Skocz do zawartości

Zdjęcie

Światła C-360


45 odpowiedzi na ten temat

#41 Share SipmaZ224

SipmaZ224

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 548 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubartów

Napisany 07 wrzesień 2011 - 15:26

Światła C-360 I to w tą robioną w Lublinie.


PS: w swoim ciapku mam włożone na klej lampy od polda z żarówkami H4, do tego przekaźniki i grube kable. Światła mam takie mocne że szok :o Super sprawa takie lampy.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Światła C-360 Dzisiaj, 01:56
  •  

#42 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 07 wrzesień 2011 - 21:02

Światła C-360 Te współczesne stacyjki mają w sobie więcej plastiku niż metalu i topią masowo. Bardzo często nowe nie nadają się do montażu.
Najlepsze są te z Lublina ale zdarzają się w nich luźne wyprowadzenia niestety, no i mogły by mieć metalową nakrętkę.

Też mam H4 z Poloneza w swoim C-360, bez przekaźników. Obciążalność przekaźnika i stacyjki jest taka sama i wynosi 30A.

#43 Share SipmaZ224

SipmaZ224

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 548 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubartów

Napisany 08 wrzesień 2011 - 15:19

Światła C-360 Tak? To zbadaj sobie napięcie na włączonych światłach na samym aku a potem przy żarówkach i zobacz jak duże masz spadki napięcia przez tą stacyjkę i cienkie kable. Lepiej dać przekaźnik i mieć bezpieczną instalacje.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Światła C-360 Dzisiaj, 01:56
  •  

#44 Share Alio

Alio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 823 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:LOP
  • Zainteresowania:Automatyka, rolnictwo, inne

Napisany 08 wrzesień 2011 - 15:31

Światła C-360 Popieram kolegę Sipmaz224. Przekaźniki świateł to podstawa. Te współczesne instalcje, owszem tanie ale są wykonane z cienkich przewodów (oszczędność) Stare były co najmniej z przekrojów 1.5 albo 2.5 a obecnie robią z 0.5 czy 0.75. Ja zanim założyłem przeaźniki to chyba ze 3 razy wymieniałem instalację i stacyjki bo wszystko się paliło po kilku miesiącach eksploatacji. Dopiero po instalacji przekaźników (kupione na szrocie z wiązką przewodów za 15 zł) i zasileniu ich wprost z Alternatora przewodem o przekroju 6 mm (oczywiście przez bezpiecznik!) skończyły się wieczne problemy z instalacją i słabymi światłami. A dodam, że na przodzie mam obecnie żarówki 100/90 W i w nocy jest jak w dzień.
Pomogłem choć trochę? Wciśnij zieloną strzałkę. To nic nie kosztuje....
Wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania....

#45 Share roltech

roltech

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 08 wrzesień 2011 - 19:57

Światła C-360 @SipmaZ224 i @Alio zgadzam się z Wami. Pisząc poprzedniego posta, myślałem głównie o stacyjce. W swoim ciągniku mam instalacje własnej produkcji z odpowiednio grubych kabli. Masa jest prowadzona dodatkowym kablem, połączonym do korpusu ciągnika nie do maski czy błotników. Jedynie przy rozruszniku jest zastosowany przekaźnik. Halogeny robocze załączane są z wykorzystaniem starej stacyjki. Spadków napięć nie mierzyłem bo nie było takiej potrzeby ale zrobię to przy okazji (z ciekawości). Problemem były topiące się plastikowe bezpieczniki ale zostały zastąpione ceramicznymi i po problemie.


Coś o stacyjkach z Lublina http://www.lsn.pl/in...t&bid=10&cid=24
Wygląda na to że kolega poniżej ma racje, możliwe podróby. No i jakość już nie ta co 20 lat temu.

Edytowany przez roltech, 08 wrzesień 2011 - 21:33.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Światła C-360 Dzisiaj, 01:56
  •  

#46 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 08 wrzesień 2011 - 20:40

Światła C-360

Tak? To zbadaj sobie napięcie na włączonych światłach na samym aku a potem przy żarówkach i zobacz jak duże masz spadki napięcia przez tą stacyjkę i cienkie kable. Lepiej dać przekaźnik i mieć bezpieczną instalacje.

To nie tak.
Jak chcesz zmierzyć spadki napięcia spowodowane przez stacyjkę to mierzysz na włączonych światłach napięcie przy stykach samej stacyjki.Jeśli zmierzysz napięcie przy akumulatorze a później przy żarówkach to wyjdzie jakie są spadki napięcia na przewodach.
Konstrukcje tych stacyjek nie są takie złe,powierzchnie styków wewnątrz stacyjki są dość duże,większe od styków w przekaźnikach.Osobiście mam w reflektorach głównych żarówki H4 bez przekaźników i nic się nie grzeje i nie pali.Przekaźniki mam od świateł STOP i kierunkowskazów.
Swoją drogą obecne stacyjki Made in Lublin to już nie jest to co było 20lat temu,podejrzewam że to import tylko się pod tym podpisują.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


Podobne tematy