Skocz do zawartości

Zdjęcie

Rozdzielacz do C-360


101 odpowiedzi na ten temat

#1 Share qaz123

qaz123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów

Napisany 09 lipiec 2007 - 00:01

Rozdzielacz do C-360 Witam
mam c-360 i belarke sipma bez haków mam problem tego typu ze otwiera mi sie klapa podczas pracy.
Nie wiem czy jest to wina rozdzielacza czy pompy . Może ktoś mi podpowie jak rozwiązac problem ?
Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Rozdzielacz do C-360 Dzisiaj, 12:11
  •  

#2 Share pawel

pawel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmia

Napisany 09 lipiec 2007 - 09:18

Rozdzielacz do C-360 raczej wina leży po stronie rozdzielacza ale moge sie mylić

#3 Share qaz123

qaz123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów

Napisany 09 lipiec 2007 - 13:29

Rozdzielacz do C-360 Moze ktos wie gdzie mozna dobrze naprawic na podlasiu taki rozdzielacz ?

#4 Share qaz123

qaz123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów

Napisany 24 lipiec 2007 - 07:12

Rozdzielacz do C-360 Witam
Znalazlem na allegro rozdzielacze zewnetrzne 2-3 sekcyjne czy mozna to jakoś zamontować do c-360 i czy to ma sens.
W jaki sposób podłancza się je do istniejącej hydrauliki i czy pompa wyrobi aby je zasilić ?
Czy dać se spokój i kupić orginalny?

#5 Share katator

katator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 866 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice ostrołęki

Napisany 24 lipiec 2007 - 07:19

Rozdzielacz do C-360

Witam
mam c-360 i belarke sipma bez haków mam problem tego typu ze otwiera mi sie klapa podczas pracy.
Nie wiem czy jest to wina rozdzielacza czy pompy . Może ktoś mi podpowie jak rozwiązac problem ?
Pozdrawiam

przeczytaj sobie ten temat może się dowiesz dlaczego uchyla ci się klapa w prasie
http://www.agrofoto....?showtopic=2699

#6 Share qaz123

qaz123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów

Napisany 24 lipiec 2007 - 09:45

Rozdzielacz do C-360 ok dzieki ale gdy zwijam innym ciągnikiem to trzyma i nie otwiera się.!!!

#7 Share katator

katator

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 866 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice ostrołęki

Napisany 24 lipiec 2007 - 12:30

Rozdzielacz do C-360 u mnie jak robię innym ciągnikiem to też się otwiera tyle że trochę później. a tak ci się dzieje w nowej sipmie.
bo jest jeszcze taka sprawa, że jak już nie masz gwarancji to jest taki zaplombowany zawór przy prasie, który możesz dokręcić. wtedy c 360 prędzej ci zgaśnie niż się klapa uchyli.

Edytowany przez Nikita_Bennet, 24 lipiec 2007 - 13:01.
ortografia


#8 Share qaz123

qaz123

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów

Napisany 24 lipiec 2007 - 13:27

Rozdzielacz do C-360 nowa na gwarancji ale mialem problem z rozdzielaczem. Poprzedni własciciel ursusa zaslepił go monetą nie wiem czy przez przypadek czy celowo i z tąd ten post bo zbytnio nie wiem od czego zacząć.
Na początku nie podnosiła sie klapa -to znalazłem monete wewnątrz rozdzielacza!!!

#9 Share black08

black08

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 17 marzec 2008 - 16:00

Rozdzielacz do C-360 witam pilna sprawa wie ktoś jak ułozony jest mechanizm sterowania rozdzielaczem? ( ułozenie dzwigni do sterowania) w c 360.
kujawy to jes to!!!!!

#10 Share sylwek20prosto

sylwek20prosto

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie okolice ostrołeki
  • Zainteresowania:motocykle , rolnictwo itd... ( ';' )

Napisany 17 marzec 2008 - 18:47

Rozdzielacz do C-360 wlasnie potrzebny mi jest tez taki schemat mam problem ja mam 40 stke ale to bardzo podobne tylko ze jak nic nie mam hydrauliki i trzeba kupic wszystko wie ktos ile wszystko bedzie kosztowac cena rozdzielacza 3 sekcje pozdro

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Rozdzielacz do C-360 Dzisiaj, 12:11
  •  

#11 Share tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4466 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 marzec 2008 - 19:17

Rozdzielacz do C-360 przenosze do odpowiedniego subforum

#12 Share dawkop

dawkop

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Metropolia Brzozowa

Napisany 07 sierpień 2009 - 18:53

Rozdzielacz do C-360 Mam małe pytanie czy jest mozliwe wykorzystanie środkowej pozycji dźwigni podnośnika tego położenia do wywrotki tzn aby ominąc zakup rozdzielacza i to położenie wykorzystać tak aby w momencie włączenia zaczynało tłoczyć olej do przyczepy?

#13 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 07 sierpień 2009 - 19:02

Rozdzielacz do C-360 tak, odkręcasz z góry w rozdzielaczu korek podpinasz tam przewód hydrauliczny wyjście przewodu dajesz gdzieś na błorniku z tyłu i możesz podpinać przyczepe itp

#14 Share dawkop

dawkop

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Metropolia Brzozowa

Napisany 09 sierpień 2009 - 11:15

Rozdzielacz do C-360 ok a pompa nie popsuje się?

#15 Share kielbasa

kielbasa

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 607 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska
  • Zainteresowania:motoryzacja, mechanika, elektryka, elektronika

Napisany 09 sierpień 2009 - 14:48

Rozdzielacz do C-360 od czego ci się niby pompa ma popsuć? jak zawór przeciążeniowy jest ok, to nic się nie ma prawa stać.
"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

#16 Share Grzesiek84

Grzesiek84

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 314 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 sierpień 2009 - 20:44

Rozdzielacz do C-360 to o czym kolega mówił to jest normalne wyjście zewnętrzne hydrauliki kupujesz rurkę dajesz ja pod siedzenie i już ja mam tak tura podpiętego

#17 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 09 sierpień 2009 - 20:50

Rozdzielacz do C-360

ok a pompa nie popsuje się

pompie nic sie nie stanie, bo to bedzie w taki sam sposób działać jakbyś podnosił tylne belki podnośnika, tylko tyle że w środkowym zakresie bedziesz miał hydraulike zewnątrzną. Sam mam w tym miejscu podłączone i urzywam do wywrotki i przyczepy samozbierającej :)

#18 Share arturektdi

arturektdi

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 25 wrzesień 2009 - 11:03

Rozdzielacz do C-360 Mam takie pytanie dotyczące hydrauliki w C-360 mianowicie chodzi mi że jak pracuje z prasą belująca to czasem komora otwiera śię bardzo wolna a czasem smiga jak szalona zaopserwowałem,że jest to uzależnione od położenia dzwigni podnośnika (oczewiscie zawsze jest opuszczony podnosnik)
W czym tkwi problem czy to wina rozdzielacza? pompa jest po 2 sezonach.
john deere

#19 Share DominikPocisk

DominikPocisk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 245 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zębowo

Napisany 25 wrzesień 2009 - 11:29

Rozdzielacz do C-360 A masz wystarczającą ilosć oleju??

>MF 6280 >< MTZ 82 >< Ursus C360 >< Ursus C330 >< Bizon Z056


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Rozdzielacz do C-360 Dzisiaj, 12:11
  •  

#20 Share arturektdi

arturektdi

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 25 wrzesień 2009 - 14:14

Rozdzielacz do C-360 Oleju jest wlane ponad 20 l
john deere

Podobne tematy ursus c360