Skocz do zawartości

Zdjęcie

FARMTRAC 670 DT


320 odpowiedzi na ten temat

#21 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 12 czerwiec 2011 - 07:30

FARMTRAC 670 DT Tak nic się nie dzieje naprawdę zimą zapalał na tyk w porównaniu do naszego ursusa 3p to inny świat a ty będziesz miał grzałkę silnik pracuje równiutko spalanie kiedyś pisałem już ,wszystkie śruby dobrze dokręcone nic nie dało się mocniej jest cięższy od 675 tak spokojnie zaczepiłem do agregatu mój siewnik poznaniak 2,7 m i przodek nie potrzeba dociążać ,takie duperelki wyskoczyły co sam zrobiłem ale mały minus ,siedzenie twarde urwał się amortyzator i zablokował ,nie było gazu ręcznego osłonke zdjąłem dwie śrubki dociągnołem ,plastik delikatny na siedzeniu dla pasażera pękł skleiłem i mały przeciek ze zbiorniczka układu kierowniczego odkręciłem dokręciłem i ok

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FARMTRAC 670 DT Dzisiaj, 09:58
  •  

#22 Share robert1226

robert1226

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WZU

Napisany 12 czerwiec 2011 - 08:49

FARMTRAC 670 DT Ja mam zrobione prawie 500mtg co do silnika to niemam żadnych uwag ładnie pracuje i co najważniejsze jest oszczędny .
Miałem jedną poważną awarię pompy wtryskowej ,pękł wałek w środku pompy naprawili ale teraz chcą zapłaty za naprawe .
A więc uważajcie na gwarancje bo jest chyba tylko naklejka na szybie.

#23 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 12 czerwiec 2011 - 21:00

FARMTRAC 670 DT No dzięki panowie :) naprawde juz przestałem sie martwic :D wiadomo zawsze coś nieoczekiwanego może sie zdarzyć z ciagnikiem niezależnie od marki i ceny za jaką się zapłąci za dany sprzęt. Ale uważam że farmtrac 670 sprawdzi sie super jako ciągnik pomocniczy w moim gospodarstwie 50ha zastępujący wysłużonego c-360 ;)

#24 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 01 lipiec 2011 - 17:42

FARMTRAC 670 DT

Byłem w zeszłym roku w fabryce Farmtrac w Mragowie. Kierownik (nie pamietam czego on jest) powiedział że dziennie składają 3 sztuki(łącznie). Rocznie to nie wiem, bo wiadomo święta itp.

W tym roku złożyłem wniosek na modernizację i wybrałem Farmtrac-a 670 2wd. LEcz mnie zaskoczyło u dealera że nie mają cennika(rok 2010) na model bez przodka, był tylko 670 4wd (91tys). :( Dealer zadzwonił do Mrągowa, powiedzieli ze będą dostepne na początku 2011. Czy wie ktoś czy są już one w sprzedaży FT 670 2wd? wniosek złożony, mam nadzieję że dealer mnie nie wpuścił w maliny....



A jak już zamówiłes jednak wersję 4wd to dowiedziałes sie jaka jest róznica w cenie ?

Hm... to ciekawe co o nim piszecie :) czekam na nowe relacje B)

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


#25 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 01 lipiec 2011 - 18:15

FARMTRAC 670 DT Marcin masz już ciągniczek i jak lata zadowolony

#26 Share robert1226

robert1226

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WZU

Napisany 03 lipiec 2011 - 12:26

FARMTRAC 670 DT Dlaczego piszecie ciągle 2wd lub 4wd to już przeszłość.
Teraz farmtrac z przednim napędem ma dopisek DT, a bez napędu niema żadnych liter .

#27 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 03 lipiec 2011 - 16:15

FARMTRAC 670 DT

A jak już zamówiłes jednak wersję 4wd to dowiedziałes sie jaka jest róznica w cenie ?

Hm... to ciekawe co o nim piszecie :) czekam na nowe relacje B)

różnica w cenie nie duża między 670 a 670DT bo tylko 9 tysi, dlatego zdecydowałem sie na 670DT.
A ciągniczek czeka na odbiór od środy w Augustowie :D Z racji tego że chwilowo byłem bardzo zajęty pracą na budowie, nie miałem czasu ażeby zarejestrować ciagnik i pojechać do Augu. na "szkolenie" heh w ekspoatacji :P w tygodniu może się uda załatwic wszystko. Co ciekawe ciągnik mogą przywieść na podwórko a termin zapłaty -2 tygodnie :) Zamówionych mam jeszcze sporo maszyn takze zastanawiam sie czy nie poczekać aż wszystkie będą na placu (góra tydzień) i wtedy załatwic formalnosći zw. z zakupem. B)

a tą wersje 670DT pierwszy raz widziałem na targach, i wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie, otóz silnik pracuje jak zegarek, ładnie wchodzi na obroty, turbinka z lewej strony, pompa wtryskowa Bosch, niski(sprawdzi się w mojej niskiej oborze z wozem paszowym :D), zgrabny, po odpowiednim ustawieniu rozstwu kół wjedzie w miedzyrzędzia z ziemniakami, troche szerokie te koła 16,9 do miedzyrzedzi ale powinno być spoko, poczekam, pojeżdzę i napisze jakie wrazenia z jazdy :D ach ten moment obrotowy silnika 265 NM B) turbina robi swoje

panowie w jakim kraju są produkowane i składane silniki FORDA?? bo do Mrągowa przychodzą poskładane gotowe do montażu na paletach w foli zarówno Perkinsa(Anglia) jak i Forda...?

#28 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 03 lipiec 2011 - 18:08

FARMTRAC 670 DT A myślałem że powiesz co nowego zrobili bo dużo nie ma 670 mi też co tydzień przestawiali odbiór jedynie te kilka miesięcy czekania dali myjkę

#29 Share zorak

zorak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 427 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Świerzawa - Dolnośląskie

Napisany 03 lipiec 2011 - 21:23

FARMTRAC 670 DT marian ale co nowego chcesz wiedzieć o 670 ?? przecież jest identyczny jak 675 tylko różnią się silnikami. Jak decydowałem się na zakup mojego 675 to nigdzie nie mogłem go zobaczyć a u dilera stał 670 więc całą konstrukcję obejrzałem w 670 i przypadła mi do gustu a że te 60 kilka koni jak dla mnie mało to wziąłem z silnikiem perkinsa.

#30 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 07 lipiec 2011 - 16:48

FARMTRAC 670 DT witam szanownych forumowiczów. Otóż byłem dziś na ogledzinach tego mojego FT670DT u dilera :rolleyes: . Cóż ładny ciągniczek, zgrabny, wyposażenie takie jak chciałem, ogólnie ok ale- wiem że silnik jest na dotarciu, może być mułowaty, może troche dymić, brać olej itp. Tylko sprawa wygląda tak: odpaliłem, silnik na niskich obrotach pracuje ok, dałem gazu :o chmura czarnego dymu z tłumika :blink: 0d 800-1400 ob/min rozpędzał się w co najmniej 2 sekundy :blink: co jest okropnie długo <_< przy rozpędzaniu sie podczas jazdy jest jeszcze dłuzej nawet na 2-gim biegu :unsure: . Natomiast powyżej 1500obr/min zaczyna byc słyszalna dopieru turbina i silnik zaczyna sie lepiej rozpędzać. Czy u was było tak samo??? czy po dotarciu silnika dymienie zmaleje???? Bo naprawde dymi jak lokomotywa silnik FORDa :blink: na targach jak widziałem tego 670 to nie dymił ;[

Edytowany przez marcinffff, 07 lipiec 2011 - 16:53.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FARMTRAC 670 DT Dzisiaj, 09:58
  •  

#31 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 07 lipiec 2011 - 18:10

FARMTRAC 670 DT No ja miałem tak nic o dotarciu nie ma po prostu normalnie obciążać tak pisze w książce może było że pierwsze kilka motogodzin słabiej przyspieszał za wysoki bieg nawet pusta przyczepa to zadymił zwłaszcza zimny silnik potem ok 10 mtg za czołem orkę 3 skibową unią ,może musisz poznać biegi bo np po odpaleniu zimnego 3p dałeś 4 bieg i jazda bez dymu tutaj wyjazd z przyczepą pełną np dasz za wysoki bieg i ruszasz zimnym masz dymek ale nie chmurę jak piszesz turbina nie lubi gazowania zimnego

#32 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 07 lipiec 2011 - 19:49

FARMTRAC 670 DT nom silnik był zimny, płyn w chłodnicy miał góra 50 stopni, ale powaga za ciągnikiem chmura się ciagnęła, ciągnik jeżdżony na pusto na placu na kostce :blink: zamulony niesamowicie, jak ruszyłem to myślałem ze z ręcznego hamulca nie spusciłem, ale nie wszystko było ok. Mój zetor 5340 (62KM) by go spokojnie wyprzedził chyba ze dwa razy ;[ takie moje wrażenia z pierwszej jazdy. Teraz ojciec mi głowę suszy że taki ciągnik kupiłem :( jutro przywiozą na podwórko, podczepie kosiarke 1.85m i zobacze co to będzie na wyższych obrotach z rozgrzanym silnikiem. Kurcze mam mętlik w głowie, tyle kasy :(

Edytowany przez milanreal1, 08 lipiec 2011 - 13:26.
cytowanie poprzedniego posta


#33 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 08 lipiec 2011 - 06:05

FARMTRAC 670 DT Może robotnicy składali go po zakrapianej niedzieli ,ale masz gwarancje 2 lata to muszą coś poprawić albo wymienić tylko kupujesz nówkę nie po to aby sobie robić kłopoty na żniwa

#34 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 10 lipiec 2011 - 09:43

FARMTRAC 670 DT W instrukcji obsługi jest krótka mowa o dotarciu , napisane jest że docierać przez pierwsze 50mth obciazeniem zbliżonym bo maksymalnego tj. 70-80% mocy, nie wskazane jest doc. na biegu jałowym itp. od piątku mam go na podwórku, Marian masz rację że turbina nie lubi gazowania zimnego, po dobrym rozgrzaniu silnika dymienie przy obrotach 1500-2000 podczas odejmowania gazu i dodawaniu maleje znacznie, pojawia sie jedynie "dymek" ale niewielki. Pomalutku siedociera i silik zaczyna byc żwawszy :D przy 1500-2000obr/min podczas jazdy po drodze na najwyższym biegu wciska w fotel B) czyli troche trzeba poznać silniki turbodoładowane, i sienauczyć płynnie wciskać gaz a nie do oporu. Pojawił mi sie niewielki wyciek paliwa z pompy wtryskowej ale jutro zadzwonie do serwisu. W rozdzielaczu hydrauliki zew. nie znalazłem pozycji STOP, jest tylko zasilanie olejem i pozycja neutralna(spływ, luz, jak zwał tak zwał), czyli np.po podniesieniu podbieraka w prasie zwijającej nie zatrzymamy jego na żądanej wysokosći ;[ jescze tego nie testowałem ale tak wygląda w instrukcji, sterowanie na joystick. a i jeszcze jedno, specyfikacja techniczna, wysokość ciagnika podawana tam jest 2490-2505mm, a futryna w oborze ma 255cm a ciągnik sie nie mieśći :( napisałem do farmtraca o tej fałszywej info. Opony mam standard wiec go nie podwyższałem. ogólnie silnik super,

Edytowany przez milanreal1, 11 lipiec 2011 - 21:24.
cytowanie poprzedniego posta


#35 Share robert1226

robert1226

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WZU

Napisany 10 lipiec 2011 - 12:28

FARMTRAC 670 DT Mój też trochę dymił i miał stasznie twardą prace jak był zimny ,do chwili jak mi pompa wtryskowa poleciała .Teraz po ustawieniu pompy to czy zimny czy ciepły nie dymi puszcza tylko chmurkie przy zapalaniu .Ja u siebie zdiołem ten przewód czerwony co jest na wsuwkie przy pompie wtryskowej ,bo to urządzenie przy pompie to zwiększa dawkie i przyspiesza kąt wtrysku do 50stopni .

marcinffffzobacz czy niemasz przypatkiem dzwigni od hydrauliki w pozycji do przodu , bo gdy przed zakupem swojego farmtraca byłem oglądać u dilera 670dt to też był strasznie zamólony wcale niechciał na obroty wchodzić dopiero po chwili zauważyłem że dzwignia jest w pozycji zablokowanej .

Aco do pozycji stop to jest na środku .



#36 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 10 lipiec 2011 - 21:23

FARMTRAC 670 DT

Mój też trochę dymił i miał stasznie twardą prace jak był zimny ,do chwili jak mi pompa wtryskowa poleciała .Teraz po ustawieniu pompy to czy zimny czy ciepły nie dymi puszcza tylko chmurkie przy zapalaniu .Ja u siebie zdiołem ten przewód czerwony co jest na wsuwkie przy pompie wtryskowej ,bo to urządzenie przy pompie to zwiększa dawkie i przyspiesza kąt wtrysku do 50stopni .


no u mnie kabelek jest też czerwony i zielony, ale na śrubke :lol: chyba po to żeby lepiej sie trzymało, no nie wiem, mam włąśnie wrażenie że silnik się "zalewa" paliwem przy niskich obrotach gdy turbina jeszcze "śpi", a po rozgrzaniu silnika, i przy obr. pow. 1400 zdaje sie byc wszystko ok, tylko na zimnym właśnie tak troche lipa <_< a zdjęcie tego kabelka może poprawić prace silnika?? u ciebie coś się zmieniło? może zaczekam aż pompę wymienią wtryskową bo jeszcze powiedzą że cos grzebałem he :lol: w instrukcji jest też mowa o farmtracu 680DT :blink: ten sam silnik Forda ta sama pojemność wszystko to samo a ma 75koni B) czyli w przyszłości gdy gwarancja się skonczy to można by było stuningować :D ustawicturbine i pompe odpowiednio i bedzie git B) ale myśle że i teraz jest ok, ale ten intercooler to duży siedzi w nim :D

Edytowany przez marcinffff, 10 lipiec 2011 - 21:25.


#37 Share robert1226

robert1226

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WZU

Napisany 11 lipiec 2011 - 20:08

FARMTRAC 670 DT Przeciesz możesz zdiąć na chwile i porównać prace z podłączeniem i bez , nic ci się nie stenie bo to działa na takiej zasadzie że jak silnik jest zimny to w tym kablu jest prąd a po rozgrzaniu prąd odcina.Po odłączeniu tego kabla silnik ma bardziej miękko prace , ja go podłączam tylko przy odpalaniu w duży mróz .

Jest jeszcze taka możliwośc że masz pompe żle ustawioną ,ale to niech ci serwis sprawdzi .Piszę tak bo mam to na własnym przykładzie bo umnie też była żle ustawiona teraz gdy jest wstawiona dobrze to wcale nie kopci i dużo miej pali .



#38 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 11 lipiec 2011 - 21:19

FARMTRAC 670 DT nom zdjąłem kabelek ten czerwony ale niestety nic nie dało, dymi, twarda praca silnika, brak mocy. Wyjechałem na asfalt to na 3 biegu nie mogłem go rozpędzić :lol: obroty doszły do 1500obr/min i dym :o stukanie itp :blink: nie no pompa do wymiany i źle ustawiona, jest nieszczelna, leci paliwo przez co nie daje odpowiednego ciśnienia do wtryskiwaczy, dzwoniłem do serwisu powiedzieli że pod koniec tygodnia będą z nową pompą.

Edytowany przez milanreal1, 11 lipiec 2011 - 21:25.
cytowanie poprzedniego posta


#39 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 12 lipiec 2011 - 15:18

FARMTRAC 670 DT Robert jak u Ciebie z szczelnością silnika masz już sporo mtg to coś widać bo ja mam 60 mtg i albo jak lał olej na przeglądzie to polał mi bo od strony sprężarki gdzieś koło uszczelki pokrywy i sróby od kolektora wydechowego były mokre od oleju i co nieco przy kole pasowym z przodu silnika teraz wytarłem szmatkami i za tydzień zacznę drugie sianokosy żniwa to polecą nareszcie mtg i się okaże co jest

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FARMTRAC 670 DT Dzisiaj, 09:58
  •  

#40 Share robert1226

robert1226

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WZU

Napisany 14 lipiec 2011 - 20:32

FARMTRAC 670 DT Miałem wycioek przy kole pesowym to było na samym początku i na pierwszym przeglądzie wymienili mi uszczelniacz był od nowości pęknięty i było mokro przy pompie wtsyskowej bo była niedokręcona , a teraz jest sucho . Te ciągniki to chyba po pijanemu skręcają ,bo co trzecia śruba nie dokręcona i materiały urzyte do montarzu mają wiele do czynienia musiałem wymienić przewody gumowe od smarowania sprężarki i ten co idzie od termostatu do nagrzewnicy .





Podobne tematy