Zaloguj się, aby obserwować  
Superman

Problem z wspomaganiem w mtz

Polecane posty

Superman    0

WItam. Mam problem z wspomaganiem do MTZ 80 (bez przedniego napedu), a dokladnie to mialem serwo ale mi sie ciezko kierowalo wiec postanowilem kupic orbitrol, jest on montowany na serwie, a serwo sluzy tylko jako zbiornik na olej. Wszystko ladnie pieknie ale sie cos zacina tz gdy skrecam sa momenty gdzie trzeba uzyc troche wiecej sily, gdy sie juz przejdzie ten próg to jest lekko a potem znowu sie zatnie i jest ciezej. Co moze byc tego przyczyna?? Odrazu powiem ze pompe mam stara, ale nowa mam tylko trzeba zalorzyc. czy przyczyna moze byc pompa? a moze orbitrol? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Części sam kompletowałeś czy to może jakiś zestaw montażowy np: z allegro? Orbitrol nowy? Oleju prawidłowa ilość?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    15

A to nie masz czasem tak że jak skręcisz do oporu to koło ma problemy z oddaniem i później jak mocniej pociągniesz to tak odskoczy ?


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Superman    0

zestaw montazowy z allegro nowy, olej jest ,

@pynczor to nie jest tak jak piszesz

co moze byc nie tak ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam

 

Może przodek na zwrotnicach ci się przytarł i dlatego ciężko się kręci

 

pozdrawiam

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Superman    0

Caly przodek robilem pare mcy temu wiec jest wszystko w porzadku.

Moze byc to ze pompa jest stara i slaby wydatek cieczy ma ?

A moze jakis wadliwy jest orbitrol co wy na to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
firmagrand    0

Kolego jeżeli wydajność pompy byłaby za mała to po dodaniu gazu takiej sytuacji by nie było. Jezeli nie pomoże wymiana pompy na nową to zostaje tylko orbitrol.

 

Aha no i musisz sprawdzić wałek ten co idzie od orbitrola bardzo często spaw który łączy wałek z frezem orbitrola jest przez fabryke nie dokładnie zrobiony. Popuść śruby żeby wałek luźno chodził. To jest pierwsza rzecz która należy sprawdzić.

 

Mam nadzieje że pomogłem. W razie problemów pisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj