Zaloguj się, aby obserwować  
spokojnyziomek

Renault Nectra 120.54 blokada tylnego mostu nie wyłącza się

Polecane posty

Jw w temacie mam taki problem z renia i nie wiem czemu nie chce mi się wyłączyć blokada tylnego mostu juz sprawdzalem po linkach i dzwigienki i niby wszystko jest ok ale swieci sie kontrolka i kola sa caly czas zblokowane jezeli miał ktos podobny problem to proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

U mnie blokadę rozłącza się po wciśnięciu pedału hamulca, dośc mocno naduś i nie ma bata, musi się rozłączyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adus19922    0

Ja chyba mam podobny problem.. Jak kupilem renie i prowadzilem ja do domu to na zakretach mnie ostro nosilo.. pozniej zobaczylem ze tez sie kontrolka od blokady swieci a jest wylaczona.. Teraz w zime to jest problem na zakretach..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wlasnie rozmawialem z moim znajomym i mowi ze kiedys mial taki problem z deutzem 140KM i mowil ze byl wymielony mechanizm roznicowy w skrzyni i dlatego caly czas trzymala blokada... mysle ze u mnie tego nie ma ale jeszcze sprobuje linke odczepic od tego ciegielka tam przy zwolnicy i moze cos tam poruszam ta dzwigienka, mysle ze pusci bo probowalem hamulec ostro ciskac i nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

jak mozna na blokadzie caly czas jezdzic?? chyba cos sie wam pomylilo przeciez bys skrzynie na zakretach rozwalil!! a moz \e to sie od napedu przedniego swieci?? u mnie nie ma kontroli od blokady?? ja jak swoja kupilem to byl spalony wylacznik od przedniego napedu i niby byl caly czas wylaczony a ciagnial dopiero jak mnie wlasnie na zakretach zaczelo troche nadciagac to zobaczylem ze cos jest nie tak wymienilem pstrykacz i wszytko ok. ale naprawde kontroli od blokady nigdzie nie mam troche tego ogladalem i nie widzialem nigdzie takiej kontrolki....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jak można wyjaśnić to że, ciężko mam skręcićna ulicy?? czy to w lewo czy w prawo a dopoki tak kontrolka sie nie swieciła to jezdzilo sie ok. po śniegu jest dobrze ale po twardym mam ciężko skręcać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    18

W mojej też nieraz nie wyłacza się hamulcem i muszę włazić pod prawy stopień i ręką ruszyć taką zapadkę, wtedy puści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

u mnie w renault 155-54 nie chce się rozłączyć blokada tylnego mechanizmu różnicowego może ktoś wie jak działa rozłączanie potrzebuje pomocy w tej sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj