Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kolo podporowe czy podporowo-transportowe


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Robertpl

Robertpl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 grudzień 2010 - 19:37

Kolo podporowe czy podporowo-transportowe Witam
Zamierzam kupić pług Kverneland 150B (3+1) do ciągnika Pronar 5135 (100,6km), zastanawiam się czy brać z kołem podporowym czy podporowo-transportowym (dopłata 3,5 tys.) Masa ciągnika 4,8t udźwig 4,2t zapotrzebowanie pługa na udźwig 3,2t Co sądzicie które koło wybrać?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kolo podporowe czy podporowo-transportowe Dzisiaj, 23:15
  •  

#2 Share beniu890

beniu890

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 grudzień 2010 - 19:44

Kolo podporowe czy podporowo-transportowe Kolego jeżeli masz daleko od gospodarstwa pola to wez sobie koło podporowo - transportowe .

#3 Share Robertpl

Robertpl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 grudzień 2010 - 19:54

Kolo podporowe czy podporowo-transportowe Najdalej to 8km asfaltem a 4 polnymi, jeśli nie była byto tak duża dopłata to nawet bym się nie zastanawiał.

#4 Share Darpol

Darpol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 403 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bełżyce woj.lubelskie

Napisany 26 grudzień 2010 - 20:07

Kolo podporowe czy podporowo-transportowe Taka kasa to naprawdę przesada, wartość tej roboty dla fabryki to 500zł bo dla mnie dorobienie nowego koła do pługa obrotowego z nowych części nie przekracza 800zł ,poza tym jedyną zaletą jest mniejszy nacisk na tylną oś ciągnika w transporcie. Minusów jest więcej skomplikowana konstrukcja koła, kilka sworzni więcej,za tym szybsze zużycie niektórych, na zakrętach wcale tak fajnie się nie prowadzi,i najważniejszy waga koła.Moim zdaniem nie warto bo za drogo za max 1000zł pewnie by mi się podobało, lepiej w pole pojechać wolniej i na pewno będzie ok.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kolo podporowe czy podporowo-transportowe Dzisiaj, 23:15
  •  

#5 Share przemrolnik

przemrolnik

    WETERAN

  • V.I.P.
  • rank
  • 1162 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, AgroFoto.pl

Napisany 26 grudzień 2010 - 20:23

Kolo podporowe czy podporowo-transportowe Ee... Nie płąć,-za drogo wg. mnie i @Darpol, chyba że masz "dużo" Kasy to możesz kupić...lepiej, taniej zrób samemu takie koło jeśli ci szkoda TUZ'a :lol:

#6 Share rafalkom555

rafalkom555

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1483 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie Godziszów
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja itp.

Napisany 26 grudzień 2010 - 21:29

Kolo podporowe czy podporowo-transportowe Przydało by się, ten pronarek nie jest taki duży aby go nie majtało w transporcie do 4skibowca :P Ale za taką kasę to lepiej troszkę wolniej jechać, wiadomo że z transportowym kołem nie siedzi taki ciężar na traktorze <_<

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kolo podporowe czy podporowo-transportowe Dzisiaj, 23:15
  •  

#7 Share Heniekii

Heniekii

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 355 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 styczeń 2013 - 10:26

Kolo podporowe czy podporowo-transportowe koledzy ma ktos te kolo i jest wstanie tak dokladnie powiedziec czy warto doplacic i jak sie prowadzi na zakretach plug?bo jak gorzej niz jak jest zawieszony to kicha

Podobne tematy