Skocz do zawartości

Zdjęcie

BI XENON


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
78 odpowiedzi na ten temat

#21 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 26 grudzień 2010 - 21:45

BI XENON regeneracja reflektora to w granicach 80-100 złotych zależy jaki model auta razy 2,to aż nie tak boleśnie(rozklejone,lustro malowane specjalną farbą,szkło polerowane)i jak nowe,chyba warto,po kilku latach to każda lampa już nie tak świeci.zakład profesjonalny.około 2 dni trzeba poczekać(klej w piecu schnie).

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BI XENON Dzisiaj, 02:25
  •  

#22 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 grudzień 2010 - 21:49

BI XENON znalazlem takie powinny byc chyba ok
http://allegro.pl/ph...1385987748.html

#23 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 26 grudzień 2010 - 21:52

BI XENON 90/100W nie ryzykuj :P bo spalisz je tylko i bezpiecznik gorzej jak siądzie elektryka. I z allegro nie warto kupować bo można trafić na bubla a w sklepie masz zapewnioną jakość <_<

#24 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 grudzień 2010 - 21:55

BI XENON wiadomo ze w sklepie bo cena i tak podobna ale mialem caly czas zarowki 90/100W
i nic sie nie dzieje a jedze juz tym autem 3 lata

#25 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 26 grudzień 2010 - 21:57

BI XENON http://allegro.pl/za...1357376719.html te sobie załóż. Mam je w audicy i teraz jak śnieg to jest tak biało przed maską jak przy ksenonach. <_< i nie kombinuj z żarówkami 90/100W bo wypalisz sobie przez nie styki w przełącznikach a i nic więcej światła też nie dają.

#26 Share tomi382

tomi382

    NIEZALEŻNY

  • Members
  • PipPipPip
  • 1460 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ząbkowic Śląskich

Napisany 26 grudzień 2010 - 22:00

BI XENON 100W dają światło i nie gadaj miałem w poldku takie ale po godzinie szlak trafił <_< jedynie szkoda odbłyśników bo się wypalą lub coś gorszego hehe

#27 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 26 grudzień 2010 - 22:02

BI XENON No dają więcej ale nie tak jak te Philipsy mój błąd.

#28 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 26 grudzień 2010 - 22:07

BI XENON są ok,waty są 60/55,a światło ma bardziej białą barwę.trafiłem w biedronce kiedyś żarówki z niebieską bańką(7 złoty za komplet),atest miały,wytrzymałość to 2 lata a jeżdżę codziennie,jak na cenę to super,światło bardzo dobre.całą siatkę miałem,i 10 kompletów jeszcze mam,jeszcze kilka lat pojeżdżę.to tak trochę żeby weselej tu było.

#29 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 grudzień 2010 - 22:10

BI XENON tez w jednym aucie ze zarowki z biedronki mialem ale do philipsow to nie ma co porownywac <_<

#30 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 26 grudzień 2010 - 22:33

BI XENON a te moje to nawet lepsze,niż philips+30%,szkoda że h1 takich nie mieli.światło super,i wytrzymałość może być,myślałem że tą siatkę w roku zużyję a to już ze 4 lata temu.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BI XENON Dzisiaj, 02:25
  •  

#31 Share wierzba1272

wierzba1272

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 258 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nowe Miasto Lubawskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Elektryka

Napisany 27 grudzień 2010 - 12:12

BI XENON Żarówek 100/90W radzę nie ryzykować zakładać. Mogą wypalić się odbłyśniki a także instalacja może nie wytrzymać.
Jak już pisali inni lepiej zregenerować/wymienić reflektory, niż kombinować z HIDami lub mocniejszymi żarówkami.
Warto także sprawdzić stan instalacji elektrycznej, zwłaszcza w starszych samochodach w których spadki napięcia mogą wynosić nawet 3-4V. Jeśli występują takie spadki to radzę zmodernizować instalację i zamontować przekaźniki do świateł (oczywiście jeśli jest taka możliwość w samochodzie)
UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

#32 Share jendrek

jendrek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 337 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Olesno,Opolskie

Napisany 27 grudzień 2010 - 14:34

BI XENON A ja wymieniłem w Astrze żarówki na 90/100W jak tylko dojechałem z salonu do domu <_< i auto ma w tej chwili 14 lat i nic się z instalacją i z lampami nie stało :P

#33 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 grudzień 2010 - 14:50

BI XENON

Mam czasem możliwość jeździć autem z bixenonem w jednej soczewce(ori). Szczerze mimo autopoziomowania układ reaguje z opóźnieniem i zdarzają się sytuacje, że "rzuca" wiązka światła.

przeciez samopoziomowanie nie dziala w ogole na biezaco, tylko po odpaleniu auta analizuje dana sytuacje i ustawia swiatla "na sztywno".
dokladnie to samo sie osiagnie jesli sie reguluje swiatla recznie, ma o tym pojecie i zawsze pamieta <_<
dlatego, ze jest duzo czynnosci wprawadzilo sie autoregulacje, by poprawic koomfort jazdy, auta bez zenonow tez mialy taka regulacje.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#34 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 grudzień 2010 - 16:32

BI XENON Nie polecam żarówek 100W bo można stopić klosz, taka mocna żarówka emituje dużą ilość ciepła!

#35 Share JohnTheBulletTeacher

JohnTheBulletTeacher

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KrK

Napisany 28 grudzień 2010 - 01:48

BI XENON

przeciez samopoziomowanie nie dziala w ogole na biezaco

Żaden układ auto poziomowania nie działa tylko na początku a potem stop. W starszych samochodach działało to po woli, w nowszych działa już bardzo szybko za sprawą silników krokowych w reflektorach. Jeśli u ciebie w samochodzie nie widać by działało poziomowanie, to niestety jest zepsute.

#36 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 grudzień 2010 - 03:31

BI XENON jestes tego pewien?

silniki sa bardzo szybkie dzisiaj, ale w stosunku do przyspieszen nadwozia samochodu podczas przejezdzania przez dziure, a nawet lezacego policjanta silniczki te mysle, ze sa sporo za wolne :D
na wykladach gadali, ze system bez utrzymania sie w zadanej chwili np. 2 sekundy, nie powinien zareagowac.

oko ludzkie jaka ma szybkosc zanotowania sygnalu 20 Hz, 30? skoro da sie w ogole zauwazyc ruch takiego swiatla, to musi byc bardzo wolne np. 5 czy 10 Hz, a przez pol metrowa dziure samochod z predkoscia 60 km/h w ile przejezdza?

z reszta wezme jutro taty auto i sprawdze, bo jest mozliwosc, ze wywody bardzo szybko skoryguje rzeczywistosc :lol:
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#37 Share JohnTheBulletTeacher

JohnTheBulletTeacher

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 224 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KrK

Napisany 28 grudzień 2010 - 11:15

BI XENON Jestem pewien, bo mam taki układ. Racją jest, że nie zawsze zareaguje na czas. Jak pisałeś, nie działa on błyskawicznie, ale przejeżdżając przez śpiącego policjanta jest w stanie skorygować wiązkę na tyle, by nie oślepiać jadących z przeciwka. Mam porównanie do starszego modelu, który miał zwykłe silniki w reflektorze, to reagowały one ospale, właściwie było to jedynie zastępstwo ręcznej regulacji. Ale te nowsze pracują wyraźnie szybciej i wszelki nierówności poprzeczne ładnie wybierają, dzięki czemu światła nie świecą w kosmos.
Z taką szybkością pracują te światła: Video 1
A tak pracują na drodze: Video 2 (i nie chodzi mi tu o skręcanie na zakrętach, lecz o w miarę stały poziom świecenia)

#38 Share maks

maks

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 474 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pleszew-Jarocin-Krotoszyn

Napisany 28 grudzień 2010 - 11:40

BI XENON

Trochę oślepiają te HID'y.
Dobry policjant nawet w dzień z daleka zauważy bo oni są przewrażliwieni na to.

Zalezy gdzie. U mnie w okolicy nie za bardzo.

lukaszjarm - czy na przegladzie beda problemy to zalezy od tego na kogo trafisz. Te certyfikaty to mozna sobie wsadzić.
Bobek_farmer dobrze tu pisze wiec ja nie bede sie produkowal. Po prostu lampa pod h4 czy h1 nie jest przystosowana do palnika. W soczewce jakos to przejdzie, choc kolego asharot tez nie jest super. Z moich obserwacji wynika ze nawet soczewka nie daje odpowiedniego odcięcia linii swiatlocienia i ponad nią też idzie sporo swiatla.
Stasiek84 - na pagórkach kazda lampa da po oczach, halogem, oryginalny ksenon czy hid.

Zarowki plus ileś procent duzo nie daja jak lampy są słabe. Wiem bo juz mialem nightbreakery w starych lampach. Zarowek 100W lepiej nie zakladac, bo dzisiaj lampy są plastikowe i szybko moze dojsc do wytopienia lustra. Stanowczo odradzam takie cos. Poza tym to tez daje po oczach jak komuś sie błyśnie.

Co do hida w reflektorze roboczym to powiem ze sam se zastanawialem nad tym. Nikogo nie oslepisz bo swieci tylko na polu a w nocy to zrobi doslownie dzień przed/za ciągnikiem.
Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

#39 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 grudzień 2010 - 11:53

BI XENON @JohnTheBulletTeacher z tego co pokazales na pierwszym filmiku to rzeczywiscie swiatla dzialaja duzo szybciej, ale o jakis milion razy za wolno, zeby zareagowac na ruchy nadwozia, czego moje wywody dotyczyly w poprzednim poscie.

na drugim filmiku dokladnie widac, ze swiatla poruszaja sie razem z buda (i nie chodzi mi o aktywne doswietlanie zakretow, bo takie stanowisko dydaktyczne pomagalem kumplowi na obrone budowac, takze w miare czaje o co chodzi :D ), nie ma szans, zeby system reagowal, na dziury, przyspieszanie, czy hamowanie pojazdu. może jak przez policjanta przejzdzasz z predkoscia 5 km/h i wolniej to cos zmieni, ale przy 20 juz nie powinien ;)
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BI XENON Dzisiaj, 02:25
  •  

#40 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 28 grudzień 2010 - 12:14

BI XENON Koledzy troche odbiegne od tematu... u siebie w aucie mam H7 55W jak sie nie myle obie firmy NARVA i myslałem nad zmiana na PHILIPS Premium (u mnie jedna kosztuje 20 zł), opłaca się, bedzie jakaś różnica?

Podobne tematy