martinezo

Olej w chłodnicy Ursus C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
martinezo    41

wymieniłem pierwszą głowicę, ponieważ prawdopodobnie miała jakieś mikropęknięcie - jedna ze szpilek mocujących głowicę była mocno przyrdzewiała i mokra. Teraz muszę dalej obserwować co się będzie działo. Mam nadzieje, że będzie już ok. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus74    3

W 1985 kupiłem nową 60,problem zaczął się zimą.Ciągnik na gwarancji woda w ojeju i olej w wodzie.Mechanik gwarancyjny prześwietlił wszystko:tuleje, głowice, nowe "korki",uszczelki i nic.Po chyba trzeciej reklamacji wymienili na nowe, głowice i problem się skończył.Okazało się że jedna głowica był źle odlana i przy spuszczaniu wody ta zostawała w głowicy i zamarzając niszczyła "korek".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszek67    0

-- połączono --

 

Witam wszystkich .Mam problem w C-360 zauważyłem w chłodnicy olej a na bagnecie w bloku nie ma oznak wody tylko jest rzadki-proszę o wskazówki może Ktoś miał taki przypadek

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tractor560    3

Gdy wlewałem wodę do chłodnicy wypłynął czarny syf. Co trzeba zrobić ? Proszę o pomoc.


New Holland wszędzie

Najlepszy będzie !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan-BP    0

a sprawdz czy jest zwiekszone cisnienie w układzie chłodzenia czyli weze sa twarde, swiadczy to o wypalonej uszczelce pod głowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shogun    54

Odkręć korek od chłodnicy odpal i obserwuj czy nie idą bąble powietrza (spalin) z płynu, troche może wypływać bo pompa chodzi, można pasek klinowy ściągnąć do próby. Jeżeli będą szły to jak kolega wyżej napisał uszczelka pod głowicą. Napisz jeszcze co to był za syf? Był tłusty czy bardziej jak sadza, masz ciągnik od nowości, czy przy poprzednim dolewaniu wody/płynu też takie objawy były? Jeżeli nie ma bąbli i nie ubywa oleju to może po prostu woda rozpuściła stare osady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

W 360?! Parę minut.Ile to kolektroy odkręcić i rurki od wtryskiwaczy.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol210    12

sciagasz wszstkie 4 glowice razem z czterema glowicami razem z dwoma kolektorami, jesli chcesz wszystkie zdjac

Edytowano przez karol210

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek1983    0

takie mam pytanko ciagnik po kapitalnym remoncie 3 lata nie bierze oleju a docs duzy puszcza dym czym to moze bys spowodowane dodam ze nie traci mocy i pali bez zarzutu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan-BP    0

poniewaz z powodu uszkodzenia uszczelki pod głowica lub samej głowicy do cylindrow przedostaje sie płyn

dokladnie trzeba obejrzec głowice w poszukiwaniu mikropekniec no i uszczelka do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Wtryskiwacze leją..Ja muszę zrobić wszystkie cztery bo siłę ma ale nic przyśpieszenia...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kaszlak79    749

U mnie taka maź była w chłodnicy bo się pompa wody kończyła. Ale to było by słychać, i luz byłby na osi pompy wyczuwalny. Jak zdejmujesz głowice to najlepiej wszystkie, dać chociaż do sprawdzenia w zakładzie, najlepiej do regeneracji, bedziesz miał pewność a koszt 160 zł za głowicę nie jest aż tak wielki. Biały dym to ewidentnie woda w cylindrze, zbadaj też tuleje czy nie pęknięta jakaś, ale wtedy był by też płyn chłodniczy w oleju. Najlepiej byłoby zmierzyć ciśnienie sprężania, wiedziałbyś który cylinder niedomaga i wtedy może by się obeszło tylko na zdejmowaniu jednej głowicy.

Edytowano przez Kaszlak79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Temat jest o ciągniku c-360 i pochodne a nie pronarze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj