Skocz do zawartości

Zdjęcie

BMW X6


61 odpowiedzi na ten temat

#1 Share RafalJD

RafalJD

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 13 styczeń 2011 - 18:52

BMW X6 Mysle o zakupie BMW X6 co myslicie o tym samochodzie. Warto go zakupic czy lepsze jest może AUDI Q.

BMW X6 xDrive40d taki model dokładnie?

Edytowany przez Matey, 13 styczeń 2011 - 21:28.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BMW X6 Dzisiaj, 07:35
  •  

#2 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 13 styczeń 2011 - 19:33

BMW X6 Myśle ze całkiem trafny wybór BMW jest BMW napoczątku nie podobał mi sie ten model ale po dłuzszy opcowani jednak przekonałem sie do niego co do tego silnika to niewiem osobiscie eksploatowałem jeden silnik 3d i teraz mam drugi3d bardzo udane silniki miła praca a przedewszystkim elastycznosc i niezawodnos co moge powiedziec o tych samochodach a przejechałem około 300 tys i nie zawiódł.

Edytowany przez Matey, 13 styczeń 2011 - 21:30.


#3 Share Igor03

Igor03

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 413 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2011 - 20:25

BMW X6 Widzę kolego,że masz bardzo dużo pieniędzy:D:Dheh... koszt takiego samochodu to z 350 000.00 zł;p mi osobiście bardzo się podoba:D:D
jeśli chcesz mogę ci sprzedać BMW 730 z 2005 roku za 60.000 zł na niemieckich blachach.;)

#4 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 13 styczeń 2011 - 23:20

BMW X6 A ja myślę że jak ktoś ma 350k pln to nie szuka opinii na takich forach, w sumie na żadnych nie szuka... Ale doradźcie chłopaki, co lepiej będzie prezentowało się pod moją stodołą, Veyron czy Maybach? :lol:

#5 Share StasiekS

StasiekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 styczeń 2011 - 23:25

BMW X6 Skąd masz kasę? Nie doniesiemy skarbówce.

Zależy pod jaką stodołę. Bo jeśli jest cała drewniana to myślę że Maybach. Jeśli murowana to Veyron.

#6 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 styczeń 2011 - 00:26

BMW X6 Podzielam zdanie, jak kogoś stać wydać 350 kafli na furę, to stać go na utrzymanie itp. Dodany obrazek

#7 Share limousine

limousine

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj.łódzkie

Napisany 14 styczeń 2011 - 00:56

BMW X6 Za tą kase ma raptem średniej mocy ciągnik. A autko jak najbardziej, mój ulubiony model BMW B)
Case 5140, NH T5060+MX T8, Zetor 7011, C330, Kramer 412

#8 Share limusine

limusine

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 690 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:sieradz

Napisany 14 styczeń 2011 - 01:03

BMW X6 x6 według mnie miażdzy konkurencje :D Ma zarąbisty wygląd ten tył wysoki :) Według mnie przebija Q7 i inne Suvy w swojej klasie tylko cena :D Ale jak masz to bierz i sie nie zastanawiaj

#9 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 14 styczeń 2011 - 09:05

BMW X6

Za tą kase ma raptem średniej mocy ciągnik.

Na BMW też ma dotacje?

#10 Share tomasek tomasek

tomasek
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 styczeń 2011 - 11:20

BMW X6 x6 nie miazdzy konkurencji chyba ze bezuzytnoscia bo miejsca z tyło to dla dwóch chinczyków, osobiscie -wolałbym X5, albo G-Klasse ;)
ale na taki temat to nawet ja bym nie wpadł...

Edytowany przez tomasek, 14 styczeń 2011 - 13:50.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BMW X6 Dzisiaj, 07:35
  •  

#11 Share szczewko

szczewko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1573 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2011 - 19:10

BMW X6 Dotacji nie ma ale przez Siemiensa mozesz kupic w leasing na gospodarstwo. Musisz tylko udowodnic ze jest ci taki potrzebny do prowadzenia gospodarstwa. Na X6 moga sie nie zgodzic ale Navara lub inny podobny to nie problem.

#12 Share Igor03

Igor03

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 413 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2011 - 19:44

BMW X6 Wiecie co moze ja sproboje na merca klasy S zlozyc wniosek na modernizacje moze mi przejedzie:D:Dhehe jak myslicie?
tak powaznie jak ktos chce kupic taki samochod jak BMW x6 to tak jak koledzy pisza wyzej, nie pisza na takich forach poza tym na taki samochod to wiekszsc ludzi nie stac;)

#13 Share StasiekS

StasiekS

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1196 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 styczeń 2011 - 20:20

BMW X6 Oj tam nie stać. Sprzedam trochę i będzie X6. Chociaż wolę Bentleya.

#14 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 15 styczeń 2011 - 11:11

BMW X6 Ciekawa sprawa zainteresowany milczy chyba juz dokonał zakupu

#15 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 15 styczeń 2011 - 11:36

BMW X6 A myśleliście, że to prawda? Osoba kupująca taki samochód w salonie ma do dyspozycji doradców, auto testowe itd. Pozatym decydując się na taki pojazd człowiek już wie, że taki akurat chce.

#16 Share limusine

limusine

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 690 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:sieradz

Napisany 15 styczeń 2011 - 13:03

BMW X6 @hubertuss Kupowałes kiedyś coś w salonie? Chyba w6iesz że jeżeli pojdziesz do salonu BMW to on mowi że BMW jest och i ach a jak pojdziesz do AUDI to polecają audi... Nie wierze w to że pojdzie i powie że mu sie podoba x6 a koleś w salonie mu powie że audi Q7 jest lepsze i ładniejsze i niech tam idzie. Nie wiem czy to prawda ten post u samej góry ale przecież w salonie sie nie pyta doradców jakie auta polecają :P

#17 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 15 styczeń 2011 - 13:39

BMW X6 Zgadza się. Z tym, że x6 i q7 to dwa bardzo różne auta. Kupując auto za taką kase potencjalny nabywca ma jako takie pojęcie jakie ono ma być. Zwłaszcza, żed auto kupujemy oczami, tj to które nam się bardziej podoba. O cechach użytkowych nie wspomne. No chyba, że ktos znalazł kase na ulicy i jest mu wszystko jedno co kupi. Możesz pójść do audi potem do bmw, nie powiedzą ci, że konkuręcja lepsza. Dadzą pojeździć, obejżeć a decyzję podejmuiesz sam. Już nie wspominam o tym, ze potencjalny nabywca szukał by informacji na forach samochodowych a nie forach dla rolników.

#18 Share limusine

limusine

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 690 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:sieradz

Napisany 15 styczeń 2011 - 13:43

BMW X6 Znam takich ludzi którzy np. znają sie na szyciu spodni, prowadza firme od dawna i nie interesuje sie niczym innym. Jest dobry w jednym ma z tego poważne pieniądze i idzie do salonu płaci i wymaga nie interesuje sie czy auto ma zawieszenie pneumatyczne czy inne. Jego wiedza ogranicza sie do typu silnika Diesel/benzyna i do jego pojemności. Z tym akurat że to nie to forum to sie zgodze.

#19 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 15 styczeń 2011 - 13:51

BMW X6 Oczywiście nie można uogulniać. Tak czy tak jak dla mnie to lipa. Jak bym miał kupowac takie coś i zapytał na forum to bym co chwila śledził co ludzie piszą.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BMW X6 Dzisiaj, 07:35
  •  

#20 Share limusine

limusine

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 690 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:sieradz

Napisany 15 styczeń 2011 - 13:56

BMW X6 Myśle że chyba nikt na tym forum nie może pochwalić sie takim samochodem :P Rolnik jakby miał 300TYś wolałby kupić coś do gospodarstawa a nie dla swoich zachcianek dlatego pracuje pracuje a całą kase ładuje w maszyny i budynki ;/

Podobne tematy