Skocz do zawartości

Zdjęcie

John Deere 2040 s


119 odpowiedzi na ten temat

#1 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 16 styczeń 2011 - 21:25

John Deere 2040 s Witam,problem polega w tym że mój Jd jest słaby włącza się mu 3 lub 4 a on ledwo co jedzie pod górę prawie że staje. Napęd ma mechaniczny podobno jakoś zrobiony żeby był cały czas włączony.Nie ma prądu i wtedy jest włączony podobno i że tak ma zrobione bo przełącznik nie działa. I właśnie problem polega w tym że ciągnik tak jak by go coś trzymało nie wiem jak to było wcześniej bo ciągnik dopiero co kupiłem. jak się przełącza z 3-4 to zanim się zmieni bieg to on prawie już staje tak ma być ?
W najbliższym czasie będę próbował rozłączyć napęd. Poprzedni właściciel szukał cos w kierunku hamulce , Wymienił wtryskiwacze pompa po regeneracj, Lecz cały czas to samo . Może wy wiecie co to może byc ? :unsure:


Edytowany przez NitroX, 17 styczeń 2011 - 20:40.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 2040 s Dzisiaj, 20:56
  •  

#2 Share zenas

zenas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 387 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska..czyli Polska
  • Zainteresowania:Moje zdanie to "DOGMAT" nie dyskutuje!

Napisany 16 styczeń 2011 - 21:34

John Deere 2040 s :unsure: w moim JD jest podobnie przy zmianie biegów, przypuszczam że wina leży po stronie sprzęgła, hamulce są ok. Możesz sobie hamulce sprawdzić wjedź na małą górkę, zrób luz i zobaczysz czy ciągnik się toczy bez oporu, jeżeli tak to przynajmniej wyeliminujesz jedną z usterek. W moim z górki się toczy do czasu aż nie wcisnę sprzęgła. :o
Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

#3 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 17 styczeń 2011 - 08:37

John Deere 2040 s ok, sprawdzę to. Ale ciągnik się raczej będzie ciężko toczył bo ma włączone 4x4.. Tylko czego on nie ma siły.. :mellow: dzisiaj będę próbował odłączyć napęd

Edytowany przez robertbara, 17 styczeń 2011 - 16:23.
Cytowanie poprzedniego posta


#4 Share qazpl

qazpl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 styczeń 2011 - 10:51

John Deere 2040 s Odkręć mu wał napędowy to zobaczysz co go trzyma, u mnie jest to samo napęd włączony non stop. Pod cięgnikiem mniej więcej na połowie masz elektrozawór zobacz czy dochodzi do niego prąd. Po przekręceniu kluczyka prąd powinien płynąć, a po włączeniu napędu powinien zniknąć. Wydaje mi się że na 90% trzyma go napęd. Możesz mieć spaloną cewkę lub gdzieś zaśniedziało i nie dopływa prąd. To ci koleś trochę na ściemniał bo te ciągniki jak mają coś popierdzielone z napędem to przeważnie jest włączony i on pewnie nic nie robił bo sztuką jest teraz go wyłączyć. Tu napęd jak gasisz ciągnik to się sam włącza, przekręcasz kluczyk zapalasz i powinien się wyłączyć.

#5 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 17 styczeń 2011 - 11:42

John Deere 2040 s jeśli cię nie uda wyłączyć napędu to po prostu odkręcimy tak jak mówisz wał i zobaczymy . A to tak ty też masz? że jak przy włączonym napędzie to nie ma siły jechać na wyższych biegach ?

Edytowany przez robertbara, 17 styczeń 2011 - 16:24.
Cytowanie poprzedniego posta


#6 Share qazpl

qazpl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 styczeń 2011 - 14:31

John Deere 2040 s Właśnie odkręciliśmy wał no i u mnie poprawa jest, tylko jeszcze u mnie są do zrobienia hamulce bo się skończyły, pedał robi się twardy dopiero po kilkukrotnym wciśnięciu więc coś nie tak, pewnie się tarcze skończyły, ale to się nie długo okaże. Przy odłączonym napędzie i kilkukrotnym wciśnięciu hamulców ciągnik zaczyna się bardzo lekko toczyć, może u ciebie też coś z hamulcami jest. Właśnie my także nie dawno kupiliśmy ciągnik i do tego był nie sprawny, a teraz wszystko wychodzi. No ale mój na 7-ce i 8-ce to jakoś daje radę, tylko ma tak jakby coś go trzymało, wciska się sprzęgło i ciągnik sam hamuje. Twój ma trochę mniej koni bo 75 i max 30 km/h ale mój ma znów szybką skrzynie do 40 km/h i 86 koni więc coś może faktycznie jest u ciebie nie tak że nie ma siły. Jak nic nie wymyślisz to możesz spróbować z odkręceniem wału to nic nie kosztuje i zobaczysz czy jest różnica. Ale teraz to już sam zwątpiłem.

Edytowany przez robertbara, 17 styczeń 2011 - 16:24.
Cytowanie poprzedniego posta


#7 Share czadowywicek

czadowywicek

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 235 postów

Napisany 17 styczeń 2011 - 18:11

John Deere 2040 s Kolega odpowietrzał hamulce?, w moim co jakiś czas muszę odpowietrzyć prawy,myślę,że jest jakaś nieszczelność albo z pieniony olej.

#8 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 17 styczeń 2011 - 18:21

John Deere 2040 s hamulce są ok. Odłączyliśmy napęd toczy się lżej i jest dobrze musi być co innego. Wkłada się 4 i pod górę zwalnia . Brak mu siły :unsure:

#9 Share czadowywicek

czadowywicek

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 235 postów

Napisany 17 styczeń 2011 - 18:42

John Deere 2040 s A żółw -zając działa?

#10 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 17 styczeń 2011 - 20:13

John Deere 2040 s

A żółw -zając działa?


działa działa jest to raczej wina silnika niż napędów

link jak chodzi

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 2040 s Dzisiaj, 20:56
  •  

#11 Share zenas

zenas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 387 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska..czyli Polska
  • Zainteresowania:Moje zdanie to "DOGMAT" nie dyskutuje!

Napisany 17 styczeń 2011 - 20:28

John Deere 2040 s :blink: dlaczego twierdzisz kolego że silnik? dość płynnie wchodzi na obroty do 2500 obr/min nie przebiera, nie widzę tam oznak mułowatości, chyba że ten filmik nie oddaje realu, a to przepraszam :o
Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

#12 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 17 styczeń 2011 - 20:35

John Deere 2040 s

:blink: dlaczego twierdzisz kolego że silnik? dość płynnie wchodzi na obroty do 2500 obr/min nie przebiera, nie widzę tam oznak mułowatości, chyba że ten filmik nie oddaje realu, a to przepraszam :o

no bo na 4 zamiast przyspieszac zwalnia i ogolnie powoli sie rozpedza ,jutro wrzuce filmik.

#13 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 styczeń 2011 - 20:51

John Deere 2040 s Ja slysze ze zawory za ciasno sa bo dudni w filtr powietrza. Przy schodzeniu z obrotow slychac to bardzo wyraznie. Albo zawory za ciasno albo gniazda powypalane.

#14 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 17 styczeń 2011 - 21:14

John Deere 2040 s

Ja slysze ze zawory za ciasno sa bo dudni w filtr powietrza. Przy schodzeniu z obrotow slychac to bardzo wyraznie. Albo zawory za ciasno albo gniazda powypalane.


jutro coś będziemy działać z zaworami :rolleyes:

#15 Share czadowywicek

czadowywicek

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 235 postów

Napisany 18 styczeń 2011 - 10:30

John Deere 2040 s Na zimnym silniku:

Zawór ssący 0,35 mm
Zawór wydechowy 0,45 mm

#16 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 18 styczeń 2011 - 21:01

John Deere 2040 s na zaworach ma luz i jest ok. Trzeba szukac gdzie indziej, może coś z pompą mała dawka . Może w najbliższym czasie zmierzę mu ciśnienie . Tylko to dziwne bo pali nawet jak zimny raz przekręci i chodzi a włożysz 4 i nie ma jazdy

#17 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 18 styczeń 2011 - 21:43

John Deere 2040 s dowiedziałem się że tak, poprzedni właściciele też się z tym nie uporali i wymienili wtryskiwacze na nowe i pompe dali do sprawdzenia był u mechanika i wszystko jest ok. mechanik powiedział im że silnik żyleta. Jednak właśnie nie sprawdzany była głowica żeby się nie orobić , zmierzymy ciśnienie. Napędy odpadają bo to by było czuć jak by go coś trzymało silnik by miał ciężko. A silnik nie ma oporów wchodzi gładko lecz po prostu nie ma mocy..... 2 poprzednich właścicieli w tym jeden zagraniczny. Z tym problemem się nie uporało. W najbliższym czasie tak jak mówiłem zmierzy się mu ciśnienie możliwe że głowice będzie trzeba robić jak źle wyjdzie.

Edytowany przez NitroX, 18 styczeń 2011 - 21:54.


#18 Share czadowywicek

czadowywicek

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 235 postów

Napisany 18 styczeń 2011 - 22:41

John Deere 2040 s Jeżeli jak piszesz,że silnik wchodzi na obroty bez problemu i na 4 biegu ciągnik wonieje a obroty silnika nie spadają(jak dodrze zrozumiałem) to chodzi o to ,że sprzęgło żółw-zając przy większym obciążeniu może się ślizga (zużyte tarczki)i jest efekt "słabości"?.

O jeszcze zrób taką próbę ,odpal-wrzuć 1-zaciąg hamulec i zobaczysz czy silnik zadusisz.

Edytowany przez czadowywicek, 18 styczeń 2011 - 22:47.


#19 Share NitroX

NitroX

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zemborzyce/Lublin
  • Zainteresowania:mechanika moto

Napisany 19 styczeń 2011 - 08:49

John Deere 2040 s

Jeżeli jak piszesz,że silnik wchodzi na obroty bez problemu i na 4 biegu ciągnik wonieje a obroty silnika nie spadają(jak dodrze zrozumiałem) to chodzi o to ,że sprzęgło żółw-zając przy większym obciążeniu może się ślizga (zużyte tarczki)i jest efekt "słabości"?.

O jeszcze zrób taką próbę ,odpal-wrzuć 1-zaciąg hamulec i zobaczysz czy silnik zadusisz.

źle zrozumiałeś :D Silnik dajesz 4 nawet na równym ledwo co jedzie a jak malutka górka to słabnie wraz z obrotami które spadają (trzeba redukować) dzisiaj będziemy mierzyć ciśnienie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 2040 s Dzisiaj, 20:56
  •  

#20 Share zenas

zenas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 387 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska..czyli Polska
  • Zainteresowania:Moje zdanie to "DOGMAT" nie dyskutuje!

Napisany 19 styczeń 2011 - 20:53

John Deere 2040 s :blink: objawy te w oczywisty sposób mogą cię doprowadzić do wniosku, że silnik dostaje małą dawkę paliwa, co już nie jednokrotnie mi osobiście się przydarzyło, w ciągniku w samochodzie. Najbardziej prawdopodobną przyczyną zwykle jest tradycyjnie już filtr paliwa, lub częściowo zapchany przewód paliwowy, najlepiej sprawdź cały układ przedmuchjąc go kompresorem pod dużym ciś.Skoro ładnie ci zapala nawet w niskich temperaturach, płynnie wchodzi na obroty, jedynie słabnie pod obciążeniem, to nie widzę innej opcji jak układ paliwowy. :lol:
Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Podobne tematy