Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągnik do 105KM do wszystkiego.


32 odpowiedzi na ten temat

#21 Share masseyferguson6140

masseyferguson6140

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1432 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie(okolice Łukowa)

Napisany 13 styczeń 2011 - 14:22

Ciągnik do 105KM do wszystkiego. "Jaro11" Dlaczego twierdzisz że wszystko oprócz MF uważasz że klucza nie można dopasować chyba że mówisz o tych z lat 70 produkowanych w Anglii. Teraz te ciągniki są produkowane w Europie we Francji i jest w nich Europejski układ metryczny :blink:

Edytowany przez masseyferguson6140, 13 styczeń 2011 - 14:23.

Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik do 105KM do wszystkiego. Dzisiaj, 09:08
  •  

#22 Share BukeR

BukeR

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 202 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jędrzejów / Londyn
  • Zainteresowania:IT.
    Agrotechnika.
    Muzyka.

Napisany 17 styczeń 2011 - 18:17

Ciągnik do 105KM do wszystkiego. Do pytań z poprzedniego postu chciałbym dodać 2:
- N92 czy N101? Zysk na silniku z Common Rail? Generalnie czytałem o zasadzie działania silników z tym rodzajem wtrysków, ale jakoś nie wiem jakie są korzyści wynikające z tego i jak to wypada w tych 2 modelach?

- O co chodzi z prędkością WOM 540Eco? Co daje w pracy z prasą?

Edytowany przez BukeR, 17 styczeń 2011 - 18:19.

Evolving agriculture - Dutz Fahr



Pomogłem? Kliknij na zieloną strzałkę.


#23 Share rolnikzmalopolski

rolnikzmalopolski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,muzyka,mechanika maszyn rolniczych,

Napisany 06 luty 2011 - 19:40

Ciągnik do 105KM do wszystkiego. ja polecam pol-mota seri H 102km super ciągnik za nie wielkie pieniądze .

#24 Share farmersNHtd95d

farmersNHtd95d

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 802 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury
  • Zainteresowania:Fan marki NH i ogólnie nowinki techniczne o maszynach rolniczych.

Napisany 06 luty 2011 - 22:19

Ciągnik do 105KM do wszystkiego.

O co chodzi z prędkością WOM 540Eco? Co daje w pracy z prasą?[/i]

Spalanie będzie mniejsze bo nie musisz piłować silnika na np. 2200 obr/min tylko na 1600.

Edytowany przez farmersNHtd95d, 06 luty 2011 - 22:20.


#25 Share BukeR

BukeR

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 202 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jędrzejów / Londyn
  • Zainteresowania:IT.
    Agrotechnika.
    Muzyka.

Napisany 09 luty 2011 - 14:42

Ciągnik do 105KM do wszystkiego. JD odpadł. Cena i spalanie.

Teraz wertuje ojca na Deutz Fahr Agrotron K410. Dealer powiedział mi 175tysi netto w wyposażeniu:
-klima,
-skrzynia 24x24, 3biegi pod obciążeniem, sprzęgło w dźwigni zmiany biegów, rewers hydrauliczny,
-4 prędkości wom,
-szyberdach,

I teraz pytanko. Co bardziej się opłaca. Valtra N92 czy Deutz?
Za Valtre powiedział dealer 190tysi netto. (

Jakie są róznice w tych ciągnikach. Co lepiej się spisuje? Silnik Deutz z CR czy SISU na zwykłej pompie? Przydały by się opinie właścicieli DF i Valtry.

Evolving agriculture - Dutz Fahr



Pomogłem? Kliknij na zieloną strzałkę.


#26 Share stolarczyk

stolarczyk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów

Napisany 13 luty 2011 - 21:42

Ciągnik do 105KM do wszystkiego.

Byłem właśnie oglądać tą N92 z ojcem. Dosyć przyjemny ciągnik, pojeździłem po placu troszkę. Jedyne co mi się nie podobało to wygląd zewnętrzny, w kabinie strasznie ubogo i biegi troszkę ciężko wskakiwały.
Ojciec odezwał się, że ja mu radziłem JD, to koleś co nam tą Valtrę pokazywał powiedział, że nowe JD to "chińszczyzna", mają silniki wysoko obrotowe, tzn. trzeba im deptać i palą jak smoki.
Dodał, że ta N92 jest prosta jak budowa cepa, 1600 obrotów jej się da i można śmiało działać w polu, a spali dużo mniej od JD. No i dodał, że serwis mamy blisko (17km), więc dodatkowy plus.
Gościu co nam to mówił to niby jakiś tam mechanik.
Ile w tym prawdy?
Muszę jakoś przekonać ojca do tego JD, bo będą dużo nowym ciągnikiem pracował, a jakoś przekonania do Valtry nie mam. Zna ktoś jakieś mocne argumenty?

Generalnie co daje w JD konstrukcja ramowa, jak to jest z tym spalanie i obrotami?

Dziwny zbieg okoliczności bo taką samą regułke "bzdury" od dilera waltry usłyszałem na drugim końcu Polsli.Jd premium spali tyle samo co waltra i napewno niepochodzi z Chin.

#27 Share lukasz1633

lukasz1633

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 marzec 2011 - 19:32

Ciągnik do 105KM do wszystkiego. ja osobiscie zamierzam kupić nh t5060 cene kturą uzgodniłem to 145tyś neeto

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik do 105KM do wszystkiego. Dzisiaj, 09:08
  •  

#28 Share Johny66

Johny66

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Ciechocinka
  • Zainteresowania:Rolnictwo,motyrazacja,sport.

Napisany 09 kwiecień 2011 - 21:27

Ciągnik do 105KM do wszystkiego. Napewno nie jest z chin.Co do obrotów to jest odwrotnie to Valtre trzeba kręcić wysoko a JD idzie na 1600 leciutko.Ja też będę kupował 105km ciągnik i bez zastanawiania pojade od razu do dealera JD i on wcale tak dużo nie pali.A na pewno jest postawniejszy od Valtry :)

#29 Share PatrykGY

PatrykGY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 499 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:~~Pałuki~~
  • Zainteresowania:Fantastyka

Napisany 09 kwiecień 2011 - 22:04

Ciągnik do 105KM do wszystkiego. Oj kolego Johny66 Sisu to silnik niskoobrotowy max 1600 powyżej spalanie idzie ostro w górę ;)
A co do CR i zwykłej pompy to ja jestem za zwykłą bo CR jest bardzo ale to bardzo wrażliwy na paliwo ;)
Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

#30 Share Johny66

Johny66

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Ciechocinka
  • Zainteresowania:Rolnictwo,motyrazacja,sport.

Napisany 11 kwiecień 2011 - 17:56

Ciągnik do 105KM do wszystkiego. Skąd taki wniosek że Comann Rail jest wrażliwszy?Podaj przykład lub uzasadnij tylko nie taki mój kolego to to i to....

#31 Share statek

statek

    wieczny student

  • Members
  • PipPipPip
  • 1667 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sejny
  • Zainteresowania:Piłka nożna, elektronika, komputery

Napisany 13 kwiecień 2011 - 10:01

Ciągnik do 105KM do wszystkiego. pewnie ze jest bardziej wrazliwe!!! porownaj ilosci filtrow w CR i zwyklej pompie oraz cisnienie wtrysku, sterowanie

co do JD, to pali wiecej i to nie od jednego uzytkownika slyszalem, i nie piszcie tu ze swoja robote zrobi bo to brak argumentu

co do cen to chca Cie wydymac i tyle, za duza chca, znam tanszych dilerow

Edytowany przez statek, 13 kwiecień 2011 - 10:08.

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek


#32 Share Johny66

Johny66

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Ciechocinka
  • Zainteresowania:Rolnictwo,motyrazacja,sport.

Napisany 13 kwiecień 2011 - 11:37

Ciągnik do 105KM do wszystkiego. Bez komentarza <_<

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągnik do 105KM do wszystkiego. Dzisiaj, 09:08
  •  

#33 Share BukeR

BukeR

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 202 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jędrzejów / Londyn
  • Zainteresowania:IT.
    Agrotechnika.
    Muzyka.

Napisany 07 październik 2011 - 13:03

Ciągnik do 105KM do wszystkiego. No więc tak, sąsiad stał się posiadaczem Jaśka 5090, jak dla mnie troszkę za mały, ale wrażenia z jazdy ok, silnik elastyczny, komfortowa kabina, skrzynie niestety ma Power Quad Plus 16/16, rewers chodzi topornie, nie ma mowy o płynnej zmianie kierunku jazdy powyżej 5 km/h, to samo z biegami załączanymi pod obciążenie na dźwigni, główne 4 zakresy wchodzą ciężko i trzeba się przyłożyć żeby wbić bieg i najważniejsze - skrzynia za szybka jak dla mnie co było widać w pracy z sieczkarnią. Co do spalania to w owej sieczkarni 1 rzędowej na podobnych poletkach kukurydzy spalił ok. 10l ON na ha mniej od MF 3065. Może dlatego, że JD pracował na WOM 540eco, a MF na zwykłym 540. Dodatkowo JD z racji za szybkiej skrzyni jeździł ciut szybciej od MF'a.



Jestem zdecydowany na Deutz'a, tylko teraz waham się pomiędzy:
Agrotron K410
Agrotron K420 ProfiLine
Agrotron TTV K420

I teraz moje pytanie dotyczące tych 3 modeli - jak wyglądają różnice w wyposażeniu i cenie poszczególnych ciągniczków?
Strona koncernu Same Deutz-Fahr daje garść suchych info, zero konkretów.
Pozdrawiam.

Evolving agriculture - Dutz Fahr



Pomogłem? Kliknij na zieloną strzałkę.


Podobne tematy