Skocz do zawartości

Zdjęcie

FARMTRAC 670 DT


320 odpowiedzi na ten temat

#261 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 05 wrzesień 2014 - 19:23

FARMTRAC 670 DT Chłopaki może znacie rozmiar paska napędu wentylator alternator dzisiaj zobaczyłem że trzeba kupić myślę że jeszcze kilka dni wytrzyma tylko ma poszarpane napisy i nie można przeczytać rozmiaru ,jutro będę w polu a ktoś z rodziny będzie w miasteczku i by mnie kupił

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FARMTRAC 670 DT Dzisiaj, 11:41
  •  

#262 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 12 wrzesień 2014 - 10:10

FARMTRAC 670 DT

No jakaś porada mam 500 mtg po gwarancji dzisiaj robię agregatem 3 hektar bez żadnych kichnięć czy mniejszej mocy od razu silnik zgasł, zbiornik pełen miałem odkręciłem 17 nakrętkę paliwo leci do pompy wtryskowej odkręciłem 2 wtryski zakręciłem rozrusznikiem nic nawet nie kapło ściągłem go do domu i co sprawdzić mogę samemu



#263 Share stop

stop

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 109 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 wrzesień 2014 - 10:31

FARMTRAC 670 DT

Sprawdź kable idące do pompy wtryskowej czy dobrze łączą. Mi kiedyś stało się tak samo w 555, pogrzeb wsuwkami przy pompie i stacyjce. Daj znać co to były jeśli dojdziesz do przyczyny. :P


Jeżeli pomogłem lub zgadzasz się z moją opinią kliknij w zieloną strzałkę ,a w galerii klikaj w lubię to. Motywuje mnie to działania i dalszej wymiany zdań.


#264 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 12 wrzesień 2014 - 10:45

FARMTRAC 670 DT

No dzięki obiad zjadłem przeczytałem całe forum jeden kolega pisał że jemu ukręciła się ośka czy głowiczka w wtryskowej no idę do garażu popatrzeć



#265 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 12 wrzesień 2014 - 13:02

FARMTRAC 670 DT

Ukręciła się ośka praktycznie w środku koła zębatego co napędza pompę pod pokrywką przy chłodnicy



#266 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 23 wrzesień 2014 - 09:58

FARMTRAC 670 DT

ile naprawa kosztowała?? całą pompę wymieniałeś ?? te pompy to porażka....



#267 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 23 wrzesień 2014 - 17:11

FARMTRAC 670 DT

A jeszcze ciągnik odpoczywa ,po awari zrobiłem pierwszy tel do serwisu fabrycznego co i jak coś sie dowiedzieć gościu powiedział że można spróbować znależć warsztat co naprawiają pompy Bosch albo oni mają po naprawie pompy a jak powiedziałem gdzie kupiłem FT skontaktować się z serwisem najlepiej ,kilka tel i zawiozłem mam 120 km cisłem potrzebny do siewu mi jest ale sami nie wiedzieli czy bedą ją naprawiać czy inną . Też czytałem miałes problemy z pompą ale miałeś gwarancje jeszcze u ciebie miałes ukręconą czy tam trudne odpalanie i przecieki bo u mnie zero pocenia odpalanie pierwszy obrót równiutka praca silnika i w polu jak ukręciło ośkę w kole napędzanym od rozrządu wiadomo zgasł od razu . [ dobrze że jeszcze mam 35 letniego T-25 praktycznie nie miał dnia aby był niesprawny]



#268 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 28 wrzesień 2014 - 10:40

FARMTRAC 670 DT

zgadza się, gdyby nie to że "chłopaki zlitowali się" i wymienili mi cały silnik na nowy, to dalej bym jeździł i nie sprzedał 30 letniej c-360.  W tym silniku wszystko jest miodzio, sucho i chodzi jak powinien, moc super, na pompie można podkręcić dawkę jeszcze paliwa śrubką bo bawiłem sie tym trochę :D (efekt luks :D ) ale z powrotem zmniejszyłem bo pracownicy moi nawet z 4 biegu ruszali i nie gasł (wariaci :blink: ). A 68 koni bo tyle miał fabrycznie jest niezłym kopem :)  i wystarcza w zupełności. Awarie to pasek od sprężarki urywający się co 300mth (wina napinacza ale niedługo przerobie). Ogólnie nie żałuje że kupiłem.


Edytowany przez marcinffff, 28 wrzesień 2014 - 10:41.


#269 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 28 wrzesień 2014 - 16:31

FARMTRAC 670 DT

Też do tej awari byłem zadowolony chłopaki pisali na agrofoto że przy perkinsie 675 pompy bardziej są czułe na paliwo i zacierają głowiczki leją olej od dwusówuw do ropy ,paliwo kupywał ojciec ja w praktycznie tylko tej stacji od dawna raz dla spokojności tez 1 l dolałem do beczki teraz może miałem z 250 gram to też wlane było do beczki a po naprawie bez dolania oleju strach odpalać zazdroszcze kolegom mają przeróżne ciągniki leją paliwo różne skąd akurat przywiozą i o dolewkach oleju nigdy nie słyszeli



#270 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 06 październik 2014 - 21:24

FARMTRAC 670 DT

moja c-360 którą sprzedałem, to przez 15 lat na "oranżadzie" jeździła po dolewaniu oleju do ropy 1:200 i też nic się nie działo. Tym oszczędzaniem to na dwa silniki spokojnie zarobiła, w pompach (rzędowe) nic się nie działo, zarówno zetor jak i ten. W nowych ciagnikach to chyba musi się psuć, w Renaulcie mam 9800mth i nie wiem co to znaczy remont pompy...(rotacyjna)



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FARMTRAC 670 DT Dzisiaj, 11:41
  •  

#271 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 07 październik 2014 - 19:26

FARMTRAC 670 DT

Po tygodniu po awari zawiozłem pompę do Sępólna tam gdzie kupiłem ciągnik nie było wiadomo czy da się ją naprawić może po regeneracji jakąś, nowa 8 tyś kosztuje po coś 10 dniach mam tel że pompa naprawiona koszt 1,5 tyś zł jutro pojadą w me strony dowiozą mam 120 km do nich ,spoko firma nic za dowiezienie nie płaciłem był to gościu co pierwszy przegląd robił mi trochę podpowiedział co i jak zakładać ustawiać pompę już wiedziałem że roboty sporo praktycznie trzeba zgrać wszystkie znaki na kołach rozrządu aby ustawić pompę poprawnie więc chłodnice zdjęte napinacz wentylator i masz dojscie do pokrywy ale miske też mus odkręcić inaczej pokrywy nie wyjmiesz wał napędu  odkręcony ale jeszcze niespodzianka miski nie odkręciszi nie wyjmiesz jak nie odjedziesz te 2-3 cm przodkiem, to zrobiłem sam, mechanicy wyjechani akurat w sobotę nie mogłem nikogo złapac trochę się znam ściągłem brata też kiedyś robił w mechanice ale samochodowej  jak mieliśmy znaki zgrane na kołach pompa na klinie popmyłki nie zrobisz po chyba czwartym zakręceniu pojedynczy zapłon korekta zapłonu na fasolkach i  odpalił, uszczelki  zasilikowane przez niedzielę zaschły.W poniedziałek sam skręcałem zalanie płynu jeszcze ustawienie wtrysku minimalnie opóżnisz ciężej odpali milimetr dwa przyspieszysz na fasolkach odpala idealnie troche pojeżdziłem koło garażu niby ok jest za kilka dni w talerzówke to sprawdzę moc dymienie

 

 



#272 Share marcinffff

marcinffff

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko -Mazurskie
  • Zainteresowania:sport, rolnictwo

Napisany 10 październik 2014 - 15:19

FARMTRAC 670 DT

no to całe szczęście że naprawili bo tak to daj spokój 8 tys by było :(( U mnie w tamtym silniku co pierwsza pompa była to ciekła, serwis ją zawiózł do BOSCHA do serwisu, ale naprawa lipa, tyle że nie ciekła ale mocy nie było dalej. Dopieru nowa pompa jako tako chodziła, ale silnik miał wadę jeszcze inną fabryczną...



#273 Share maroko

maroko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 245 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CLI gm.Kikół

Napisany 28 październik 2014 - 17:52

FARMTRAC 670 DT

Dzisiaj w kabinie było słychać takie jak by ''pukanie'', próbowałem dojść z kont dochodzi ale nie udało mi się. Jeżeli siedzę w kabinie to odgłos dobiegał z prawej strony, przy podłodze. Na zewnątrz nie słychać i tylko na postoju to się pojawia. Mało danych ale może miał ktoś podobny przypadek?

 

 

odkręciła się na dole poręcz przy szybie od drzwi ;)


Edytowany przez maroko, 03 listopad 2014 - 19:53.


#274 Share robert1226

robert1226

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WZU

Napisany 05 listopad 2014 - 20:50

FARMTRAC 670 DT

Panowie czy w waszych farmtrakach opony przednie zużywają się równo , bo w moim to strasznie nierówny jest bieżnik i w dodatku prawa bardziej jest zdarta .                        Opony mam mitas .



#275 Share maroko

maroko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 245 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CLI gm.Kikół

Napisany 05 listopad 2014 - 21:08

FARMTRAC 670 DT

U mnie jest to samo, rozmawiałem o tym z serwisantem  to powiedział żeby przełożyć prawa na lewą a lewa na prawą :blink: ... słabej jakości one są a czy można zmniejszyć zbieżność żeby tak nie darły od środka to nie wiem.

Mam pytanie odnośnie smarowania łożyska wyciskowego sprzęgła... słyszałem, że można wstawić takie takie coś.

Słychać u mnie dosyć mocno to łożysko i trochę się boję że się rozsypie, będę wdzięczny za info na temat wstawienia tego smarowania.



#276 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 06 listopad 2014 - 11:57

FARMTRAC 670 DT

A koledzy ile macie mtg już że opony zdarte, myślę że kto dużo śmiga po szosie to we wszystkich markach opony lecą tak widzę po sąsiadach jeden ma NH drugi MTZ , co do łożyska to przy regulacji fabrycznej po przeglądzie też było bez minimalnego luzu i pracowało cały czas przeregulowałem sobie potem samemu aby był luz na tej dzwigni co wychodzi z obudowy sprzęgła ten 1-2 mm aby był luz  wyczówalny wstawiłem tam leciutką sprężynę  i biegi dobrze wchodziły pedał w kabinie musi być wyżej od hamulca regulowałem nakrętkami w kabinie i pod



#277 Share maroko

maroko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 245 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CLI gm.Kikół

Napisany 06 listopad 2014 - 17:39

FARMTRAC 670 DT

Ja mam zrobione coś ok. 1200 mth. ale  dużo jeżdżę po asfalcie.

Aha... opony zużywają się bardziej od zewnętrznej strony, nie od środkowej jak pisałem wcześniej.

Dlaczego sprężynę tam wstawiłeś? samo rozkręcenie dzwigni nie będzie dobrym rozwiązaniem?



#278 Share robert1226

robert1226

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WZU

Napisany 06 listopad 2014 - 19:45

FARMTRAC 670 DT

Ja mam 1800 zrobione ,a zdziera mi się bardziej prawa od zewnątrz , a lewa po całości jednakowo ale protektor strasznie krzywo jest zdarty                                                       A sprzęgło zrobiłem podobnie jak marian.       



#279 Share marian2011

marian2011

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1471 postów

Napisany 07 listopad 2014 - 09:46

FARMTRAC 670 DT

maroko spreżynę mam lekko rozciągającą od tego otworu w dzwigni co wychodzi z obudowy sprzęgła do przodu ciągnika wspornik dokręcony do osłony wału ,linka  sprzęgła ma jakieś tarcie opór a po podniesieniu pedału wyregulowaniu tej śróby miedzy dzwignią sprzęgła a dzwignią gdzie łączysz linkę dokładnie palcem sprawdzisz czy masz luz myślę że wiesz o co chodzi ,



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FARMTRAC 670 DT Dzisiaj, 11:41
  •  

#280 Share robert1226

robert1226

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WZU

Napisany 26 marzec 2015 - 20:32

FARMTRAC 670 DT

czy ktoś wie jaki jest w originale pasek od sprężarki chodzi mi o długość , bo dziś zakładałem 1400 i mógł by być trochę dłuższy  bo ja z tym paskiem mam ciągle problem czy wam też ten pasek tak szybko pęka .



Podobne tematy