UrsusFan1222

Strzela z tłumika

Polecane posty

tomek73    579

Na pewno opóźniony zapłon, tu objawy nie pozostawiają  żadnych wątpliwości.

 

Żaden tłumik, on nie ma do tego nic wspólnego.

 

Z tego co pamiętam pompa na maxa do bloku, sprawdzić zapłon na kapilarę, jak jeszcze za mało to wymienić sprzegiełko na pompie wtryskowej,  jest z 3-4 rodzaje sprzęgiełek, a ci co naprawiają pompy guzik się znają na tym, jaki typ założyć.

Może też być źle zrobiony wałek w pompie, też miałem taki przypadek, a pompa nowa ze sklepu, ale tu pompiarz ja wyczuł i powiedziaał mi o ty, ale to był pompiarz który ma pojęcie o robocie, i fuszerki nie robi.

Osobiście z zapłonem walczyłem 3 lata i okazało się ze  koło rozrządu na wale, te małe było źle zrobione, po wymianie tego koła silnik zaczął normalnie chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawcio7474    10

napewno nie przejdzie bo jest coraz gorzej. pompe juz ustawialem  jak sie tylko da.  jak brałem w strone bloku to jest jeszcze gorzej . w drógą strone pomaga ale jak juz jest nawet na maxa to dalej strzela. dzis nagram filmik i wrzuce. sprzegielko juz sprawdzalem jest takie jak byc powinno. Klin tez cały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Nie pamiętam już teraz dokładnie czy do bloku czy odwrotnie, walczyłem z  tym z  10 lat temu.

 

A nie zrobił ci się luz na kołach, może klin na kole rozrządu wałka sprzęgłowego, nakrętka się popuściła.

Możesz jeszcze ciągnąć sprzęgiełko z  pompy, wypiłować jeden ząbek i złożyć przestawioną

, ja tak jeździłem ale to nie było jednak to, u mnie okazało się koło rozrządu wału korbowego.

 

Są dwa typy sprzęgiełek do 912 klin  przestawiony o jeden ząb, ale jak założy się  inny to nie odpali, ale są też do 360 i zetor i one się minimalnie różnią, pytanie co masz ząłożone.

Ale jak piszesz że jest coraz gorzej to wina jest w rorządzie popuszcza się bardziej lub wyrabia.

Ściągnij pompę załóż  spręgiełko na wałek  rozrządu i sprawdź czy nie ma luzu na rozrządzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Co ma piernik do wiatraka, jaka świeca, a co ma stacyjka do pompy mechanicznej sterowanej tylko cięgłem. 

Zastanów się co piszesz, i czy nie jesteś w krainie fantazji, a może właśnie się obudziłeś  i wczorajszy jesteś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Mi tak przyszło do głowy że gdy jakiś zawór się nie otwiera to chyba są podobne objawy więc może nie zaszkodzi sprawdzić czy klawiatura w porządku czy jakąś dzwigienka się nie złamała (konik).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Co ma piernik do wiatraka, jaka świeca, a co ma stacyjka do pompy mechanicznej sterowanej tylko cięgłem. 

Zastanów się co piszesz, i czy nie jesteś w krainie fantazji, a może właśnie się obudziłeś  i wczorajszy jesteś.

Stacyjka nie odcina prądu na świecę, ta się przegrzewa i po uszkodzeniu leje ropę w kolektor dolotowy, efekt - strzelanie z tłumika , mało wiesz jeszcze widocznie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Co ty za farmazony piszesz, od kiedy 1224 ma świece żarową,  Nigdy nie miały żadne, bo nawet jej nie potrzeba świecy.

Przestań bajki pisać i wymyślać teorie spiskowe.

 

Faktycznie może byś  coś a klawiaturą o tym nie pomyślałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

To że Ty nie masz nie znaczy że ktoś nie ma, u mnie w okolicy każdy ciężki ursus ma płomieniówkę albo grzałkę więc nie pitol swych mądrości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

W 912 to powinna być, i pewnie o tą ciężką serie ci chodzi,   ale nie 1224 bo te ciągniki super palą, i nigdy się nie spotkałem ze świecami w nich, Jak ktoś ma świecę w 1224 to znaczy że ma silnik do remontu.

I jak już to świece w tych ciągnikach są montowane na osobnych włącznikach, nigdy na stacyjce  z funkcja podgrzewanie,  bo po założeniu takiej stacyjki trza całą instalację przerabiać.

Po drugie gdzie znaleść stacyjkę z włączaniem świateł pozycji, mijania i drogowych, grzaniem i starterem.

Pomyśl zanim napiszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawcio7474    10

tomek 73 dzięki za podpowiedz wyjąłem pompe i daje mi sie pokręcić wałkiem od napędu pompy czyli wychodzi że jest luz na rozrządzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawcio7474    10

mam jeszcze takie pytanko. rozebrałem rozrzad o czywiscie wczesniej ustawilem na znakitylko z kołem od pompy wtryskowej mi sie nie pokrywa i prócz tego obok sa jeszcze jedne znaki  tak wiec na ktore ma byc?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To koło to na pompę wtryskową, tam powinno być 2 znaki i napisane 4 i 6 czyli 4 cylindry i 6 cylindrów. różnica z 2-3 zęby. Ale były też koła bez 4 i 6 napisów tylko znaki.

Jak nie wiesz jak to wszystko poskładaj żeby nie było luzu, załóż pompę i ustaw na kapilarę i koło zamachowę i odpal bez dekla rozrządu, nic się nie stanie żaden olej nie wyleję się, a sprawdzisz jak chodzi. Spokojnie 1 minutę może silnik pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj