blazo

Kupuje ciągnik - 85 KM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
blazo    0

Cześć chłopaki, mój ojciec nosi się z zamiarem modernizacji gospodarstwa. W związku z tym szuka NOWEGO CIĄGNIKA. Niestety tu pojawia się wielki problem, gdyż nie podążał za tymi wszystkimi nowinkami i nie za bardzo wie za jaki sprzęt się brać. Mamy gospodarstwo - 30 ha, z czego 20 orne. Ciągnik ma mieć charakter uniwersalny, nie tylko do pola. Dobrze by było aby był kompatybilny z turem, którego przy dobrej cenie mógłby zakupić w jednym pakiecie. No i jak ognia pragnie uniknąć elektroniki. Wiem, że w dzisiejszych czasach jest to trudne ale szukamy czegoś co nie będzie nafaszerowane za mocno tymi udogodnieniami. Nie za drogie części i w miarę tani serwis. Może zbyt wiele oczekuje...

Zastanawialiśmy się nad NH,Zetorem, Deutz Fahrem. Jeśli chodzi o Deutz to model Agrofarm 410 DT E3 wersja D; cena w granicach 170 tys. zł -I TAKA CENA BYŁABY GÓRNĄ GRANICĄ.

Jak możecie, doradźcie coś. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafalJD    0

Ja rok temu kupiłem JD 5720 80 km r turem. warty polecenia naprawde swietnie sie sprawuje z turem a spalenie jest tesz spoko. ok 8l

:rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz150    10

Mało elektroniki to ma Zetor Proxima, NH seria TD, NH seria T5000 ma trochę więcj ale też jeszcze w miarę :), Case JX, Farmtrac, Ale jak z ładowaczem tu szukaj z rewersem elektrohydraulicznym :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    13

A może John deere 5080 w wersji G Lub M bo już wersja R to ma dużo elektroniki. A z konstrukcjo ramowo do ładowacza idealny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

jesli do 170 tys to moze John Deere serii 5M ? Dobry do ładowacza ale nie tak dobry jak seria 5R, warto by było zastanowic sie nad np. 5080R bo to ciagnik niemalże stworzony do ładowacza a w ciezszych pracach równiez sobie poradzi.


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaskader911    0

Kubota m8540 byłaby też dobrym sprzętem pod tura bo jest bardzo zwrotna i napęd 4x4 działa nawet przy pełnym skręcie bo cały napęd oparty jest na przekładniach stożkowym :) oryginalne silniki kubota w sumie całośc oprócz kół i układu pneumatycznego przyjeżdża prosto z Japoniw B) prosta pompa paliwowa na zwykłych wtryskach. Elektroniki jest bardzo mało bo tylko wałek WOM i przedni napęd włączany jest za pomocą złączy elektrohydraulicznych, rewers bez potrzeby użycia sprzęgła przy kierownicy świetnie wykonuje swoje zadanie;D i myślę że zmieściłaby się w tej granicy cenowej;]i najważniejsze bo obciążniki przednie, klimatyzacje, rewers, biegi pełzające i dużo innych dostajesz w standarcie :D pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

Ja to polecał bym ci Masseya 5425 w standardzie ma DYNA-4 EHR itp. Elektroniki to on już w standardzie

posiada sporo ale elektroniki nie należy się bać przecież to się nie psuje co drugi dzień lecz jak już to po przepracowaniu kilkunastu tyś motogodzin ale to i tak przeważnie z winy właściciela ale zauważ jak ta elektronika usprawniła by prace tego cięgnika gduż on ma pracować z ładowaczem gdzie pierwszożędno sprawo przy wyborze ciągnika radził bym sugerować się rewersem elektohudraulicznym ponieważ on będzie się żadzej psół ponieważ będzie on na sprzęgle mokrym a nie suchym co jest kolejnym atutem.

Ale jeśli to ma być ciągnik bez elektroniki i niedrogi w utrzymaniu to polecam NH T5040 w okrojonej wersji może on wyjść wcale bez elektroniki

Pozdrawiam

Edytowano przez artur6180

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel250    2

NH TD np 5040 ma mało elektroniki i drogi też nie jest :)

Edytowano przez Pawel250

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duzy1    13

JD 5080R do tura byłby najlepszy bo ma elektrohydrauliczny rewers a to bardzo fajna rzecz ale blazo nie chce elektroniki a tutaj jest jej już sporo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek5011    3

Ja osobiście proximkę. Wygodna kabina , nie taka ciasna jak w tych NH i DF. Mało elektroniki.Wysoko się siedzi więc tym lepiej by operować turem.Co prawda za zwinna to ona nie jest . Cena przyzwoita.

Te NH odradzam . Jak dla mnie te mniejsze NH są wogóle niedorobione. Te większe owszem ale jeśli coś 80 km to tylko zetorek.

O DF się nie wypowiem . A;e też mają trochę taką sobie kabinę. Ale zauważyłem ,że DF rzadko mają tura przyłączonego. Ciekawe czemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dlaczego mówisz że w nh jest mało miejsca w kabinie siedziałem w proksimie i różnicy nie widziałem poza tym że nh lepiej wykonany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

Kolego zetorek5011 i co z tego że wysoko się siedzi nic z tego nie wynika ponieważ zeby pracować turem najbardziej jest potrzebny luk dachowy i jak już wcześniej wspomniałem rewers elektrohydrauliczny dlatego jak najbardziej polecam MF który posiada jedno i drugie lub DF,JD niestety NH jeszcze nie posiada w luku dachowego.

Edytowano przez artur6180

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ja polecam Lamborghini R3 85 (lub bracia w innym kolorze), tylko w wersji GS.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bigosek54    1

sąsiad ma proxime 85km te starszą z turem i mówi że jest za wąska na zakrętach go obala...jednak wysokość i wąskość robi swoje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazo    0

A jak u Zetora z serwisem ? Bo słyszałem, że serwis nie należy do najtańszych... A i pali dosyć dużo. Więc jak to jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NH od 2010r zaczęły wychodzić z przeszklonym lukiem dachowym tak by najmniej czytałem i tak zapewniał mnie diler ja niestety mam jeszcze ten bez ale szczerze mówiąc trzeba naprawde wysoko podnieść (praktycznie do końca) żeby nie widzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur6180    0

GRZESIEK1684 ale t5000 zaczeły wychodzić z lukiem dachowym?

W grudniu takowego oglądałem i nie dostrzegłem żeby posiadał to okno :(

Edytowano przez artur6180

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz150    10

danielhaker ja mam Zetora 7245 z 88r. i moim zdaniem pali on mało co więcej niż C-360. Zalezy oczywiście w jakiej pracy. Bak ma poj. 68l jak się nie mylę i jestem ciekaw czy w orce by za cały dzień wypalił. Bo w prasie belujące na 100% nie :D

 

Więc czy tak dużo on pali ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6863

No właśnie. O Zetorze to od 20 lat krąży opinia że dużo palą i czy to 7245, czy proxima, Forterra czy nawet maxterra jak wyjdzie to będzie gadka że dużo palą. Ja mam 2 Zetory 11441 i 5211 i nie narzekam na nie. mam porównanie co do spalania 3p i 5211 to wiadomo że 3p mniej mi spali ale i Zetorem jak woziłem gnój i ciężko miał bo się nawet kopał, tak mokro byo i na mth wyszło 3,5l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystian88    0

Ja osobiście poleciłbym ci MF 5425 ze względu na luk dachowy, elektrohydrauliczny rewers oraz ściętą maskę dzięki której można zapewnic sobie 100% widocznośc. Warty uwagi jest również CaseIH CS 85PRO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koks    40

Wez MF-a 5425.Ale te brzydkie, sciete maski,to byly w starszej wersji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hendryk21    2

ja osobiście polecam belarusa, i to nie prawda że to złom bo kto ja dba tak i ma, ja osobiście mam 2 i jestem bardzo zadowolony, jedyną wadą jest to że przydało by się lepsze wyposażenie


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez katopo
      Jaki nowy tani ciągnik polecacie w mocy około 35km?
    • Przez molibden01
      Witajcie.
      Na wstępie chciałbym się przywitać z Wami. Odnoszę się z problemem wyboru traktoru (zaznaczam, że nowego, ponieważ sytuacja na rynku używanych ciągników mnie do tego zmusiła). Stoję przed wyborem modelu. W pierwszej kolejności od czego to się zaczęło to promocja na serię 5D i 4E w Deutz Fahre: 5080d w cenie 158 tys. zł netto.  Traktorem miałem przyjemność jeździć, fajny, zwrotny, nie głupi. Macie jakieś opinie na jego temat bo już jest kilka lat po premierze a w poprzednich postach żadnych opinii z użytkowania.
      Tylko co jak co, ma tylko 3 cylindry i turbo. Dlatego w głowie chodzi, a może wybrać co innego. Myślę o Kubocie serii M4-073. Moc podobna, ale 4 cylindry i wyższa pojemność. Jeżeli znacie obecnie ceny Kuboty (z dilerem w tym wypadku sie jeszcze nie kontaktowalem) lub polecacie inne ciagniki w podobnej mocy to będę wdzięczny za pomoc.
       
      Dodam że ciagnik ma głównie pracować w gospodarstwie przy opryskiwaczu ciąganym z nadmuchem, sadzarką karuzelowa, do jakiś prac pomocniczych ale zapewne czasem i jakiś pług 3 skibowy się zapnie lub mniejszy agregat.
       
      Pozdrawiam serdecznie.
    • Gość murtek
      Przez Gość murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez bortys2001
      Witam. 
      Ktoś się pokusi o porównanie,np Deutz 5080keyline, new Holland T4/t4s
    • Przez Krzyszt0f
      Witam planuje podnieś moc w moim massey ferguson 5445 dyna 4 i teraz pytanie co sądzicie o tym podnoszeniu mocy i czy jest to bezpieczne czy nie za bardzo?
      ciągnik ma niby 90km a chce podnieś tak do 110/115km 
      a i jaka firmę polecacie do podniesienia mocy? 
      -agrotronic
      v-tuning
      -Agroecopower
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj