waldek315

Problemy ze światłami w C-360

Polecane posty

waldek315    2

jak wam długo działa włącznik do kierunkowskazów bo mi tak ok rok i nie wiem czym go zastąpić żeby tak szybko się nie psuł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertos84    5

u mnie działa od nowości tzn. od 23 lat <_< ... kup w sklepie elektronicznym jakiś lepszy przełącznik i powinien działać albo załóż przełącznik zespolony ( od jakiegoś samochodu ) przy kierownicy i bedzie po problemie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
jak wam długo działa włącznik do kierunkowskazów bo mi tak ok rok i nie wiem czym go zastąpić żeby tak szybko się nie psuł

Ale jaki włącznik w jakim ciągniku bo ja c 360 3p mam zwykły orginał tylko warunek mam jeden co jakiś czas kapne mu oleju i nie ma problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

U mnie w 330 orginał był jakieś 29 lat a założyliśmy nowy to po pół roku się rozwalił i teraz mam nowy zobaczymy ile wytrzyma.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18
U mnie w ciapku też działa od nowości tylko przerywacz często siada.

Zamontuj elektroniczny przerywacz od mf 255 problem zniknie z siadaniem przerywacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

u mnie i w 330 i w 3p wytrzymały ok 10 lat , w 330 nowy trzyma już ze 2 lata , a w 3p zamontowalem od SYRENY przy kierownicy -taki bayer jak w aUcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

nie wiem czy chodzi wam o przerywacz czy przełącznik, jesli o przelacznik to te plastikowe to u mnie długo nie trzymają i założyłem metalowe troche droższe ale warto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624
u mnie działa od nowości tzn. od 23 lat <_< ... kup w sklepie elektronicznym jakiś lepszy przełącznik i powinien działać albo załóż przełącznik zespolony ( od jakiegoś samochodu ) przy kierownicy i bedzie po problemie .

Może to dobry pomysl , w FARMTRACK-ach montują orginalnie od malucha.Ale czy do zamontowania takiego przełącznika trzeba zdjąc najpierw kierownice?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0

U mnie c330 nadal dzialają chodziaz lat troche mają <_< a w MF 235 dzialaja jak nowe chociaz tez nowe niesą <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rako    1

U mnie w C 330 narazie jest nowy zobaczymy ile wytrzyma. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

U mnie również przy trzydziestce i przy sześdziesiątce 3p działają włączniki od nowości, co jedynie to czasami bezpieczniki walną...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czajus    0

u mnie w 360 wymieniam 3 razy na rok a w 330 raz na rok i już mam ich dość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Ja proszę moderatorów o przeniesienie tematu do elektryka i elektronika tam ten temat bardziej będzie pasował.


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

ja w wakacje zrobiłem w c-360 kierunki od podstaw i od tamtego czasu już 3 razy wymieniłem przerywacz i dwa przełącznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Witam prosze o pomoc jak zrobić światła awaryjne w c-360

 

Wiem że potrzebuje wyłącznik i przerywacz i kable a to mam jak sie do tego zabrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Hmm nie wiem czy przypadkiem montując przerywacz od MF 255 uzyskasz światła awaryjne, ale nie jestem pewien. Natomiast wiem na 100 procent że z tego przerywacza możesz wyprowadzić kontrolki kierunkowskazów do 1 i 2 przyczepy.


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hksdam    0

hmm najprościej to byłoby kupić drugi przerywacz i dać drugi włącznik i wtedy jedno wyjście z przerywacza pod np prawą żarówkę a od lewej do włącznika ; tylko nie wiem czy to zadziała ;/ale powinno


Nie wyobrażam sobie nie poprawiać fabryki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

A wyłącznik jaki masz?Bo musisz mieć taki do awarynych jak np w Ursusie 912.A przerywacz też musisz mieć inny niz ten podstawowy 2*21W

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    40

Ja tak robiłem, ale w skuterze, myślę, że tu też będzie dobrze. Potrzebny Ci będzie jakiś przełącznik kołyskowy z dwiema nogami, dwa rezystory( z jakiejś starej płytki możesz wyjąć, bo jest tam ich pełno). Nacinasz kabel, który idzie sobie od przerywacza do przełącznika kierunków i doczepiasz do niego oddzielny kabel, który pociągniesz do przełącznika i podczepiasz go do jednej nogi, a od tej drugiej wolnej podczepiasz dwa przewody, na których w połowie montujesz rezystor( tak go musisz przyczepić, aby przewodził prąd w stronę kierunków, a żeby nie pozwalał przewodzić w stronę przełącznika) i jeden kabel podczepiasz pod przewód od prawego kierunku, a drugi pod przewód od lewego i już masz światła awaryjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
    • Przez Rafał2222
      Witam. Co raz bardziej rozrusznik w moim zetorze 5011 zaczyna wariować, tzn że chcę go zapalić wciskam start, ledwo kręci i puszczam start i naciskam  ponownie kręci dużo lepiej i pali. Czasami jest tak że jak w cisnę start to zaiskrzy aż. I teraz tak aku nowy. I ta śruba od elektromagnesu co idzie do rozrusznika nie ta od akumulatora tylko ta dolna jest skorodowana, to może robić taki efekt jak opisywałem? 
    • Przez dobcio0821
      Napisano Listopad 26, 2020 Witam.
      Przeglądam różne posty ale niemoge znaleźć rozwiązania. Wczoraj chciałem zmienić pradnice na alternator AGH. Instalacje mam nową (pod alternator). Wszystko podłączyłem według schematu. Akumulatory zamienione i jest minus na masę. 
      Kabel czerwony podłączyłem tam gdzie przewód plusowy na rozruszniku i do 30 na stacyjce, a kabelek szary od kontrolki do konektora w alternatorze. 
      Problem zaczyna się jak chce podłączyć kabel plusowy między rozrusznikiem a alternatorem, porostu iskrzy.  Kolega sąsiad podjechał swoim traktorem też z zamontowanym alternatorem aż jest zdziwiony czemu iskrzy. Na krótko kablami spróbowaliśmy podpiąć masę do masy traktorów i od jego rozrusznika do alternatora i też iskrzy. Czy to może być wina alternatora? Dawać go na reklamację czy może jednak coś jest źle podłączone? Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj