Zaloguj się, aby obserwować  
robert1901

Renault 145.14 TX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
robert1901    0

Witam zakupiłem niedawno Renie 145.14 TX z 90 roku , jednak wydaje mi sie ze skrzynia nie pracuje jak nalezy gdyz słychac miarczenie . Moze to wina tylnego mostu ? Co radzicie ? Rozbierac to czy zostawic tak jak jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

ale teraz w mrozy , może olej jeszcze nie rozgrzany szczególnie jak jest letni (z jakiego kraju) jak rozgrzeje się to dalej słychać te odgłosy a jak biegi dobrze wchodzą nie trzeszczą czy szarpią :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1901    0

Biegi chodza ladnie , nie szarpie , nie trzeszczy . Sprowadzony z Holandii . Jeszcze nie byl tak dobrze rozgrzany ale po lekkim rozgrzaniu jest dalej to samo , jutro pojezdze troche zobacze moze masz racje , rozgrzeje sprzet . Bo dopiero dzis kupiony :lol: Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Za pewne to ta: http://allegro.pl/renault-145-14-90r-i1361674794.html

 

Sam kupowałeś czy z mechanikiem byłeś?? no ale mniejsza z tym ewidentnie widać że to nie jest 14 tylko 54 ze zmienioną maską z przodu bo za pewne ktoś ją rozwalił i mając taką pod ręką zamontował. Jaki ona ma przebieg?? bo po wyprostowanym wydechu wdać że nie mały.

Co do tego problemu to może być coś z pompą hydrauliczną albo to nie jest żaden problem bo w niektórych ciągnikach słychać takie charakterystyczne dźwięki ;)


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

14 właśnie maja takie maski kanciaste. Więc jest wszystko dobrze. Co do odgłosów to myślę że to tak ma być. I ta z ogłoszenia jest w ładnym stanie nawet, klima, ehr ;) No i tanio :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

myśle ze ona ma przejechane około 6000 napewno bo opony nie oryginalne tylko drugie i troszke już zrobiły.Pisze ze rok 90 jeśli jest to 145-14 tx to ma 12 biegów a ostatnie modele były w 86roku jeśli 145-14 TX16 to ma 16 biegów a ostatnie były z 89 roku,najlepiej zobacz w papiery lub tabliczke co tam pisze.z resztą zapodaj na www.konedata.net i sobie poczytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1901    0

Za pewne to ta: http://allegro.pl/renault-145-14-90r-i1361674794.html

 

Sam kupowałeś czy z mechanikiem byłeś?? no ale mniejsza z tym ewidentnie widać że to nie jest 14 tylko 54 ze zmienioną maską z przodu bo za pewne ktoś ją rozwalił i mając taką pod ręką zamontował. Jaki ona ma przebieg?? bo po wyprostowanym wydechu wdać że nie mały.

Co do tego problemu to może być coś z pompą hydrauliczną albo to nie jest żaden problem bo w niektórych ciągnikach słychać takie charakterystyczne dźwięki ;)

 

Tak to własnie ta :) przewalone ma 10000 motogodzin . Własnie dlatego pytam , może zostawie to tak jak jest i bedzie ok . A czemu sadzisz kolego że to 54 ? dokaldnie jest to model 145.14 TX 1C , tak w dokumentach pisze i pisze ze 90 rok . I nie widac zeby była spawana , malowana itp . Czyli most narazie zostawiam i okarze sie w pracy :D pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek31    1

to, może dodam coś od siebie Renault z seri 14 były produkowane max do 89r od 90r miały juz zaokraglone maski, moja 145.14 jest z 89r i ma kansciasty przod ale wypozazenie ma za to o wiele lepsze niz nie jedne 54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Mój błąd panowie ;) spojrzałem na jeden odróżniający się element a nie zwróciłem uwagi na inne :)


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Moja ma ponad 9600 motogodzin i jak narazie wszystko ładnie śmiga. Jedyny mankament to taki że wtryski leją :/ Narazie w sumie to nie masz co przy niej robić, przyjdzie wiosna jakieś cięższe prace polowe i będziesz widział co się dzieje. Bo tak na "sucho" to niczego konkretnego się nie dowiesz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj