kris14

Nieszczelny WOM

Polecane posty

kris14    266

Zauważyłem, że w moim 4514 z wałka WOM'u zaczął wydostawać się olej z tylniego mostu.

Co może być tego przyczyną, czy wystarczy że założę nowe uszczelniacze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

cofnij ciągnikiem na skarpę tak żeby olej spłyną do przedniej części skrzyni bjegów i wymontuj korpus z uszczelniaczem od WOM-u,prawdopodobnie masz uszczelniacz w d*p........ sprawdź jeszcze czy bieżnia nie jest wytarta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja miałem ale w ciapku tak wymieniałem uszczelniacz i nic bieznia dobra i nic dalej olej ciekł co sie okazało ze cały wałek był piczny włos krzywy i roz*******ł uszczelniacz popatrz na to pozdro


\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Ja nie wiem co jest z tymi ciągnikami- mam MF255 z 1988r. i żadnych wycieków a w 4514 z 1995r. co chwile jakić oring, uszczelka do wymiany :angry: (mój sąsiad ma 4514 z 2006r. i też leci olej na WOM).

Nie wiem co to może być- zły materiał, źle dopasowane części, zły montaż :rolleyes: ?

 

PS: Dzięki za pomoc :lol: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    113

Jak na moje to Ursus. Więc musi ciec :rolleyes: . W 355 raz do roku musimy zimeringi na wałku wymieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

w moim 3512 też leci trochę z womu ale mało i na razie nie będę tam grzebał żeby nie pogorszyć. Musze zmienić zimering na wale silnika bo trochę leci.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    472
Jak na moje to Ursus. Więc musi ciec . W 355 raz do roku musimy zimeringi na wałku wymieniać.

to u mnie w 3p nie jest aż tak źle, ale raz na dwa lata musze wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtii    9

w 4514,oraz pokrewnym 5314 na WOM jest jeden oring,niestety nie pamiętam rozmiaru,założyłem 2 sztuki,jest nawet rowek na 3 oring,pomogło na 2 miesiące,dalej kapie,ten typ tak ma

 

niestety zwyklych uszczelniaczy nie można tam założyć,tylko oring

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

moim zdaniem to wina producenta symeringów. Kiedyś były lepsze, ateraz to taki syf sprzedają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krynio    2

A no właśnie na oryginale u mnie w 3512 chodził 9 lat i zaczał ciec założyłem nowy i pare miechów pochodził i cieknie znowu :rolleyes: chyba ten typ tak ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

Ja niedawno też wymieniałem zimering na WOM w 360 idalej ciekł.Znajomy mi poradził abym wałek tzn.te miejsce w,którym jest uszczelnienie wyczyścił łepkiem od zapałki.O dziwo pomogło,aż nie chciało mi się wierzyć i do tej pory nie cieknie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Widze, że niezłe problemy macie z tym uszczelnieniem wałka w 4514 :rolleyes:. Na szczęście w moim 4514 jeszcze nie mam wycieku na WOM-ie. Może dlatego, że mało pracuje wałek- rocznie tylko nawoże obornikiem ok. 5ha i to wszystko co ma do roboty wałek przy tym ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

@coolman111 bo w sześćdziesiątce to jest tak bez sensu że praktycznie czy pracujesz z WOM czy nie to przekaznik chodzi praktycznie na okrągło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Już zrobione- wystarczyło wymienić uszczelniacz podobny do tego co podalem w linku i jak narazie jest spokój.

Koszt ok. 25zł ^_^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BYCZEK7    0

w mim 3512 też leje wom niewiem dlaczego od nowości nic niebyło ruszane ale po 14 latach można chyba tam zaglądnąć bo od 10 lat non stop jeżdzi z prasą na usługi przez cały sezon zawsze przy prasie Z224/1 jak zrobić żeby nie lało????????? Napiszcio o tym prosze was chłopakowie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Wymienić simering i oringi co są przy WOM'ie, jak masz katalog części to tam jest wszystko rozrysowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz132    12

witam mam problem z przeciekami u ursusa 5314 rocznik 1998

nie sposób dobrze,trwale naprawic wycieku z WOM z tyłu ciagnika ... ja mam na 3 z 4 śrób dokręcone juz kilka razy naprawiane i cieknie ;/

podobnie kiepsa sytuacja jest z kranikiem od zbiornika do ropy ... dotykam palcem od dołu i zawsze mokry od ropy nawet juz nowy kranik kupiłem ;/

macie jakies rady ??

Jak się powinno robić tak jak w książce od ciagnika piszą czy życiowo czyli jak sie zepsuje to robić ...

np w książce podaja wymiane oleju z przedniego mostu co zzz motogodzin ... my juz 4000 mamy i nie zmienialismy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcat    0

wymieniałeś uszczelniacz WOMu na nowy i dalej cieknie? czy to cieknie spod tego wspornika WOMu co na 4 szpilki jest przykręcony?

 

 

 

co do wymiany oleju to w skrzyni można troche wydłużyć termin (ale gdy pożycza sie przyczepy itp z hydrauliką, to olej i tak sie wymiesza nie wiadomo z czym)

 

 

ale w silniku lepiej wymieniać przed upływem 250mth, zwłaszcza w ciężkich pracach, bo skróci się znacznie jego żywotność


live is too short......................drive URSUS more

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Wszyscy koncentrują sie na uszczelniaczu Wom,a mało kto zwraca uwagę na oringi szczególnie ten mniejszy wewnątrz tuleji a tam najwięcej cieknie wiem z doświadczenia,sprawa kranika paliwa w tej chwili są do nabycia kraniki kulowe Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej a jaki olej zalewać od nowa w zwolnicach tylnich w przednim napędzie i skrzyni? czy gdzieś jeszcze prócz silnika wchodzi olej? i ile w poszczególne miejsca wchodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Arek
      Wymieniłem simering na nowy silikonowy i niestety olej nadal przecieka, wałek ma już wyżłobienie pod uszczelniaczem. Da się jakoś temu zaradzić oprócz wymiany całego wałka ?
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj