Skocz do zawartości

Przyczepy Inter Cars


120 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 styczeń 2011 - 10:58

Przyczepy Inter Cars Przeglądajać Allegro znalazłem przyczepy produkowane przez firmę Inter Cars. Czy ktoś ma może więcej informacji na ich temat?http://allegro.pl/in...1405994762.html

Jak widać wyposażenie dobre, burty alu, ale cena zaporowa. Dodany obrazek

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Przyczepa sztywna IFA HL 6102


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Przyczepy Dwuosiowe: Przyczepy Dwuosiowe IFA
  • 15000.00 PLN
  • 29 gru 2016
Przyczepa wywrotka Brandys Panav 17.13


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Przyczepy Dwuosiowe: Przyczepy Dwuosiowe Brandys
  • 20000.00 PLN
  • 29 gru 2016
www.zychar.pl Producent burt do przyczep, akcesoria rolnicze


Zobacz ogłoszenia w kategorii Środki transportu: Pozostałe przyczepy
  • PLN
  • 12 lut 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przyczepy Inter Cars Dzisiaj, 15:53
  •  

#2 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 styczeń 2011 - 11:12

Przyczepy Inter Cars To rolnicza wersja przyczep 3TW23N Granin, które były opracowane do przewozu płodów rolnych jednak jakiś dealer sprzętu rolniczego z okolic sieradza ich cisnął i zrobili wersję rolniczą.
Co do ceny to jest dziwna :blink: ciężarowa wersja jest tańsza :lol: o 4 tyś <_<

#3 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 14 styczeń 2011 - 11:12

Przyczepy Inter Cars No zależy jak patrząc na to bo jak widzę dopiero to jest druga firma co oferuje osie 90km/h. I Skrzynia jest długa 6,8m a nie jak w innych że max 5,5m. I nowe opony zakładają jak dobrze widzę. Ja np do mnie bym taką kupił bo do wożenia palet była by idealna bo więcej mogę włożyć.

#4 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 14 styczeń 2011 - 11:18

Przyczepy Inter Cars @Bobek nie oszukujmy się jakość kosztuje Dodany obrazek mieliśmy taką tylko, że ciężarową na testach tak jak Janek napisał 3TW23N Grain, tylko że cena mu się nie dokońca zgadza, nie wiem jak jest teraz ale jak pytaliśmy to byłą trochę tańsza choć fakt parę ich produktów już mamy.
Co do jakości przyczepy sposób w jaki była projektowana i wykonywana to jedynie wielton i zasław może z nią konkurować, choć nie wiem czy w MESie i Catii, NXie te firmy liczyły czy w czymś innym. Dodatkowo burty są aluminiowe i spawane TIGiem, w porównaniu do wielbłąda burta się nie wygina w banan jak to ma miejsce przy alu skrzyni Dodany obrazek nie wiem jak teraz ale pierwsze modele tak miały. Dodatkowo tak jak wcześniej pisałem to jest przyczepa ciężawowa z homologacją rolniczą więc jakość musi być lepsza Dodany obrazek
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#5 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 styczeń 2011 - 13:02

Przyczepy Inter Cars @JanekJelonek, także sam widzisz... Na polskim rynku jest duża anomalia cen przyczep. Za cenę tegoż Inter Carsa kupisz już naczepę, do tego wózek i za 100-110 kafli masz znacznie większy zestaw, mówię tu o pojazdach całkowicie nowych. Dodany obrazek Wg. papieru ona ma ładowność 14 ton, ale przy 23 m3 to idzie na nią nasypać 19 ton pszenicy. Przelicznik wychodzi 3450 zł netto za 1 m3, to i tak tanio w porównaniu z Conowem Base 18 w cenie 4000 zł netto za 1 m3.

@dawidg2 jasne, ale w Polsce nie ma prawnego zezwolenia na jazdę Fastrackiem z prędkością 85 km/h. Dodany obrazek Bardziej realne w przyczepie rolniczej wydaje mi się oferowanie osi 60km/h, tak aby był zapas przy skrzyni 50km/h i raptem o 5 km/h mniej od niektórych Fendtów i Fastracków(bodajże)... bym zapomniał to też u nas poza prawem Dodany obrazek Tak właściwie osie 90 km/h to się nadają dla gospodarstw, które korzystają z pomocy Unijnych, a dodatkowo mają jakieś ciężarówki, wtedy moim zdaniem ma to jedynie jakiś sens. Dodany obrazek

Jak już wcześniej pisałem, ta przyczepa ma 23 metry sześcienne objętości, wymiary 2,42x6,8x1,4. Także szerokość skrzyni i wysokość jest taka jak w MT, Wieltonie, jednak mając 14 ton w papierach mają skrzynie długości 5,5 metra. Inter Cars ma 14 ton w papierze, ale realnie można załadować znacznie więcej. Dodany obrazek Także nie jest to typowa czternastka, ale bardziej dwuosiowa osiemnastka. Dodany obrazek

Wiadomo, opony nowe, to niewątpliwa zaleta, ale mogli by zadbać o to, aby bieżnik był jakiś przyzwoity, najlepiej stricte rolniczy/polowy. Montują kierunkowe szosówki, które przy wilgotnej glebie zakleją się i zaczynają sunąc po podłożu... Także jak już za coś dopłacać, to tak żeby miało to sens i przynosiło wymierne korzyści. Dodany obrazek Mamy doświadczenia z tego typu oponami w rozsiewaczu. Wiebłąd ma regenerowane opony o bieżniku rolniczym i kłopotu nie ma, bark jest łukowato wykończony, tak, że opona nie wyżyna głębokich kolein. Duże przerwy między poszczególnymi kostkami zapewniają odpowiednie samooczyszczanie się opony. Do przyczepy rolniczej to jak już ma być opona szosowa, to musi być trochę jeżdżona i zdarta, najlepiej z naczepy, bo ma wtedy pościerane ostro wykończone barki. Dodany obrazek

@Lukas1987 zgadzam się, że jakość kosztuje. Dodany obrazekMetaltech spawa TIGiem, MAGiem, MIGiem, projektują w SolidEdge. Czym się różni w budowie burta alu w Wieltonie i Inter Carsie? Zastanawia mnie na ile 18 ton DMC technologicznego przy 90 km/h przekłada się na DMC technologiczne przy 40km/h, jeżeli przyczepa ma osie 90km/h?

#6 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 styczeń 2011 - 13:12

Przyczepy Inter Cars Wózek kosztuje około 40-50 kafli, naczepa 32m 74 kafli to masz ok 120 tyś za 32m3 ale mając 2 przyczepy masz 46m3 za 160 tyś czyli w sumie kupić naczepe 46m3 wyjdzie ci tyle samo. Tyle że przyczepy są bardziej uniwersalne bo można je targać pojedyńczo.

#7 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 14 styczeń 2011 - 13:22

Przyczepy Inter Cars Metaltech spawa fakt ale kwestia jakim Tigiem jakie ma elektrody, jakie gazy osłonowe? Solida to ty do Catii i NXa nie porównój bo to nie ta półka do tego MES Dodany obrazek. Burty różnią się stopami aluminium oraz konstrukcją wewnętrzną, będąc w sieradzu widziałem jako robią burty do tych przyczep, a wieltonowską jak widziałem wewnątrz to pozostanie tajemnicą Dodany obrazek ale wytrzymłe to one nie są.
Co do mas to przy BWP nacisk na oś 9t przy 90 km/h rośnie do 11,5t przy 60km/h i do 12t/ przy 40km/h. - informacja z katalogu marki doll z naczepy ponad normatywnej. Z tego co mówił przedstawiciel to można poza drogami na nie te 18t ładować Dodany obrazek
Dodatkowo Feber ma najdłuższe i największe doświadczenie w produkcji naczep, przyczep i zabudów w aluminium.
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#8 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 14 styczeń 2011 - 13:30

Przyczepy Inter Cars Moim zdaniem jak już pisałem bardziej do palet uniwersalna. Porównałem wysokość od podłoża i tak Wielton ma 1,42m, Zasław (na pneumatycznym zawieszeniu) 1,4m a Inter Cars ma tylko 1,12m, 30cm? toż to wielka różnica. Zawsze nadstawki można ściągnąć.

Ja jeszcze wożę trociny więc jakby zabudować do 3,8m wysokości Intercarsa to mam kubaturę 44m3.

Intercars osobiście dla mnie bardziej uniwersalny. + dla niego za nisko umieszczoną zabudowę.

#9 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 styczeń 2011 - 14:04

Przyczepy Inter Cars Ja tam się na tym nie znam(spawarki i projektowanie), przedstawiłem tylko to co znalazłem na stronie. Dodany obrazek To jakby liczył że Inter na osi 90km/h to przyczepa rolnicza o ładowności 18 ton, to cena jest znośna. Za Wieltona PRC-2HP/W18R w pełnym wyposażeniu liczą 78 tyś. z hakiem netto bez upustu. Z tym, że W18 nie zapniemy do ciężarówki, ale jest łatwiejsza w manewrowaniu i wywiera nacisk na ciągnik. Dodany obrazek Przyczepa samochodowa, która ma niżej zamontowaną podłogę jest bardziej stabilna i ma większą przydatność do wożenia bel oraz kostek, ale słabo nadaje się do wożenia buraków i kiszonek. Dodany obrazek

Intercars jest na poduszkach? Łukasz kiedyś tak chwaliłeś Wieltona, a teraz co Ferber jednak lepszy od Wieltona? Dodany obrazek

Jakościowo Inter mi się podoba, wykończenie jest bardzo dobre, ale mało kto skusi się na przyczepę w tej cenie. Dodatkowo przy ładowności 18 ton i tylko dwóch osiach trzeba by stosować szerokie ogumienie niskociśnieniowe, a wtedy opona traci właściwości przyczepy samochodowej. Dodany obrazek Zasadniczo to ta przyczepa skierowana jest do dużych producentów zbóż, rzepaku, firm usługowych itp, a tam jednak wielokrotnie częściej spotyka się przyczepy skorupowe. Dodany obrazek

Edytowany przez Profil usunięty, 14 styczeń 2011 - 14:06.


#10 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 14 styczeń 2011 - 14:21

Przyczepy Inter Cars

Łukasz kiedyś tak chwaliłeś Wieltona,

i tak jest dalej, ale co do jakości pierwszych burt aluminiowych nie mam dobrego zdania.
Jakościowo dla Mnie Feber stoi wyżej od Wieltonu, choć abie marki są bardzo dobre to jednak ma naczepy z sieradza Dodany obrazek dużo wcześniej mieli aluminiowe skrzynie. Feber to klasa premium dopiero teraz mają wersje green o niższej cenie i jakości. Doposażyć Wieltona w podzespoły Febera to wielbłąd wychodzi dużo drożej.
tak są na miechach powietrznych
Bobek opłaty za przyczepe rolniczą są niższe niż za ciężarową Dodany obrazek firmy napewno na to mogą iść Dodany obrazek
Gdy chwaliłem Wielton porównywałem go z Metaltechem i Pronarem Dodany obrazek
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przyczepy Inter Cars Dzisiaj, 15:53
  •  

#11 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 styczeń 2011 - 14:41

Przyczepy Inter Cars Fakt za rolniczą są mniejsze opłaty o tym zapomniałem. Dodany obrazek Jak wypada porównanie resora i miechów pneumatycznych? W moim miemaniu miech jest bardziej awaryjny, resor jakby jest bardziej idiotoodporny. Dodany obrazek

#12 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 14 styczeń 2011 - 14:43

Przyczepy Inter Cars Wie ktoś czy jakieś mniejsze koła średnicą można zastosować? np jakieś 19.5" na niskim profilu i jaka to by była różnica w wysokości?

#13 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 14 styczeń 2011 - 14:53

Przyczepy Inter Cars Przy przeładowaniu, prowadzeniu na pusto i pełno miech bije resor.
Czy jest mniej idioto odporny .... nie powiedziałbym.
Jedno jest pewne. Obrotnica jest bardziej idioto odporna od tandemu Dodany obrazek
Dawid mniejszych kół raczej nie zasosujesz choć zapytać można niżej jak 960mm i tak ta przyczepa nie zejdzie Dodany obrazek choć dla ciebie to było by idealne
właśnie Feber ma krzynie przystosowaną do europalet a to duży plus.
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#14 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 14 styczeń 2011 - 14:59

Przyczepy Inter Cars Miech idzie też szybko wymienić w polu. z resorem to tak gorzej chyba.

Są kółka od naczep mega ale szerokość pow 400 a dalej to 50/R19.5 i bieżnik drogowy. Myślisz o wys skrzyni że będzie koło 960mm. Zresztą więcej jak te 44m3 nie idzie załadować bo i tak już będzie przeładowana. I ciekaw jestem jak by to się do tyłu kiprowało.

#15 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 14 styczeń 2011 - 15:04

Przyczepy Inter Cars Dawid a nie lepiej jedną naczepę NW70KD alu skrzynia 70m3? do tego wózek? fakt taki zestaw wyjdzie 120-130 tyś naczepa, wózek około 10 samoróbka 45 tyś nówka ale masz 70m3 bez problemu do tego ładowność przy ciągniku 30 ton Dodany obrazek a zawsze przeładować można do konstrukcyjnej na około 40 ton Dodany obrazek
Co do ITD woziliśmy kryszywa NW55KD wózek SAM i Valmet ani razu nas nie ważyli za każdym razem jak zatrzymywali to tylko mówili, żeby nacisków 8t na oś nie przekroczyć Dodany obrazek
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#16 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 styczeń 2011 - 15:07

Przyczepy Inter Cars Przy trzyosiowej naczepie i dwuosiowym wózku jest 40 ton. Dodany obrazek Mieliście wózek rejestrowany? Gdzieś czytałem, że wózek musi mieć blachę.

#17 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 14 styczeń 2011 - 15:15

Przyczepy Inter Cars Tak wózek ma rejestrację. 40 ton to DMC a ładowność wyjdzie 30 ton. Naczepa około 8t i wózek ponad 2t.
Puki co ciągników nie mogą zatrzymywać do ważenia, dlatego tylko proszą, ale jak się ciągnik przeładuje za dużo to każdą ciężarówkę ważyć będą.
Dlatego nie ma co szaleć.
W dodatku i tak na trasie do 45km od bazy wioząc 5t więcej ciągnik jest bardziej ekonomicznym rozwiazaniem
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#18 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 14 styczeń 2011 - 15:19

Przyczepy Inter Cars Widzę że jest jak pisałem. Przy konfikuracji wózek-naczepa można te pare ton więcej załadować.

#19 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 styczeń 2011 - 16:03

Przyczepy Inter Cars jesli szukasz przyczepy do trocin to mam dla ciebie ciekawa propozycje http://otomoto.pl/ca...a-T1390825.html a i jeszcze cos takiego http://vamir1.otomot...a-T1845419.html

Edytowany przez tomasek, 14 styczeń 2011 - 16:08.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Przyczepy Inter Cars Dzisiaj, 15:53
  •  

#20 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 14 styczeń 2011 - 16:11

Przyczepy Inter Cars @tomasek, patrzyłem na nie to są szwedziki z wysypem na bok tylko. Ale dzięki.


Wracając do rolniczych przyczep mam taką jeszcze http://otomoto.pl/re...0-T2018922.html

Podobne tematy