Skocz do zawartości

Zdjęcie

DF 410 czy Case JX85


16 odpowiedzi na ten temat

#1 Share ArekD23

ArekD23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 21 grudzień 2010 - 21:15

DF 410 czy Case JX85 Czesc. Witam wszystkich. Zastanawiam sie nad wyborem miedzy DF 410 a Case jx85. Nigdy nie mialem stycznosci z tymi ciagnikami i prosze o pomoc. Ktory uwazacie za lepszy pod wzgledem wykonania,awaryjnosci,spalania. Jakie wyposarzenie polecacie. Dodam ze posiadam okolo 10h i planuje powiekszenie gospodarstwa. Z gory dzieki i pozdrawiam.

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
DF 410 czy Case JX85 Dzisiaj, 11:31
  •  

#2 Share BUSTED

BUSTED

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie
  • Zainteresowania:Rolnictwo maszyny

Napisany 21 grudzień 2010 - 23:10

DF 410 czy Case JX85 na co powiększać tu trzeba rzucać jak dopłat obszarowych mają nie dawać

#3 Share kamilsame1

kamilsame1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2010 - 23:13

DF 410 czy Case JX85 Ja ci polecil DF napewno mniejsze spalanie,lepsza skrzynia niz w case,Wieksza skretnosc jak w case,Ogolni jestem z DF ale pewnie case yjdzie cie taniej niz DF,ja bez wachania wybrałbym DF.

#4 Share Syty

Syty

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tyszowce
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 21 grudzień 2010 - 23:45

DF 410 czy Case JX85

na co powiększać tu trzeba rzucać jak dopłat obszarowych mają nie dawać

Zapytam dlaczego? Chyba sam nie wiesz. Przecież pisze wyraźnie że chce powiększyć gospodarstwo. Mi ojciec przepisze w marcu 12,75ha w tym 4,3 TUZ i już wydzierżawiłem ponad 10ha, planuję kupić JD 6520 i się rozwijać.
Ja polecam ci Deutza albo Lambo R3 (wbrew różnym opiniom to jest to samo a tańsze ok 2 tyś zł).
Mam Lamborghini GP90 (poprzednik R3) - jest to ciągnik oszczędny, praktycznie bezawaryjny (przepalony kabel masowy i wytarty wałek napędu ale z mojej winy) a ma 2700MTH jest użytkowany na 40ha z pługiem unia tur 4+1*45 agregatem 2,7 i siewnikiem poznaniakiem 3m.

#5 Share czarek7340

czarek7340

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 131 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Płońsk
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 22 grudzień 2010 - 06:36

DF 410 czy Case JX85 Ja polecam ci też Deutza. Dla ciebie będzie jak znalażł.

#6 Share korbi555

korbi555

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 grudzień 2010 - 07:40

DF 410 czy Case JX85 Ciągnik prawie 100km na 10ha...
masz wogóle jakąś hodowle?
czy tylko te ziemie??

#7 Share BUSTED

BUSTED

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie
  • Zainteresowania:Rolnictwo maszyny

Napisany 22 grudzień 2010 - 09:00

DF 410 czy Case JX85 na co powiększać tu trzeba rzucać jak dopłat obszarowych mają nie dawać

Zapytam dlaczego? Chyba sam nie wiesz. Przecież pisze wyraźnie że chce powiększyć gospodarstwo. Mi ojciec przepisze w marcu 12,75ha w tym 4,3 TUZ i już wydzierżawiłem ponad 10ha, planuję kupić JD 6520 i się rozwijać.
Ja polecam ci Deutza albo Lambo R3 (wbrew różnym opiniom to jest to samo a tańsze ok 2 tyś zł).
Mam Lamborghini GP90 (poprzednik R3) - jest to ciągnik
oszczędny, praktycznie bezawaryjny (przepalony kabel masowy i wytarty wałek napędu ale z mojej winy) a ma 2700MTH jest użytkowany na 40ha z pług
unia tur 4+1*45 agregatem 2,7 i siewnikiem poznaniakiem 3m.

to morze uwas sie oplaca ale jak bys mieszkał tam gdzia ja inaczej bys gadał na wiosne przyszła woda zalala wszystkie łąki jakie miałem była super trawa a teraz tylko rzeżucha ropa droga jedyne co mnie ratuje to tylko dopłaty mleka mało poniewarz połowa QQ mi wugniła

#8 Share MgrLukash

MgrLukash

    Never Cut My Wings

  • Members
  • PipPipPip
  • 1643 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Eastern Poland(Восточная Польша)
  • Zainteresowania:Bezinteresowne

Napisany 22 grudzień 2010 - 09:13

DF 410 czy Case JX85 Co to wogóle za model Jx85 bo chyba obecnie takiego niema są Jx80 i Jx90...
♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

#9 Share ChiquitaB

ChiquitaB

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1890 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie okolice Grudziądza

Napisany 22 grudzień 2010 - 09:13

DF 410 czy Case JX85 w sumie kolego zależy ile chcesz $$ wydać na ten ciągnik bo zapewne po nowym roku go chcesz kupić więc trochę drożej będzie i bez promocji:/ ja bym polecał DF ale już ze skrzynią z rewersem bez sprzęgła a jeżeli zwykły mechaniczny to wtedy jx80

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
DF 410 czy Case JX85 Dzisiaj, 11:31
  •  

#10 Share ArekD23

ArekD23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 22 grudzień 2010 - 14:12

DF 410 czy Case JX85 Kolego ,,MgrLukash,, jak nie wiesz to nie pisz pier**l i nie zawracaj glowy.Zobacz czy jest taki model Casa a potem sie wypowiadaj.Wracajac do tematu nie mam chodowli ani nie sieje zboz ani burakow.Gospodarstwo mam przystosowane do uprawy warzyw typu kapusta.kalafior.Do tej pory mam MF 255 i C-330.Pewien kolega napisal po co mi ciagnik okolo 100km na 10h. Gdy by mi nie byl potrzebny nie kopowal bym go.Nie prosze o pomac w sprawie czy mi sie to oplaca czy ni tylko ktory bedzie sie lepiej sprawowal.

#11 Share ChiquitaB

ChiquitaB

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1890 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie okolice Grudziądza

Napisany 22 grudzień 2010 - 15:08

DF 410 czy Case JX85 kolego DF możesz lepiej wyposażyć a jak goły ma być no to w tedy cene patrz bo będą one miały to samo w sobie tylko silniki inne a oba z tego co czytałem info na forum to super silniczki:) Nie którzy po prostu nie rozumieją ze jak ktos ma warzywo na 10h i maszyny specjalne do niego to one mają zapotrzebowania na moc nie raz większa od niektórych dużych maszyn

#12 Share MichalG

MichalG

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KPR

Napisany 22 grudzień 2010 - 15:19

DF 410 czy Case JX85 dealer CASE powiedział mi 150 tyś brutto za full opcje za model JX 95 więc jaka różnica będzie między tym DF co w temacie? Chodzi mi o wyposażenie ;)

#13 Share ArekD23

ArekD23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 22 grudzień 2010 - 15:35

DF 410 czy Case JX85 Super....Wreszcie ktos kto to chwyta...na razie jeszcze nie posiadam takich maszyn ale kto wie moze bedzie jakis kombajn do kapusty albo cos w tym stylu.Na dzien obecny taka moc glownie potrzebna jest mi do ciagniecia tonazu. Bo niestety poczciwy MF255 nie zawsze sobie radzi gdy jest troche mokro a przyjdzie mi wyrwac 5ton kapusty z pola pod gore nie liczac masy platformy okolo 1,5tony razem 6,5tony jak latwo policzyc to naprawde jest nie wesolo.wsumie jakies tam specjalne wyposarzenie nie jest mi potrzebne glownie chodzi mi o uciag.a nie mam zamiaru kupowac ciagnika na 3lata ani uzywki zeby go non stop naprawiac.wiec chce zainwestowac a do wydania mysle tak okolo 170tys.

DF 410 85km w podstawowym wyposarzeniu ,,CHYBA,, szerokie opony rewers mechaniczny kosztuje 136tys. brutto.

#14 Share ChiquitaB

ChiquitaB

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1890 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie okolice Grudziądza

Napisany 22 grudzień 2010 - 15:44

DF 410 czy Case JX85 Z tym, że jeżeli chcesz kupić a na pewno po nowym roku to musisz się po nowym roku pytać o ceny bo teraz nikt nie wie jakie ceny narzucą i wtedy pytać o to który ciągnik wybrać. A do 170 tys na pewno coś fajnego się znajdzie:)

#15 Share bigosek54

bigosek54

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Międzychodu
  • Zainteresowania:Interesuje sie rolnictwem i sportem

Napisany 22 grudzień 2010 - 17:11

DF 410 czy Case JX85 siema...mi w Gądkach w październiku wycenił 410 full na 131 800...czyli wiecie o co loto a jak masz tańszy to możesz sb coś fajnego wziąść np:turan ;)

#16 Share MichalG

MichalG

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KPR

Napisany 22 grudzień 2010 - 17:44

DF 410 czy Case JX85 czym się różni full DF-a od full CASE? chodzi o modele w temacie? ;>

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
DF 410 czy Case JX85 Dzisiaj, 11:31
  •  

#17 Share bigosek54

bigosek54

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Międzychodu
  • Zainteresowania:Interesuje sie rolnictwem i sportem

Napisany 23 grudzień 2010 - 21:21

DF 410 czy Case JX85 niczym masz pełne wyposażenie...jak masz 170 tyś. to może weź z bezstopniową?


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy