Skocz do zawartości

Zdjęcie

Case 956XL, 1056XL


56 odpowiedzi na ten temat

#21 Share oskarus

oskarus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachodniopomorskie

Napisany 04 styczeń 2011 - 19:34

Case 956XL, 1056XL Witam,
piszę tylko co się zdarza u mnie. Może mam wyjątkowy traktor:)
pzdr. i udanego zakupu:)

Edytowany przez oskarus, 04 styczeń 2011 - 19:41.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case 956XL, 1056XL Dzisiaj, 13:33
  •  

#22 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1231 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2011 - 20:53

Case 956XL, 1056XL Co do tej wody w wentylacji to jet coś na rzeczy ale aby do tego doszło to musi tak nacinać deszcz z silnym wiatrem żeby coś wpadło, a jak już mamy takie warunki atmosferyczne wystarczy przekręcić pokrętłem od cyrkulacji na pozycje z bezwymiennym obiegiem powietrza (tam jest taka strumienica która zamyka nam dopływ świeżego powietrza a robi obieg tego samego co jest w kabinie- bardzo przydatne zimą w kabinie robi się bardzo szybko ciepło). Do tego w słupkach bocznych nawiewy na nogi- super i szeroki nawiew na przednia szybę z możliwością regulacji na twarz :lol: jak by komuś było zimno

Co do komfortu mogę porównać do mojego case jeszcze df dx4.50 i mf serii 30x0
1. Wsiadanie wysiadanie na plus dla case i mf. W obu mamy pionowy słupek i szerokie drzwi co przekłada się na lepsze otwarcie ich. DF jest bardzoooo ciężko
2. Zmiana biegów ma pierwszym miejscu oczywiście mf za nim case, DF nie przypadł mi do gustu z 3 pozycjami dźwigni zmiany biegów (i do tego jeszcze te takie przyblokowania żeby czasem nie przelecieć na inna pozycję)
3. Sterownie podnośnikiem oczywiście mf następnie case i znowu DF ostatni (jedna dźwignia i to o takim długim przesunięciu i w złej pozycji umiejscowiona, ciekaw jestem czy ta dźwignia w podłodze obok też jest od sterownia podnośnikiem jak tak to jeszcze gorzej)
4. Ogólnie kabina i widok z niej do tura jest lepiej w DF (nie ma podsufitki! która ogranicza widok na wysokości). Przestronna nie ma problemu z umiejscowieniem pasażera co nie mogę powiedzieć o case (w nim to miejsce dla dziecka góra 15lat lekkiej budowy ciała)
5. Głośność (dB) na plus dal mf a na równi df i case choć df na wolnych obrotach cichszy (ale tu wtrącę jeszcze jeden ciągniczek a mianowicie renault modelu nie pamiętam ale z tych lat to cichszy jest nawet od mf)

Ciekaw tylko jestem jednego jak by sobie radził DF z 3m agr. upr-siew. z załadowanym do pełna siewnikiem FAMAROL pszenicą- on ma taki malutki silniczek (czytaj "lekki" i do tego jeszcze siedzi głęboko (w case to ten blok dwa razy by go "nakrył") pewnie bez dobrego dociążenia to jazdy by nim nie było- może nadarzy się okazja to przetestuje :D

#23 Share kpiotr

kpiotr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KRASNYSTAW, Lubelskie

Napisany 05 styczeń 2011 - 13:47

Case 956XL, 1056XL mnie tez ciekawi to jakby te ciagniki czyli df 4.50, reno 103.14 case 856xl wszystkie 4cylindrowe z turbo radzily by sobie c agregatami podorywkowym 2.6 i uprawowo -siewnym 3,0m. kazdy ciagnik ma swoje zalety i wady problem w tym aby znalesc dla siebie odpowiedni kompromis. a jak skrzynia biegów w tym df 4.50, on ma chyba 16x8 o ile sie nie myśle i bez reversu...reno znowu ma revers ale skrzynia juz 12x12 chodz podobno dobrze zestopniowana.case tez bez reversu 12x8 no i jak piszales tych biegów do tyłu troche przymało. mnie interesowałby ciagnik najlepiej z reversem i dobrze zestopniowana skrzynia (najlepiej 40km/h, i wystarczajacy aby pociagnac wymienione wyzej agregaty, rowniez wazne aby miejsce dla pasazera w miare wygodne bylo. co do ergonomi obsługi podnośnika i innych to w reno jest wszystko w miare wygodne(chodz mowie to na podstawie zdjec a nie z autopsji).chodz z case tez nie wyglada to zle. ciezki wybor musze powiedziec kupno ciagnika
jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

#24 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1231 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 styczeń 2011 - 21:14

Case 956XL, 1056XL Df ma akurat 15x5 (w opcji było 18x6 bo dźwignia miała 6 przełożeń (40km/h) a w pierwszym przypadku 5 (30km/h))
Case ma 16x8 (30km/h)
Jeśli chodzi o agr. upr.-siw. 3m bierny (wał strunowy- dwa rzędy pazurów- wał strunowy) to nie ma problemu nawet case 80km (bez turbo) lata na 2 na pełnym biegu (11km/h) a jak damy półbieg to (ok. 9km/h)

Na twoim miejscu zastanowił bym się nad reno lub fendt (w tych jednak nie siedziałem i nie wiem co i jak) z df-em dałbym sobie spokój nie przypadł mi do gustu zwłaszcza silnik i skrzynia no ale w nim lekko sprzęgło chodzi nie to co w case. W case do gustu nie przypadła mi hydraulika i skrzynia

Najlepsza skrzynia to taka co ma dużo biegów i tyle samo w przód co i w tył

Jak wsiądziesz do df a potem do case to zobaczysz że lepiej jest w case- sory użytkownicy df ale takie moje zdanie- kabina w jednym a drugim to niebo a ziemia

#25 Share kpiotr

kpiotr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KRASNYSTAW, Lubelskie

Napisany 06 styczeń 2011 - 13:11

Case 956XL, 1056XL no ja osobiscie porownania nie mam, reno 106.14 ma 12x12 skrzynie 104.14 ma 16x16 i oba maja revers mechaniczny, interesujacy jest rowniez fiat serii winner F100 ma skrzynie 20x16 lub 64x32 i tez ma revers.
jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

#26 Share marczowiak

marczowiak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 luty 2011 - 18:12

Case 956XL, 1056XL w tamtych postach jest dużo napisane prawdy ale ja dodam jeszcze to ,że jedną z pierwszych rzeczy w ciągnikach 4X4 i innych pojazdach jest odpowiednia wysokość ogumienia,potym poznaje się byłego właściciela czy dbał o maszyne,bo widziałem przypadki kupna - ludzie zwracają uwagę tylko na protektor aby nie był łysy z tyłu wysokość 65 z przodu 80 lub 85:zęby suszy że z przodu ma prawie nówki i takie duże piękne kółka,tylko nie popatrzył się że napędu już prawie niema lub pompa w skrzyni jest tak słaba że handlarzyk wsadził większe aby lepiej ciągnło i wtedy zaczynają się jaja/najpierw pompe wymienić w skrzyni plus jakieś łożyska koszt lekko 5tyś,ale kasy nie zastało na gumy to jeżdzi pół roku aż gdzieś na asfalcie różnicówke trafiło z przodu i znowu zonk następne 8tyś, takich przypadków znam wiele w serii xl i jak 5120 tylko tu zaczynają się naprawde większe problemy:
każdy kto kupuje używane zawsze ma nadzieje że maszyna pochodzi bez wkładu kilka sezonów a jedyna inwestycja to oleje filtry plus jakaś mała duperelka,a niestety jak wszystkiego należycie sie nie sprawdzi to póżniej jest tzw.zonk :blink:

#27 Share Constantin

Constantin

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 wrzesień 2012 - 16:27

Case 956XL, 1056XL

Sam posiadam 845xl- podobna konstrukcja więc co nieco mogę pomóc
Pierwsza rzecz to silnik:
1. Teraz mamy zimę i najlepiej to sprawdzić jak pali- powinien od razu załapać. Jeżeli jednak nie to możesz cenę zbijać bo problem może być w przewodach paliwowych (wystarczy wymienić te tandetne przewody w pancerzykach) lub pompce (tu możesz ja wymienić lub zastosować tańszą rzecz jak takie coś na przewód żeby paliwo się nie cofało). Gorzej jak pompa paliwowa padła
2. Czy na kolektorze wydechowym oleju nie ma
3. Na pewno końcówki wtryskiwaczy do wymiany- tu to głowę dam uciąć Dodany obrazek
4. Czy odmą nie bije spalinami (najlepiej na max rozgrzanym silniku), itd.
Hydraulika:
1. Pierwsza i podstawowa sprawa: "Sprawdź po odpaleniu (ok.5min) czy nie wywala wylotem oleju (no chyba że jest mało) lub wyjmij bagnet i zobacz czy się nie pieni!!!!!!!!!!!
2. Czy lekko wspomaganie chodzi ale to już na nagrzanym oleju hydraulicznym
Podnośnik:
Jest jedna i najważniejsza rzecz czy "nie faluje" na "pozycji" (oczywiście na nagrzanym oleju hydraulicznym)- ale jeśli nie będziesz jej używał np. do opryskiwacza to jest ona nie potrzebna, gorzej jest jak jest olej nagrzany a ty chcesz sam podczepić np. pług z kabiny
Pokrętło o które się pytałeś służy do przełączania między "pozycja" a "pływaniem" (coś jak siłowa i normalne). A jak korzystać to za dużo trzeba się zagłębiać- przydało by się zdjęcie by to opisać
Skrzynia biegów i przedni napęd
1. Czy nie wchodzą pod zgrzytem ale też czy nie wchodzą opornie (zwłaszcza rewers)
2. Czy półbieg działa
3. Czy hamuje na oba koła (najlepiej sprawdzić zwolnice czy olej nie jest czarny lub na dnie nie ma opiłków lub srebrzystego szlamu)
4. Przedni napęd czy wogulę działa i czy na skręconych kołach przy załączonym napędzie nie podskakuje

Może o czyś zapomniałem a jak sobie przypomnę to napiszę. Jak by co pytaj Dodany obrazek


Witam, a to podskakiwanie o czym świadczy?

#28 Share sechu

sechu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 październik 2012 - 17:15

Case 956XL, 1056XL WITAM OD NIEDAWNA JESTEM POSIADACZEM 956XL SUPER TRAKTOR MAM PYTANIE CZY ON JEST WYPOSAZONY W SWIECE ZARORE CZY TYLKO MA GRZALKE NA KOLEKTORZE SSACYM
POZDRAWIAM

#29 Share Case956AXL

Case956AXL

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 8 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Suwałki

Napisany 23 listopad 2012 - 20:46

Case 956XL, 1056XL Witam
Nie wiem jak w pozostałych ale u mnie jest tylko ta spiralka w kolektorze.
Pozdr

#30 Share pikusss510

pikusss510

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 styczeń 2013 - 18:48

Case 956XL, 1056XL Witam mam pytanie. Jestem posiadaczem case 956xl wie ktoś jak ustawić w nim pompę wtryskową ?
Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case 956XL, 1056XL Dzisiaj, 13:33
  •  

#31 Share cucek

cucek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 luty 2014 - 19:58

Case 956XL, 1056XL mam pytanie do posiadaczy 1056...czy podczas włączania wom należy wciskać sprzęgło nożne czy tylko sprzęgło tą wajchą przy kierownicy?jak prawidłowo używać półbiegów(ta rączka podobna do ręcznego po prawej strony fotela) czy przełączając półbieg na przykład na 3 polowej z zająca na żółwia należy uzywać sprzęgła nożnego?

#32 Share turion23

turion23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 218 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 luty 2014 - 17:11

Case 956XL, 1056XL ja przy włączaniu wom nie używam sprzęgła nożnego a co do zmiany biegów i pół biegów zawsze używam sprzęgła nożnego

#33 Share Krystiano9191

Krystiano9191

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 luty 2014 - 18:45

Case 956XL, 1056XL kolego do zmiany biegów tych głównych trzeba użyć sprzęgła a do pół biegów nie trzeba tylko zmniejszać gaz w czasie zmiany wyżej lub niżej np w transporcie a pod obciążeniem nie trzeba ujmować gazu np w polu jak ma ciężko

#34 Share cucek

cucek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 luty 2014 - 20:16

Case 956XL, 1056XL a co może być przyczyną tego że gdy zgasze ciągnik i przekrece kluczyk w pozycję '0' nadal pali się kontrolka od ładowania...tak samo jakby była w pozycji "I'....dodam tylko że nie dzieje się to za każdym razem...jak myślicie? wina stacyjki?

#35 Share popek007

popek007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 luty 2014 - 15:07

Case 956XL, 1056XL Krystiano9191@ a potem ludzie się dziwią że w nich skrzynie słabe,dusi się zgrzyta...... :lol: przy biegach i półbiegach sprzęgło jest niezbędne jeśli nie chcesz rozwalić skrzyni . ;) Jeszcze jeden kolega napisał ,że przecieka mu szuberdach powodem jest w 99% zatkanie wężyków odpływowych u mnie było to samo . Czyli przy szyberdachu są takie wężyki (nimi wycieka woda podczaas deszczu) i idą za słupkami najprawdopodobniej czymś są zatkane a wtedy woda wlewa się do kabiny kiedy przedkasz te wężyki problem zniknie. :)

#36 Share Krystiano9191

Krystiano9191

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 luty 2014 - 21:14

Case 956XL, 1056XL KOLEGO ja używam półbiegów bez sprzęgła i chodzi jak pszczółka to nie 360 że trzeba sprzęgło używać non stop a kolego do rewersu też używasz sprzęgło ?

#37 Share popek007

popek007

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 luty 2014 - 19:11

Case 956XL, 1056XL Krystiano9191@ To jest temat o ciągniku Case 956 xl,1056 xl w tych modelach nie było ani elektrohydraulicznego rewersu , ani elektrohydraulicznych półbiegów, więc do zmiany kierunku jazdy i półbiegów moim zdaniem trzeba używać sprzęgła,przynajmniej ja tak robię w swoim modelu 856 xl i jest ok.

#38 Share turion23

turion23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 218 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 luty 2014 - 20:03

Case 956XL, 1056XL ja też używam sprzęgła zawsze bo przecież do czegoś one służy a nie po to żeby tylko sobie było.

#39 Share JACK36

JACK36

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska

Napisany 27 luty 2014 - 10:29

Case 956XL, 1056XL Witam. W 1056 i 956 na półbiegach jest zastosowany synchronizator,a więc zyczę powodzenia w przełączaniu biegów bez sprzęgła;).Szybko przekonacie się ile kosztuje naprawa,a uwierzcie że koszty naprawy są naprawdę duże i pracochłonne.Pozdrawiam.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case 956XL, 1056XL Dzisiaj, 13:33
  •  

#40 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 luty 2014 - 21:38

Case 956XL, 1056XL A nie wiecie ile może kosztować synchronizator 3 biegu do Case 955?


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy