stachu19

blokada mostów w8024mido

Polecane posty

ASOGCURSUS    21

Na dzień dzisiejszy jest tylko jeden ciągnik wyprodukowany a ty takich odpowiedzi oczekujesz ale ci odpowiem ma


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeden egzemplarz? :lol: Stachu się pyta o 8024 nie wiem czy zauważyłem a tego to już na pewno dużo więcej wyprodukowali, nawet ktoś tu czy na innym forum pisał że był u jakiegoś dilera to miał już zamówienie na chyba 5 tych ciągników a parę już sprzedał. Nie jestem na 100% pewien o te liczby ale nie pamiętam bo to już dawno przeczytałem a pamięć słaba :P .

Widać że ludzie poszli już po rozum do głowy i w końcu zaczęli kupować lepsze ciągniki w tych samych cenach co inne (nie będę mówił jakie marki bo się ludzie zlecą i zaczną na mnie bluzgać) w tym samym wyposażeniu.

Ps. Teraz odpowiem na pytanie. Z tego co kiedyś czytałem to ma blokadę przedniego mostu elektrohydrauliczną, ale co z tylnym to nie wiem. Jak coś więcej znajdę to postaram się napisać.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Zamówienie może zbierać ale sprzedać nie sprzedawał ponieważ w połowie grudnia otrzymał homologację i to jest ten jeden ciągnik jeszcze na taśmie jest 3szt które do końca nie są złożone,w końcu stycznia zostanie więcej wyprodukowanych


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu19    1

ale wiem bo przedstawiciel ursusa powiedział że są produkowane już ze od dawna tylko dużo zamówieni i trzeba czekać nawet 4tygodnie lub dłużej a wracając do tematu jak to jest z tymi blokadami czy sa może odrazu obydwie na raz właczane ze tył i przód czy każda osobno

Edytowano przez stachu19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ASOGCURSUS Ty nie rozumiesz że tu jest mowa o 8024? Który już od dawna jest w sprzedaży? :blink: Na homologację owszem czekają ale ciągniki serii xx34 czyli 6834 i 8034 które jak na razie wyprodukowane są w ilości jednego egzemplarza. A tak jak już pisałem mowa jest o 8024 który jest już w sprzedaży i jak też już również pisałem dilerzy już go sprzedają i mają zamówienia na te traktory podkreślam 8024, być może nie spodziewali się aż takiej sprzedaży i ludzie muszą na nie czekać bo Ursus musi "pościągać" te części do jego złożenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody89    1

Odpowiadajac na pytanie zadane w temacie postaram sie je rozwikłac na tyle na ile zrozumiałem to co wyjaśnił mi przedstawiciel Ursusa na targach w Kielcach. 8024 ma blokade na 4 koła jednakże blokada przedniej osi i tylniej to dwie odzielne blokady. Tylnia oś posiada standardowa blokade mechanicznie właczana jak wczesniejsze starsze Ursusy. Natomiast przednia os posiada blokade która sama sie włacza poprzez jakas zapadke w momencie gdy jedno z kół traci przyczeponosc. Wybaczcie mogłem coś przekrecic nie jestem alfą i omega z mechaniki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pająk3050
      Witam poszukuje tylnego korpusu mostu (obudowy) do ursus 3512/5314 może ma ktoś na zbyciu lub posiada kontakt na taki temat ? Najlepiej na terenie województwa Małopolskiego 
    • Przez kris14
      Zauważyłem, że w moim 4514 z wałka WOM'u zaczął wydostawać się olej z tylniego mostu.
      Co może być tego przyczyną, czy wystarczy że założę nowe uszczelniacze?
    • Przez warlok20
      Witam!
      Poruszam temat cieknącego oleju z WOM. Dziś zacząłem rozbierać wszystkie osłony i mocowania wieszaków etc. Problem napotkałem już na starcie kiedy to nie mogłem wybić wałka[1]. Chciałem to obejść i zdjąć jedną ze stron mocowania górnego zaczepu ale jedna ze śrub jest w takim miejscu że musiałbym najpierw odczepić mocowanie dolnego zaczepu... Dopiero przy rozkręcaniu mocowania łańcuchów wieszaków[2] zauważyłem, że śruby[3] mają dwustronny gwint i wykręcałem je całe aby uchylić całe mocowanie. Problem w tym, że jedna ze śrub[3.1] nie chciała się wykręcić z bloku mostu. Teraz pytanie czy ona może jest tam na stałe czy po prostu zapiekła się i trzeba użyć większej siły i pójdzie?

      Druga sprawa to zauważyłem, że za tym mocowaniem jest kwadratowa podkładka, a za nią wałek wom z dwoma ścięciami po bokach na klucz? Żeby dostać się do uszczelniacza mam wykręcić tą "śrubę ze ścięciami"?


       


       
       
       


       
       
       


       
      Znalezione w internecie przykładowe zdjęcie tych "ścięć".




    • Przez Bonex157
      Poszukuję obudowy pochwy lewa albo prawa, ta ktora jest z blokada
    • Przez lesio321123
      Witam szukam.na szybko pomocy otóż. Po zamatowaniu zwolnicy do obudowy mechanizmu roznicowego na górze wystąpiły minimalne luzy po dociagnieciu śrub już mocno na dole wszystko dolega fajnie A na górze jest szpara maucieńka... to przez oringi mogą być za grube?... dodam że śrubki na wkretak płaski którymi przykreca się pierwsza część obudowy zostały dokręcone  Bardzo proszę o szybką pomoc

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj