robert1226

FARMTRAC 670 DT

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
robert1226    1564

Dlaczego piszecie ciągle 2wd lub 4wd to już przeszłość.

Teraz farmtrac z przednim napędem ma dopisek DT, a bez napędu niema żadnych liter .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

A jak już zamówiłes jednak wersję 4wd to dowiedziałes sie jaka jest róznica w cenie ?

 

Hm... to ciekawe co o nim piszecie :) czekam na nowe relacje B)

różnica w cenie nie duża między 670 a 670DT bo tylko 9 tysi, dlatego zdecydowałem sie na 670DT.

A ciągniczek czeka na odbiór od środy w Augustowie :D Z racji tego że chwilowo byłem bardzo zajęty pracą na budowie, nie miałem czasu ażeby zarejestrować ciagnik i pojechać do Augu. na "szkolenie" heh w ekspoatacji :P w tygodniu może się uda załatwic wszystko. Co ciekawe ciągnik mogą przywieść na podwórko a termin zapłaty -2 tygodnie :) Zamówionych mam jeszcze sporo maszyn takze zastanawiam sie czy nie poczekać aż wszystkie będą na placu (góra tydzień) i wtedy załatwic formalnosći zw. z zakupem. B)

 

a tą wersje 670DT pierwszy raz widziałem na targach, i wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie, otóz silnik pracuje jak zegarek, ładnie wchodzi na obroty, turbinka z lewej strony, pompa wtryskowa Bosch, niski(sprawdzi się w mojej niskiej oborze z wozem paszowym :D), zgrabny, po odpowiednim ustawieniu rozstwu kół wjedzie w miedzyrzędzia z ziemniakami, troche szerokie te koła 16,9 do miedzyrzedzi ale powinno być spoko, poczekam, pojeżdzę i napisze jakie wrazenia z jazdy :D ach ten moment obrotowy silnika 265 NM B) turbina robi swoje

 

panowie w jakim kraju są produkowane i składane silniki FORDA?? bo do Mrągowa przychodzą poskładane gotowe do montażu na paletach w foli zarówno Perkinsa(Anglia) jak i Forda...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

A myślałem że powiesz co nowego zrobili bo dużo nie ma 670 mi też co tydzień przestawiali odbiór jedynie te kilka miesięcy czekania dali myjkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

marian ale co nowego chcesz wiedzieć o 670 ?? przecież jest identyczny jak 675 tylko różnią się silnikami. Jak decydowałem się na zakup mojego 675 to nigdzie nie mogłem go zobaczyć a u dilera stał 670 więc całą konstrukcję obejrzałem w 670 i przypadła mi do gustu a że te 60 kilka koni jak dla mnie mało to wziąłem z silnikiem perkinsa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

witam szanownych forumowiczów. Otóż byłem dziś na ogledzinach tego mojego FT670DT u dilera :rolleyes: . Cóż ładny ciągniczek, zgrabny, wyposażenie takie jak chciałem, ogólnie ok ale- wiem że silnik jest na dotarciu, może być mułowaty, może troche dymić, brać olej itp. Tylko sprawa wygląda tak: odpaliłem, silnik na niskich obrotach pracuje ok, dałem gazu :o chmura czarnego dymu z tłumika :blink: 0d 800-1400 ob/min rozpędzał się w co najmniej 2 sekundy :blink: co jest okropnie długo <_< przy rozpędzaniu sie podczas jazdy jest jeszcze dłuzej nawet na 2-gim biegu :unsure: . Natomiast powyżej 1500obr/min zaczyna byc słyszalna dopieru turbina i silnik zaczyna sie lepiej rozpędzać. Czy u was było tak samo??? czy po dotarciu silnika dymienie zmaleje???? Bo naprawde dymi jak lokomotywa silnik FORDa :blink: na targach jak widziałem tego 670 to nie dymił ;[

Edytowano przez marcinffff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

No ja miałem tak nic o dotarciu nie ma po prostu normalnie obciążać tak pisze w książce może było że pierwsze kilka motogodzin słabiej przyspieszał za wysoki bieg nawet pusta przyczepa to zadymił zwłaszcza zimny silnik potem ok 10 mtg za czołem orkę 3 skibową unią ,może musisz poznać biegi bo np po odpaleniu zimnego 3p dałeś 4 bieg i jazda bez dymu tutaj wyjazd z przyczepą pełną np dasz za wysoki bieg i ruszasz zimnym masz dymek ale nie chmurę jak piszesz turbina nie lubi gazowania zimnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

nom silnik był zimny, płyn w chłodnicy miał góra 50 stopni, ale powaga za ciągnikiem chmura się ciagnęła, ciągnik jeżdżony na pusto na placu na kostce :blink: zamulony niesamowicie, jak ruszyłem to myślałem ze z ręcznego hamulca nie spusciłem, ale nie wszystko było ok. Mój zetor 5340 (62KM) by go spokojnie wyprzedził chyba ze dwa razy ;[ takie moje wrażenia z pierwszej jazdy. Teraz ojciec mi głowę suszy że taki ciągnik kupiłem :( jutro przywiozą na podwórko, podczepie kosiarke 1.85m i zobacze co to będzie na wyższych obrotach z rozgrzanym silnikiem. Kurcze mam mętlik w głowie, tyle kasy :(

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Może robotnicy składali go po zakrapianej niedzieli ,ale masz gwarancje 2 lata to muszą coś poprawić albo wymienić tylko kupujesz nówkę nie po to aby sobie robić kłopoty na żniwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

W instrukcji obsługi jest krótka mowa o dotarciu , napisane jest że docierać przez pierwsze 50mth obciazeniem zbliżonym bo maksymalnego tj. 70-80% mocy, nie wskazane jest doc. na biegu jałowym itp. od piątku mam go na podwórku, Marian masz rację że turbina nie lubi gazowania zimnego, po dobrym rozgrzaniu silnika dymienie przy obrotach 1500-2000 podczas odejmowania gazu i dodawaniu maleje znacznie, pojawia sie jedynie "dymek" ale niewielki. Pomalutku siedociera i silik zaczyna byc żwawszy :D przy 1500-2000obr/min podczas jazdy po drodze na najwyższym biegu wciska w fotel B) czyli troche trzeba poznać silniki turbodoładowane, i sienauczyć płynnie wciskać gaz a nie do oporu. Pojawił mi sie niewielki wyciek paliwa z pompy wtryskowej ale jutro zadzwonie do serwisu. W rozdzielaczu hydrauliki zew. nie znalazłem pozycji STOP, jest tylko zasilanie olejem i pozycja neutralna(spływ, luz, jak zwał tak zwał), czyli np.po podniesieniu podbieraka w prasie zwijającej nie zatrzymamy jego na żądanej wysokosći ;[ jescze tego nie testowałem ale tak wygląda w instrukcji, sterowanie na joystick. a i jeszcze jedno, specyfikacja techniczna, wysokość ciagnika podawana tam jest 2490-2505mm, a futryna w oborze ma 255cm a ciągnik sie nie mieśći :( napisałem do farmtraca o tej fałszywej info. Opony mam standard wiec go nie podwyższałem. ogólnie silnik super,

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1564

Mój też trochę dymił i miał stasznie twardą prace jak był zimny ,do chwili jak mi pompa wtryskowa poleciała .Teraz po ustawieniu pompy to czy zimny czy ciepły nie dymi puszcza tylko chmurkie przy zapalaniu .Ja u siebie zdiołem ten przewód czerwony co jest na wsuwkie przy pompie wtryskowej ,bo to urządzenie przy pompie to zwiększa dawkie i przyspiesza kąt wtrysku do 50stopni .

 

marcinffffzobacz czy niemasz przypatkiem dzwigni od hydrauliki w pozycji do przodu , bo gdy przed zakupem swojego farmtraca byłem oglądać u dilera 670dt to też był strasznie zamólony wcale niechciał na obroty wchodzić dopiero po chwili zauważyłem że dzwignia jest w pozycji zablokowanej .

 

Aco do pozycji stop to jest na środku .

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

Mój też trochę dymił i miał stasznie twardą prace jak był zimny ,do chwili jak mi pompa wtryskowa poleciała .Teraz po ustawieniu pompy to czy zimny czy ciepły nie dymi puszcza tylko chmurkie przy zapalaniu .Ja u siebie zdiołem ten przewód czerwony co jest na wsuwkie przy pompie wtryskowej ,bo to urządzenie przy pompie to zwiększa dawkie i przyspiesza kąt wtrysku do 50stopni .

 

 

no u mnie kabelek jest też czerwony i zielony, ale na śrubke :lol: chyba po to żeby lepiej sie trzymało, no nie wiem, mam włąśnie wrażenie że silnik się "zalewa" paliwem przy niskich obrotach gdy turbina jeszcze "śpi", a po rozgrzaniu silnika, i przy obr. pow. 1400 zdaje sie byc wszystko ok, tylko na zimnym właśnie tak troche lipa <_< a zdjęcie tego kabelka może poprawić prace silnika?? u ciebie coś się zmieniło? może zaczekam aż pompę wymienią wtryskową bo jeszcze powiedzą że cos grzebałem he :lol: w instrukcji jest też mowa o farmtracu 680DT :blink: ten sam silnik Forda ta sama pojemność wszystko to samo a ma 75koni B) czyli w przyszłości gdy gwarancja się skonczy to można by było stuningować :D ustawicturbine i pompe odpowiednio i bedzie git B) ale myśle że i teraz jest ok, ale ten intercooler to duży siedzi w nim :D

Edytowano przez marcinffff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1564

Przeciesz możesz zdiąć na chwile i porównać prace z podłączeniem i bez , nic ci się nie stenie bo to działa na takiej zasadzie że jak silnik jest zimny to w tym kablu jest prąd a po rozgrzaniu prąd odcina.Po odłączeniu tego kabla silnik ma bardziej miękko prace , ja go podłączam tylko przy odpalaniu w duży mróz .

 

Jest jeszcze taka możliwośc że masz pompe żle ustawioną ,ale to niech ci serwis sprawdzi .Piszę tak bo mam to na własnym przykładzie bo umnie też była żle ustawiona teraz gdy jest wstawiona dobrze to wcale nie kopci i dużo miej pali .

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

nom zdjąłem kabelek ten czerwony ale niestety nic nie dało, dymi, twarda praca silnika, brak mocy. Wyjechałem na asfalt to na 3 biegu nie mogłem go rozpędzić :lol: obroty doszły do 1500obr/min i dym :o stukanie itp :blink: nie no pompa do wymiany i źle ustawiona, jest nieszczelna, leci paliwo przez co nie daje odpowiednego ciśnienia do wtryskiwaczy, dzwoniłem do serwisu powiedzieli że pod koniec tygodnia będą z nową pompą.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Robert jak u Ciebie z szczelnością silnika masz już sporo mtg to coś widać bo ja mam 60 mtg i albo jak lał olej na przeglądzie to polał mi bo od strony sprężarki gdzieś koło uszczelki pokrywy i sróby od kolektora wydechowego były mokre od oleju i co nieco przy kole pasowym z przodu silnika teraz wytarłem szmatkami i za tydzień zacznę drugie sianokosy żniwa to polecą nareszcie mtg i się okaże co jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1564

Miałem wycioek przy kole pesowym to było na samym początku i na pierwszym przeglądzie wymienili mi uszczelniacz był od nowości pęknięty i było mokro przy pompie wtsyskowej bo była niedokręcona , a teraz jest sucho . Te ciągniki to chyba po pijanemu skręcają ,bo co trzecia śruba nie dokręcona i materiały urzyte do montarzu mają wiele do czynienia musiałem wymienić przewody gumowe od smarowania sprężarki i ten co idzie od termostatu do nagrzewnicy .

