje ale nie o tym jest temat. Ma ktoś pomysł jak to badziewie odłączyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Patrzyłem u siebie, jednak nie ma żadnego przekaźnika lub bezpiecznika więc jednyna opcja to odłączenie jakiegoś kabelka od elektrozaworu który steruje włączniem i wyłączniem, ale wtedy byś napędu nie miał tylko pytanie gdzie to jest? A on to sie może jakimś cudem włącza jak sie sprzęgło naciska, bo w miejscu tego nie wyczujesz a jak jedziesz to już inna sprawa

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Temat dawno nikt nic nie pisał ,zapytam czy te typy tak mają czy coś może się zepsuć ,5090 M ma 3 lata dzieje się to właściwie od nowości ,jak zapalisz nic nie buczy czy stuka ,jednak jak gasisz silnik to dzieje się jakoś twardo jakby był to rozklekotany stary złomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco82    35

jak twardo i nagle staje to znaczy że dobra kompresja :) Co możesz powiedzieć o tym janku, jestem właśnie na kupnie tylko 6095MC ma coś lepszego od zwykłej M czy bardzo różnicy nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

To nie kompresja mam jeszcze MF i FT i te jakoś spokojniej się zatrzymują po prostu ciszej,może odezwie się ktoś kto ma 5090 M albo podobny model i napisze czy u nich to tak jest ,awaria to po 1000 mtg pasek pękł ale to wina że olej gdzieś górą silnika sprężarki zalewał go ,był u mechanika i widzę po roku znowu tam ma mokro ale nie tak mocno jak przedtem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj