Skocz do zawartości

Zdjęcie

FARMTRAC 670 DT


325 odpowiedzi na ten temat

#61 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 23 sierpień 2011 - 21:44

FARMTRAC 670 DT Panowie mam pytanko bo nie wiem czy jest dobrze. Czy to normalne, że gdy silnik jest jeszcze zimny, włączone jest ssanie automatyczne(czerwony kabelek) to silnik wykazuje zdecydowanie niższą moc niż bez ssania??? Bo na zimnym silniku to za chiny ludowe nie da rady go rozpędzić na drodze, chyba się "zalewa" silnik paliwem, po zdjęciu kabelka silnik jest niczym rakieta na zimnym jak i gorącym silniku...napiszcie bo nie wiem czy tak ma być :lol:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FARMTRAC 670 DT Dzisiaj, 02:24
  •  

#62 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1475 postów

Napisany 24 sierpień 2011 - 10:20

FARMTRAC 670 DT Witam u mnie nie widzę różnicy zimny czy ciepły moc ma zawsze nigdy nie zdejmowałem tego kabelka ,no staram się od razy na zimnym nie dawać mu po gazie pierwsze minuty spokojnie ,ciekawe po jakim czasie zamyka się to ssanie chyba działa to na zasadzie jak iglica w skuterkach po odpaleniu prąd idzie na tą cewke i zamyka ssanie po kilkadziesiąt sekundach

#63 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 24 sierpień 2011 - 20:37

FARMTRAC 670 DT No dzięki Marian, będe ponownie wzywał serwis :lol: na przegląd ciągniczek czeka bo nastukałem 65mth a nie można 70 przekroczyć...

#64 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 06 wrzesień 2011 - 10:55

FARMTRAC 670 DT Przydałby się manualny wyłącznik prądu z tego kabelka :) wtedy zaraz po uruchomieniu odłączałbyś prąd i git ;)

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


#65 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1475 postów

Napisany 06 wrzesień 2011 - 15:26

FARMTRAC 670 DT Tylko kolego co ja rozumiem tam prąd musi być cały czas, zimny to elektrozawór jest otwarty i dostaje dodatkową dawkę paliwa po odpaleniu prąd dochodzący tam stopniowo wypycha iglicę i zamyka dopływ paliwa ,jak byś odłączył kabelek zawór by się otworzył i paliwo by się lało ,a może jesteś większy spec i masz racje

#66 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 08 wrzesień 2011 - 12:42

FARMTRAC 670 DT Nie, Ja nie jestem spec ;)

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


#67 Share robert1226

robert1226

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 193 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WZU

Napisany 11 wrzesień 2011 - 09:05

FARMTRAC 670 DT

Tylko kolego co ja rozumiem tam prąd musi być cały czas, zimny to elektrozawór jest otwarty i dostaje dodatkową dawkę paliwa po odpaleniu prąd dochodzący tam stopniowo wypycha iglicę i zamyka dopływ paliwa ,jak byś odłączył kabelek zawór by się otworzył i paliwo by się lało ,a może jesteś większy spec i masz racje


I tu kolego jesteś w błędzie , prąd w tym kabelku jest tylko na zimnym silniku gdy silnik ma temperature ok 50 stopni to jest prąd odcinany ; ja mam cały czas ten przewód zdięty i jest ok .

#68 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1475 postów

Napisany 11 wrzesień 2011 - 16:34

FARMTRAC 670 DT No masz dłużej ten ciągnik to już rozgryzłeś tą pompę wtryskową ja myślałem że jak w motorach jest po rozruchu zawór zamyka się w kilkudziesięciu sek około jak zimny ,akurat byłem na AGRO w Barzkowicach i Farmtrac 675 miał otwartą maskę i filtr powietrza taki jak w 670 jest z przodu przed chłodnicą i wyjąć wkład przedmuchać to pestka ,w 670 trzeba odkręcić obudowe przechylić i wtedy tylko się da ,jak robisz w kurzu to co kilka dni powinieneś czyścić po gwarancji coś muszę wymyślić a może masz jakiś pomysł na tą niedogodność

#69 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 12 wrzesień 2011 - 20:40

FARMTRAC 670 DT panowie ale teraz to przecieki mi się pojawiają z tego silnika :lol: z uszczelki od misy olejowej, z rurki co bagnet od spr. poziomu oleju siedzi, z pokrywki od zaworów (uszczelka) i jeszcze z tego kolanka o odmy u góry, nieszczelnie pospawali połączenie, chłopaki sie najeżdżą :D a i po 2 godzinach postoju odpala równie ciężko jak i po całonocnym postoju-moim zdaniem zapowietrza sie układ paliwowy. ALe chłopaki to to nic, jako fajną dziurę mam w masce od intercoolera :lol: a zbiornik paliwa 98 litrów starcza aż na 13mth :D nic tylko siadać i jechać ;) ale najpierw to trzeba go uruchomic co nie jest łatwe :D przynajmniej nie ukradną B)

#70 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1475 postów

Napisany 13 wrzesień 2011 - 18:55

FARMTRAC 670 DT marcin co do spalania tego ciągnika pisałem już dość dokładnie zadowolony jestem bo oszczędniejszy jak 60 3p bo na 1 ha orki 4 razy 30 cm wyszło mi niecałe 10 litrów ,coś musisz mieć nie tak pompa wtryskowa ma tyle regulacji wspólnych z turbiną jakieś kabelki rurki itd jak mój chodzi zapala w sekundzie zimny -20 czy plus 20 to muszą tobie dopracować ,wycieki mam co zobaczyłem pod pokrywą zaworów i odpływ z sprężarki do bloku silnika po przeglądzie po 50mtg teraz mam 120 mtg zeszło mi oleju z miarki ok 5 mm serwis powinien mi uszczelki wymienić dzwoniłem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FARMTRAC 670 DT Dzisiaj, 02:24
  •  

#71 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 13 wrzesień 2011 - 20:45

FARMTRAC 670 DT no też miałem przegląd w ubiegłym tygodniu, serwisant porobił zdjecia, opisał wszystko i narazie czekam... co do spalania to wierzę ci, ten mój ma coś źle ustawionego, silnik może mieć za dużą dawkę a jak jest zimny to tamte urządzenie co czerwony kabelek jest daje dodatkową dawkę i silnik sie wręcz "zalewa" nie da się jego rozpędzić na 4 biegu. Poczekamy zobaczymy ;) ja to jestem cierpliwy ale ile jeszcze to będzie trwać. Nie wiem dlaczego nie proponują wymiany tego silnika na wolny od wad. Reszta jest naprawdę super, co ciekawe podnośnik jest tak mocny, że bez problemu unosi bronę talerzową 4x6 z wałem rurowym z tyłu, zestaw jest naprawdę ciężki i długi :D ale takich prac nim nie wykonuje bo bym zbankrutował.

#72 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 15 wrzesień 2011 - 20:50

FARMTRAC 670 DT Panowie ciągnik jest w serwisie. Zachowanie serwisu jest wzorowe, otrzymałem ciągnik zastępczy FT690 B) Panowie nie wiem czy w "sprawnych" ft 670 jest tak jak w 690 bo w tym dużym to nie ma znaczenia czy się rusza 1,2 czy nawet 3 biegu to silnik wogóle tego nie odczuwa. Uruchamia się znakomicie praca tego Perkinsa jest mięciutka, po krótkiej jeździe ciągnikiem z tym silnikiem nie chce się z niego wysiadać. SIlnik przyśpiesza bardzo żwawo w transporcie, w pełnym zakresie obrotów od 900 do 2000obr/min silnik sprawia wrażenie że ma jednakową moc w pełnym zakresie. Po 4 godzinach pracy wskazówka paliwa opadła "o włos". W moim FT670 jedynym zakresem jakim dawało sie pracować to 1400-2000obr/min. Poniżej tej wartośći silnik sie po prostu dławi ;[ . No mam nadzieję że ciągnik będzie naprawiony i że będe mógł tego Forda w końcu pochwalić :)

#73 Share zorak

zorak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świerzawa - Dolnośląskie

Napisany 16 wrzesień 2011 - 08:11

FARMTRAC 670 DT ja co prawda mam 675 ale silniki taki sam tylko troszkę skręcony i masz rację przy tych (perkins) silnikach nie ma znaczenia czy ruszasz z 1 czy z 3 - robi się to bez problemu i wkręca się z każdego zakresu obrotów. Wczoraj ciągałem brony 20, 5 polowe i bez problemu ruszałem z nimi z 2H a to przecież ponad 5 metrów szerokości a tylko 75 KM.
Szkoda że trafił Ci się wadliwy egzemplarz. Jak decydowałem się na 675 to miałem okazję polatać 670 i całkiem dobrze się sprawowała. Pochwała dla serwisu i oby im sie udało

#74 Share michal1313

michal1313

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Taniec Rozrywka i Luz

Napisany 03 październik 2011 - 08:46

FARMTRAC 670 DT marcinffff co tam z twoim Farmtraczkiem 670 naprawili ci bo nic nie piszesz.:rolleyes:

#75 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 06 październik 2011 - 19:38

FARMTRAC 670 DT Przywieźli ciągnik, niestety jeszcze na lawecie wystąpiły trudnośći w uruchomieniu silnika. Silnik ma kolejną pompę wtryskową. Uszczelnione wszelkie nieszczelnosći. Spalanie paliwa jest w granicach 3,5-5 litrów na 1mth, gdy ma ciężko w kosiarce to i 6 łyknął ale ok. Praca silnika cicha, miękka. Niestety pojawiły się stuki w silniku w okolicach napędu pompy wtryskowej, czy też rozrządu. Protokół opisany przez serwisanta, czyli stuki i trudności w uruchamianiu, serwis staje na głowie żęby na naprawić, za co jestem im wdzięczny. Będe dochodził o wymianę silnika na nowy wolny od wad gdyż ten ma wadę fabryczną w innych ten problem nie występuje. Moc jest naprawde rewelacyjna obecnie.

Edytowany przez marcinffff, 06 październik 2011 - 19:43.


#76 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1475 postów

Napisany 08 październik 2011 - 16:51

FARMTRAC 670 DT Marcin w twym przypadku pasuje chcesz mieć problemy kup nowy ciągnik ,no teraz masz spalanie podobne do mnie takie rozsądne jest chyba tylko odpalanie nadal coś nie tak piszesz a naprawdę on pali zima czy lato pierwszy obrót wału u mnie i cudów nie ma komputerów elektroniki nie ma i muszą dopracować tobie albo wymienić ,ojciec miał ruskie, Fergusony, polaki a żadne tak lekko nie odpalały jak 670 ,ile masz mtg

#77 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 08 październik 2011 - 20:18

FARMTRAC 670 DT no na dziś ciagnik ma 90mth, szkoda kurcze że tak mi się trafiło <_< Można by było w nim perkinsa zamontować za dopłatą, sam nie wiem. W tygodniu musi jakaś decyzja zapaść.

#78 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 16 październik 2011 - 21:46

FARMTRAC 670 DT B) przyglądając się na budowę silnika Ford, zaciekawiła mnie jedna rzecz-rurka, która łączy kolektor wydechowy i dolotowy-recyrkulacja spalin. OK, normy euro3, część spalin ponownie trafia do silnika. No dobra ale gdzie zawór EGR??? tutaj nie ma zaworu, a zawór musi byc o to aby nie wpuszczać spalin do silnika gdy ten pracuje na ekonomicznych obrotach wału. Dopieru przy wyższych pow 1400 powinny dopieru wpuszczac do silnika. Czyli inżynierowie dali d...py. I tu opisze swój patent :D przeglądając google i tematy "zatykania rurek od recyrkulacji", postanowiłem to przetestować, może w końcu zacznie "normalnie" wchodzić na obroty ten silnik jak w zetorach któe zreszto też majo turbiny. Jak pomyślałem, tak też i zrobiłem. Kawałeczek blaszki w miejscu połączenia rurki z kolektorem wylotowym. Efekt??? silnik na hamowni miał 68km, silnik zbiera się już od 1000obr/min, wcześniej od 1400, przestał dymić całkowicie, nawet przy wciśniętym gazie do oporu podczas przyśpieszania, nawet jeszcze na nierozgrzanym silniku nie zauważycie dymu!! :o :D stał sie cichutki, turbina dużo wczesniej pompuje, zreszto teraz 100% splain idzie na turbo tak jak w perkinsach. Nie wiem ile to daje mocy, ale blaszki już nie wyjme, polecam użytkownikom, to nic nie kosztuje a efekt- silnik pracuje jak powinien, jest duużo dynamiczniejszy, tak samo jak 675 z perkinsem

#79 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1475 postów

Napisany 17 październik 2011 - 08:59

FARMTRAC 670 DT To rozumiem że zablokowałeś ten otwór i już spaliny nie idą do silnika tak rozumiem ,u mnie ciekł olej z pokrywy zaworów serwis przyjechał że przyczyna była w tym że że spaliny spod tej rurki nad kolektorem wydechowym dawały na uszczelkę pokrywy zaworów i ciekło ,płaszczyzna pod tą rurką była krzywa i uszczelkę wypaliło mi ,mówili że jakbym zaślepił ten otwór nad kolektorem nic silnikowi nie szkodzi jednak minimalne ilości spalin idące do ssącego kolektora poprawiają normę spalin ,mi chodzi dobrze to nic nie będę zmieniał może masz rację że u ciebie zamiast spalin idzie kapkę więcej powietrza i doszedł 1 km

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FARMTRAC 670 DT Dzisiaj, 02:24
  •  

#80 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 233 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 17 październik 2011 - 19:15

FARMTRAC 670 DT widzisz, wprowadzanie ponownie do silnika spalin-to dla silnika powolna śmierć :lol: normy euro 3 weszły niedawno, niewiadomo co będzie po przepracowaniu 5-7 tys. mth. Ja mam 95 mth a kolektor dolotowy jest już cały w sadzy!! tak jak tłumik wewnątrz. Lepiej zatkać i cieszyć się dynamiczniejszą i zdrowszą jazdą dla silnika , co ciekawe spalanie ropy troszeczke spadło, co przy dzisiejszysz cenach jest bezcenne B) może ci zieloni z ochrony środowiska mnie nie wyklną hehe

Podobne tematy