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Rzeczywiście ten przewód do nagrzewnicy na termostacie jakby miał za mały przekrój i jest na opasce popękany już, kiepska guma ,a tak z ciekawości w ilu godzinach uporali się z uszczelniaczem na kole bo chyba całym przodem trzeba odjechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manik    34

Ja mam takie jedno pytanko: jak to jest z wyciszeniem kabiny w tych ciągnikach?? bo słyszałem że jest nie za bardzo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Miałem 60 3p i mam teraz T25 to inny świat na średnich obrotach radia idzie słuchać (na maksymalnych też ale radio musisz podkręcić a szkoda słuchu)kolega ma nowego fergusona 120 km i myślę że też na maksymalnych obrotach ma głośno ,na pewno są cichsze traktory ale cena

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1564

Uszczelniacz wymienili mi bardzo szybko rano zaprowadzłem ciągnik a po połódniu już był gotowy ,przodem nie trzeba odierzdzać .

 

A ten przewód to naprawde kicha średnica przy termostacie jest 2x większa niż przy tym zaworze,ale ja zrobiłem po troche z głową i dopasowałem , bo dobrego przewodu nie da się ta rozciągnąć żeby wszedł na to wyjscie w termostacie.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

a mi Farmtrac 670 trafił sie jakiś lipny. Przyjechał serwis następnego dnia po zgłoszeniu, silnik dymił, brak mocy, leciało paliwo z pompy. Pompę uszczelnili w serwisie BOSCH, zamontowali wyregulowali troche i.... brak mocy ;( turbina jeszcze zatarta (GARRET), nieszło śrubokrętem nawet ruszyć wirnika, wymienili turbine- dymi na niebiesko, ustawienie pompy nic nie daje, problem z uruchomieniem zimnego jak i ciepłego silnika, przy obr 1800-2200 silnik pracuje nierówno, tak jakby pracował z prasą kostkującą taki dźwięk. Serwis 2 tygodnie sie męczy a ciagnik nie ma siły uciagnąć kosiarki 1.85m na 2 biegu :blink: obroty dochodzą do 1700 i zero dymu a mocy brak. Dźwiek odrzutowca, moc ursusa c-330 ,. jutro zabierają go do MRągowa, serwis fabryczny się stara bardzo ale skonczyły się im pomysły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Oj to nie dobrze ;)

 

Ale przynajmniej serwis nie marudzi tylko uznaje swoją wine ? ile już masz w nim mth ?

 

Kurcze czytając wypowiedzi z początku tematu można odniesc wrazenie ze silnik 66km jest bardzo udany w FT a czytając następne strony juz nie bardzo :(

 

Daj znać jak wróci z servisu , (oby już sprawny) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

serwis bierze wszystko na klatę na szczęśćie, następnego dnia od zakupu zgłosiłem im że cos jest nie tak wiec muszą uwierzyc że fabryka dała d...py Silnik ma 13mth, turbo padło przy 9mth, niewiadomo kiedy przestało gwizdac :blink: nom napisze jak przywiozo ciagnik, a ciagnik musiał być po prostu pominięty i nie sprawdzony na chamowni na WOM, bo kazdy ciagnik sprawdzają i testuja a tu cos pominęli na bank. a silnik FORD pochodzi z Indii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

witam, dziś przywieźli ciągnik z zamontowaną nową pompą wtryskową koloru srebrnego B) B. Cóż ciężko odpalił bo troche mógł być zapowietrzony, ale odpalił, ruszyłem na 2-gim biegu, napoczątku delikatnie gazu-przyspieszał ok, ale jakie było moje zdziwienie kiedy silnik osiągnoł 1400obr/min :o turbina bardzo słyszalna :D ciagnik "rwie" do przodu :) , przy pracującej turbinie podczas ostrego przyspieszania pojawia sie obłoczek spalin ale to już może być, przy stałych obr silnika brak jest oznak dymienia zarówno na niskich jak i wysokich obrotach. No i farmtrac(producent) dostał nauczkę żeby "nie pomijać" ciagników na hamowni. Trzeba będzie w końcu ruszyć w sianokosy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

To super :)

 

Mógłbyś nagrac filmik (proste nagranie bez montazu z pozycjii kierowcy) z jakiejs pracy FT ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

postaram sie na początku tygodnia zrobic nagranie podczas koszenia trawy i wstawić na youtube, ale niech troche łąki wyschną...a ciagnik sprawdziłem przy większym obciążeniu-jest bardzo dobrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj