Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dofinansowanie

7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share adamos33

adamos33

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 06 styczeń 2011 - 19:56

Dofinansowanie Witam:) Mam małe pytanie chodzi mi o to że. mam koło siebie pola nie używane jeszcze od pgr-u i sa tao jakies 40 h i nie jestem rolnikiem nie mam sprzętu a ni nic takiego. Chodzi mi o to ze jak bym wzioł te pola to kupiłbym sprzęt z 1 traktor albo 2 mniejsze i moze 1 kombajn. Ale czy za takie coś to bym dostał zwrot pieniędzy za zakpu tych maszyn? I czy trzeba założyć jakoś działalność gospodarcza czy cos ???? pozdr

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Dofinansowanie Dzisiaj, 10:21
  •  

#2 Share karolek12

karolek12

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 156 postów

Napisany 06 styczeń 2011 - 20:03

Dofinansowanie To jakaś zapomniana kraina ze lezy 40 ha :) to w polsce jest?

#3 Share Bartek72511

Bartek72511

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1571 postów

Napisany 06 styczeń 2011 - 20:06

Dofinansowanie Kolego nie ma sensu się w to pchać, rolnictwo robi się coraz mniej opłacalne a jak jeszcze miałbyś kupowac maszyny to juz w ogóle zero opłacalności. Na dofinansowanie to pewnie musisz mieć działalnosc gospodarczą, na prow juz nie ma co liczyć bez bydła mlecznego, no i z młodego rolnika też pewnie nie skorzystasz bo to chyba trzeba mieć działalność i cos trzymać ale to i tak tylko 50 tysięcy i tak ooo;) nie ma co sie pchać kolego;)

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share krzychoo124

krzychoo124

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 108 postów

Napisany 06 styczeń 2011 - 20:22