Skocz do zawartości

Zdjęcie

John Deere 2040 s


119 odpowiedzi na ten temat

#21 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 20 styczeń 2011 - 09:06

John Deere 2040 s

:blink: objawy te w oczywisty sposób mogą cię doprowadzić do wniosku, że silnik dostaje małą dawkę paliwa, co już nie jednokrotnie mi osobiście się przydarzyło, w ciągniku w samochodzie. Najbardziej prawdopodobną przyczyną zwykle jest tradycyjnie już filtr paliwa, lub częściowo zapchany przewód paliwowy, najlepiej sprawdź cały układ przedmuchjąc go kompresorem pod dużym ciś.Skoro ładnie ci zapala nawet w niskich temperaturach, płynnie wchodzi na obroty, jedynie słabnie pod obciążeniem, to nie widzę innej opcji jak układ paliwowy. :lol:

dokładnie, dobrze mówisz no pali jak dziecko z pierwszego, tyle że nie ma takiego kopa że dasz gazu a on się zbiera tylko tak powolutku. Bo jeśli pompa była sprawdzana wtryski wymieniane,no to albo to ciśnienie albo tak jak mówisz coś z paliwem . Zmierzymy mu ciśnienie i będzie widać :rolleyes:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 2040 s Dzisiaj, 10:13
  •  

#22 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 22 styczeń 2011 - 12:58

John Deere 2040 s mierzone:
1 od kabiny : 20
2 od kabiny 22
tylko ze trochę za wolno akumulator kręcił,
2 pomiar na tych dwóch zalanych olejem :
1:24
2:25 ,26

czyli krótko mówiąc remoncik ? :unsure:
w najbliższym czasie będzie remoncik :P i Zobaczymy
jak na razie dzięki wszystkim!

luzy na tłokach ... Bierzem się za robote

Edytowany przez NitroX, 25 styczeń 2011 - 19:06.


#23 Share deerepiotrek

deerepiotrek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 luty 2011 - 09:23

John Deere 2040 s

:blink: objawy te w oczywisty sposób mogą cię doprowadzić do wniosku, że silnik dostaje małą dawkę paliwa, co już nie jednokrotnie mi osobiście się przydarzyło, w ciągniku w samochodzie. Najbardziej prawdopodobną przyczyną zwykle jest tradycyjnie już filtr paliwa, lub częściowo zapchany przewód paliwowy, najlepiej sprawdź cały układ przedmuchjąc go kompresorem pod dużym ciś.Skoro ładnie ci zapala nawet w niskich temperaturach, płynnie wchodzi na obroty, jedynie słabnie pod obciążeniem, to nie widzę innej opcji jak układ paliwowy. :lol:

mialem taki przypadek. wyjechane byly krzywki na walku rozrzadu i zawory sie nie otwieraly dostatecznie. silnik mial dobre cisnienia dobra pompe i nowe wtryski a byl slaby i kopci troche na czarno. to czy zawor sie dostatecznie otwiera mozna zmierzyc

#24 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 01 luty 2011 - 15:02

John Deere 2040 s

mialem taki przypadek. wyjechane byly krzywki na walku rozrzadu i zawory sie nie otwieraly dostatecznie. silnik mial dobre cisnienia dobra pompe i nowe wtryski a byl slaby i kopci troche na czarno. to czy zawor sie dostatecznie otwiera mozna zmierzyc

a tutaj ma słabe ciśnienie nie wiem zobaczymy środa-czwartek bo już wszystko zrobione honowanie , głowica kpl. regeneracja, pierscionki kupione kpl. uszczelek aby złożyć.. i zobaczymy co będzie

#25 Share zenas

zenas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 387 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska..czyli Polska
  • Zainteresowania:Moje zdanie to "DOGMAT" nie dyskutuje!

Napisany 01 luty 2011 - 20:37

John Deere 2040 s :o kolego @deerepiotrek opisujesz bardzo dziwny przypadek zużycia się wałka rozrządu, przy zachowaniu przyzwoitych parametrów pozostałych podzespołów silnika. Z reguły wałki eksploatowane w normalnych warunkach zużywają się wolno, w porównaniu z innymi częściami. Być może taka jest charakterystyka silnika JD, choć wydaje mi się, że jego jednostka napędowa jest najmocniejszą stroną tego ciągnika. No cóż jeżeli chodzi o czarny dym z rury pod obciążeniem z reguły winę ponosiły wtryski. B)
Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

#26 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 01 luty 2011 - 21:30

John Deere 2040 s u mnie jak nawet pod tą górę zwalnia to spadają obroty ale dymku nic nie ma... wtryski sprawdzone i sa nowe i dobre. takze mam nadzieje że będzie to wina pierscieni

#27 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 05 luty 2011 - 18:12

John Deere 2040 s pierścienie zmienione Głowica kplt zrobiona. Honowanie zrobione... I to SAMO!!!!!!!! Nic nie dało ... Dało tylko tyle że szybciej kręci .. Nawet na jednym akumulatorze zapala Aby raz przekręci i chodzi.. ;[ . Nie wiem Pomóżcie bo mi już głowa odpada....

#28 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 05 luty 2011 - 18:58

John Deere 2040 s

mialem taki przypadek. wyjechane byly krzywki na walku rozrzadu i zawory sie nie otwieraly dostatecznie. silnik mial dobre cisnienia dobra pompe i nowe wtryski a byl slaby i kopci troche na czarno. to czy zawor sie dostatecznie otwiera mozna zmierzyc


powiedz mi jeszcze kolego jak sprawdzić te krzywki czy są dobre...??? Bo juz nie mam pojęcia co to może być :huh:

#29 Share deerepiotrek

deerepiotrek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2011 - 01:03

John Deere 2040 s [quote name='NitroX' timestamp='1296928707' post='651457']
powiedz mi jeszcze kolego jak sprawdzić te krzywki czy są dobre...??? Bo juz nie mam pojęcia co to może być :huh:
[/q
Musisz zmierzyc ile mm wciskane sa zawory a fabryczne wartosci podam ci w najblizszym czasie. Jezeli sprawdzales zaplon, pompe i sa nowe wtryski z odpowiednimi pod nimi dystansami ktorymi reguluje sie kat wtrysku i napewno nie obrocone tloki ktore przeciez tez mozna zle zalozyc to jedyna opcja to walek. A przy najmniej tak mi sie wydaje bez wzgledu na to czy to jest dziwny przypadek zuzycia czy nie bo wiem z zycia ze to jest mozliwe.

#30 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 06 luty 2011 - 08:03

John Deere 2040 s aha a jak to zmierzyć ??

Zauważyłem różnice taką że jest ciut żwawszy ale troszkę. A tłoki nie pomylone tak jak były siedzą. Jeszcze co Wczoraj nim jeździłem dłużej I Takie coś zauważyłem jade z górki na gazie wciśniętym w podłoge Zczyna się góra ciągnik zwalnia... A jak Jade nawet na prostym Odpuszcze gaz z 20m przed górą żeby schodził w obrotów i później mu wcisnę to przyśpiesza pod górkę z małych obrotów może nie szybko ale przyśpiesza. Także coś jakby miał mało paliwa? a po odpuszczeniu gazu zbierało by się paliwo i Następuje strzał mocy po dodaniu gazu Tak mi się bynajmniej zdaje co wy na to ?

Edytowany przez NitroX, 06 luty 2011 - 08:04.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 2040 s Dzisiaj, 10:13
  •  

#31 Share czadowywicek

czadowywicek

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 235 postów

Napisany 06 luty 2011 - 10:15

John Deere 2040 s Pompę paliwa dobrze przejrzałeś? może jest zasyfiona albo do wymiany.

#32 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 06 luty 2011 - 10:36

John Deere 2040 s

Pompę paliwa dobrze przejrzałeś? może jest zasyfiona albo do wymiany.


w zasilającej coś było grzebane bo jest na silikon .Ręcznie dobrze daje. A wtryskowa poprzedni właściciel mowił że też była sprawdzana i uszczelniana Podobno. Ale to chyba będzie trzeba sprawdzić . Może pompke zasilającą Kupimy nową bo jak ją sprawdzić czy dobrze daje ?

#33 Share czadowywicek

czadowywicek

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 235 postów

Napisany 06 luty 2011 - 11:43

John Deere 2040 s Jak masz dobre aku. to odkręć przewód wylotowy, prztykaj palcem króciec pompy a ktoś niech kręci silnikiem na zgaszonym przynajmniej 15s(można uruchomić ale się układ zapowietrzy ale dokładnie sprawdzisz). Jak paliwo będzie się wyciskać z pod palca bez zmian zanikania to pompa powinna być ok.
W moim zaworki się zasyfiły jakby" watą" i dopiero pod ciśnieniem powietrza i dłubaniem się dokładnie oczyściły.

#34 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 06 luty 2011 - 11:57

John Deere 2040 s

Jak masz dobre aku. to odkręć przewód wylotowy, prztykaj palcem króciec pompy a ktoś niech kręci silnikiem na zgaszonym przynajmniej 15s(można uruchomić ale się układ zapowietrzy ale dokładnie sprawdzisz). Jak paliwo będzie się wyciskać z pod palca bez zmian zanikania to pompa powinna być ok.
W moim zaworki się zasyfiły jakby" watą" i dopiero pod ciśnieniem powietrza i dłubaniem się dokładnie oczyściły.


ok , sprawdzę właśnie zauważyłem że jak da się gazu to kopci na czarno, Nawet jak jade z góry wciskam gaz i kopci na czarno, Jeszcze czym się dłużej jeździ tym jest Mocniejszy.. Temperature prawie że nie łapie bo nie ma termostatu

Edytowany przez NitroX, 06 luty 2011 - 12:00.


#35 Share karolu

karolu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2011 - 12:57

John Deere 2040 s A sprawdzaliście filtr paliwa? U mnie kiedy kupiłem 2140 to na początku cały czas zamulał się filtr - radzę dobrze przeczyścić układ paliwowy.

#36 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 06 luty 2011 - 13:37

John Deere 2040 s

A sprawdzaliście filtr paliwa? U mnie kiedy kupiłem 2140 to na początku cały czas zamulał się filtr - radzę dobrze przeczyścić układ paliwowy.

filtr ok dawane nowe były już 2 razy zmieniane

#37 Share dzony1640

dzony1640

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów

Napisany 06 luty 2011 - 14:34

John Deere 2040 s

ok , sprawdzę właśnie zauważyłem że jak da się gazu to kopci na czarno, Nawet jak jade z góry wciskam gaz i kopci na czarno, Jeszcze czym się dłużej jeździ tym jest Mocniejszy.. Temperature prawie że nie łapie bo nie ma termostatu

Proponuję najpierw zacząć od termostatu bo mój 1640 też po dopaleniu jest słaby, a gdy złapie temperaturę to nie ten ciągnik szczególnie teraz w zimie.Każdy zimny silnik da najpierw czarny dym po gwałtownym dodaniu gazu.
A jeśli dopiero założyłeś pierścienie to daj im się trochę dotrzeć nie przesilając zbyt silnika, a brak termostatu nie dość że naraża cię na wieksze spalanie to powoduje szybsze zużywanie silnika.

Edytowany przez dzony1640, 06 luty 2011 - 14:40.


#38 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 06 luty 2011 - 15:37

John Deere 2040 s

Proponuję najpierw zacząć od termostatu bo mój 1640 też po dopaleniu jest słaby, a gdy złapie temperaturę to nie ten ciągnik szczególnie teraz w zimie.Każdy zimny silnik da najpierw czarny dym po gwałtownym dodaniu gazu.
A jeśli dopiero założyłeś pierścienie to daj im się trochę dotrzeć nie przesilając zbyt silnika, a brak termostatu nie dość że naraża cię na wieksze spalanie to powoduje szybsze zużywanie silnika.


O dzięki za Info, Ale twój jak zimny też tak słaby że jak włożysz czwórkę to ciężko mu nawet pod lekką górkę wyjechać tak że obroty spadają.. We Wtorek kupimy termostat bo ja odczuwam to że czym dłużej jeżdze jest silniejszy

#39 Share glwoj

glwoj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 182 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 06 luty 2011 - 16:27

John Deere 2040 s Ja mam 1640 to zaraz po odpaleniu w zimie też jest słaby, ale zagrzeje się z 10 min i robi się dużo mocniejszy. Załóż termostat dotrzyj go i może będzie dobrze. Napisz czym masz zalaną skrzynie i czy po naciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy ciągnik lekko się toczy?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 2040 s Dzisiaj, 10:13
  •  

#40 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 06 luty 2011 - 16:43

John Deere 2040 s

Ja mam 1640 to zaraz po odpaleniu w zimie też jest słaby, ale zagrzeje się z 10 min i robi się dużo mocniejszy. Załóż termostat dotrzyj go i może będzie dobrze. Napisz czym masz zalaną skrzynie i czy po naciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy ciągnik lekko się toczy?

zatkana głowica złapał temperature I to Samo ciutke mocniejszy jak wcześniej ale to nie jedzie. Nawet na prostej nie chce do pełnych obrotów dojść . To jednak coś z paliwem, Skrzynia Zalana Agrol U . I ciągnik no to czy się normalnie. Chyba to będzie Wina paliwa, bo Jak jade sobie drogą 3 szosową tak powoli i paliwo się zbiera I nagle aby cykne pedał gazu i ma Kopa, tak mi się zdaję Chyba nagram wam Filma. Bo to normalnie ciągnik staje nie jedzie :(

Podobne tematy