Polecane posty

mefix17    8

Ja swojego kręcę maksymalnie do 1800

Więcej mu nie potrzeba

Nawet po asfalcie nie dam mu więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mefix17    8

silnik turdus

hydrauliczno przekładniowym agrol u

I jak pracuje na tych olejach?

Co wcześniej lałeś i czy zmiana poprawiło pracę ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demon17    1

Witam, możecie mi panowie powiedzieć czy dużo jest zachodu ze zdjęciem podłogi w 9540;>?? Coś mi się elektryka popierdzieliła bo przetarł się wąż od wspomagania o rozrusznik i poszedł ogień pod podłogę. Teraz mam problem z wycieraczką, lewym migaczem i halogenami z tyłu bo świecą się zaraz po przekręceniu stacyjki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

bardzo łatwo ją zdjąć. odkręcasz siedzenie, zdejmujesz gumy a później odkręcasz kilka śrub które trzymają podłogę.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demon17    1

Możecie mi jeszcze powiedzieć jak wygląda sprawa z blokadą tylnego mostu;>?? Podczas załączanai słychać jakiś charakterystyczny dźwięk;>?? U mnie czuć zapach gorącego oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Z tego co pamiętam to nie ma żadnego dźwięku... Nie działa ci blokada czy nie wiesz czy działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demon17    1

No właśnie że działa i nie działa xD Nieraz ciągnie na cztery koła nawet bez załączonej blokady, a nieraz z załączoną ciągnie tylko na 3. Przedni post mam tego starszego typu i wiecie może na jakiej zasadzie działa tam blokada przedniego mostu, bo u mnie przód ciągną cały czas dwa koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mercator902    1

witam mam pytanie do właścicieli zetora 9540 otóż niedawno zakupiliśmy taki traktor i mamy problem z temperaturą cieczy chłodzącej ponieważ dochodzi do 95 stopni a według mechaników powinien mieć niższą. wymieniliśmy termostat na którym pisze że otwiera się przy 75 stopniach więc jaka powinna być temperatura i co może być przyczyną tak wysokiej temperatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter161    3

Mam zetora 10540 podobny tylko o 10 koni większy. Ja wymieniłem termostat na taki co otwiera się chyba na 77stopni. Stary termostat się zacioł więc trzeba było wymienić. Weź przedmuchaj albo wodą przemyj chłodnice :D. U mnie trzyma sie na 80 stopni temperatura :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demon17    1

U mnie trzyma 75, wystarczy że do pełnego stanu brakuje mi 2l wody to momentalnie temperatura roście o 10 stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
honker    2

witam

panowie a czy do 8540 bedzie pasowal tur od 914


linux, don't be afraid penguin!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

witam mam pytanie do właścicieli zetora 9540 otóż niedawno zakupiliśmy taki traktor i mamy problem z temperaturą cieczy chłodzącej ponieważ dochodzi do 95 stopni a według mechaników powinien mieć niższą. wymieniliśmy termostat na którym pisze że otwiera się przy 75 stopniach więc jaka powinna być temperatura i co może być przyczyną tak wysokiej temperatury.

U mnie też jest ok 95-100 stopni i wszystko ok od kilku lat. Nie ma co wierzyć tym wskaźnikom tak do końca, ważne żeby na czerwone pole nie wchodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Mam problem ze wskaźnikiem ciśnienia powietrza. Po przekręceniu kluczyka wskazówka od razu idzie na maksa w prawo i tak jest cały czas. Nawet jak odłączę czujnik przy butli to i tak wskazówka od razu na maksa w prawo. Co to może być? Uszkodzony czujnik czy zegar? Da się jakoś sprawdzić czy czujnik jest sprawny? Możecie napisać jak jest u Was?

Edytowano przez majes

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAREK    22

no bo przy odłączeniu przewodu z czujnika wskazówka powinna iść max w prawo. Spróbuj połączyć końcówkę tego właśnie przewodu z masą ciągnika i jak jest zegar dobry to wskazówka będzie wskazywać zero chyba ,że przewód jest przerwany albo nie ma połączenia z zegarem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Sa tam dwa przewody, jeden pewnie od wskazowki a drugi od kontrolki? Dzieki za podpowiedz jutro sprawdze.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

Ile mogą kosztować tarcze sprzeglowe do 7540 do skrzyni 3 biegowej + 2 polbiegi?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

a nie jest tak że jest kilka tarcz? Bo mam problem jak zostawię na luzie ciągnik i na 2 półbiegu to ze skrzyni słychać chrobotanie i znajomy powiedział że trzeba wymienić tarczki sprzęgłowe.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacki31    5

Napisałeś o tarczy sprzęgłowej, a chodzi ci o tarczki wzmacniacza momentu (to jest co innego) i ich jest kilka i są dosyć drogie. Na najwyższym półbiegu na luzie lekkie chrobotanie to normalna rzecz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

poważnie? Bo ja cały czas jestem przekonany że to jakaś usterka i zwalam ją na te tarczki.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj