Zaloguj się, aby obserwować  
inofendt

problem z napędem

Polecane posty

inofendt    0

witam

Mam problem z przednim napędem nie chce się wyłączyć cały czas ciągnie z góry widać że tłoczek pracuje układ zasilania jest pneumatyczny co mogło się stać? i ile ten cylinderek centymetrów powinien chodzić na oko tam i z powrotem o nakrętki do nakrętki ?

 

Dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

cale szczęście ze podałeś jaki to ciągnik.....bo tak by trzeba wróżyć z fusów.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

Prawdopodobnie powietrze nie dochodzi do zaworu lub uszkodzony sam zawór. Sprawdz wlacznik napedu, zawor, przewody... to bardzo prosta konstrukcja, można sie szybko zorientować jak i co. Podlacz najlepiej powietrze bezpośrednio do siłownika, wtedy juz będziesz wiedział w czym problem.

Edytowano przez kosti68

Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inofendt    0

spróbuję w poniedziałek i może spróbuje puścić powietrze kompresorem do cylindra i zobaczę co się dzieje ale z góry widać że cylinderek chodzi około 3 cm dodam że to stało się zimą jak były ostre mrozy zapuściłem traktor i nie odskoczył wtedy i tak zostało

Edytowano przez inofendt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

odlacz widelki silownika od przekladni i zobacz jak wtedy sie zachowuje. Przy włączonym napędzie praktycznie cala gumowa oslona jet niewidoczna.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inofendt    0

go co sie zorientowałem tłoczek nie jest wciągany do końca nakrętka jak na rys nr 2 powinna się oprzeć o ogranicznik a brakuje na oko gdzieś 3 cm więc albo tłoczek albo przekładnia nie chodzi jak powinna. w poniedziałek wyciągnę tłoczek i zobaczę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inofendt    0

zdemontowałem koło i rozłączyłem cylinderek od widełek i cylinderek jest ok a widełki z przekładni chodzą z małym oporem jestem w stanie przesuwać widełki z jednego końca na drugi ręką z jakimś tam niewielkim oporem i moje pytanie co mogło pójść w takiej przekładni ? co tam się znajduje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z instalacją elektryczną fendt 611 lsa  mianowicie potrzebował bym instrukcji do bezpieczników  z  opisem który gdzie idzie  
      Mam nawet problem z kierunkowskazami 
      Awaryjne działa tylko na jeden Bok A  kierunkowskazy wogole rozebrałem manetka od kierunkowskaz wszystko okej
      Pomóżcie mi proszę 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Swieży zakup, objawy jak wyżej. Pali na dotyk, po odpaleniu niebieskawy dym do rozgrzania, później ustępuje. Sprawia wrażenienie trochę mułowatego, po rozgrzaniu nie zadymi nawet przy dużym obciążeniu. Silnik łącznie z pompą 300 mth po remoncie u poprzedniego właściciela. Zawiozłem wtryski do sprawdzenia, miały losowe ciśnienia, od 150 do 175 barów. Po regulacji dymienie nie ustąpiło, może jest minimalnie mniejsze. Jakieś sugestie?
      Pozdrawiam 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Czy ktoś dobierał dmuchawy i nagrzewnicę od jakiegoś auta?
      Pozdrawiam
    • Przez Radek88
      Witam 
      Przymierzam się do kupna ciągnika Fendt 615 LSA Turbomatic E.
      Byłem oglądać ciągnik i wszystko jest ok tylko nie działa EHR żadne pokrętło nie działa. Podnoszenie i opuszczanie tylnego TUZa jest sterowane dorobionym przełącznikiem góra podnoszenie środkowa pozycja stop dół opuszczanie oczywiście chciałbym po zakupie naprawić EHR tylko zastanawiam się ile maksymalnie może mnie to kosztować?
      Obecny i zarazem drugi właściciel ciągnika ma go 4 lata i mówił, że było tak od początku jak go kupił i nic tam nie zaglądał.
      Znalazłem w innym wątku podobna sytuację i padła kwota 10 tys, ale był to inny ciągnik 612 i już kilka lat temu.
    • Przez mariuszzo
      max prędkość 611 30 km/h 6 bieg nie wchodzi słyszałem że jest zablokowany. jak go odblokować?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj