Zaloguj się, aby obserwować  
t-tas

BELARUS 1062 D

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
t-tas    0

Witam, w związku z tym iż niedawno kolega zakupił ciągnik BELARUS 1062 D sprowadzony z Irlandii mam pytanie- czy ten ciągnik ma jakiś inny odpowiednik? Silnik w ciągniku to 4-ro cylindrowe turbo, skrzynia 18/4, przedni most portalowy(zwykły MTZ), wspomaganie serwo+orbitrol (nie znam się na MTZ ale dla mnie to taki dziwny mix), rocznik 93, kwadratowa kabina, reduktor załaczany dźwignią lub nogami(wcześniej miałem do czynienia z mała kabiną-nie wiem czy to jakaś nowość czy standart w kwadratowej), rura zamiast tłumika, fotel GRAMER. Kolega odmalował go i okleił naklejkami MTZ 82 TS ale sam nie wie czy to jest odpowiednik czy się pomylił oklejając go. jeśli wiecie coś na temat tego modelu-parametry techniczne zapraszam do udzielenia pomocy, z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

zapodaj jak mozesz jakies fotki.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

jaki jest typ silnika, bo mnie to wygląda na 105kM czyli taki jak 1025.

nie pamiętam jego oznaczenia, ale 82TS miał D245,5. to S oznacza skrzynię synchronizowaną, a 82TS miały 14 biegów do przodu.

18/4 to pewnie zwykła skrzynia bez synchronizacji.

 

Co do sterowania skrzyni to jest bardzo dużo wersji skrzyni, ale nie spotkałem się by było sterowanie nożne reduktora, ale na zachodnie rynki szły z pewnością inne wersje niż dostępne u nas. Sam widziałem kwadratowe kabiny w Belarusach z lat 70-tych czy 80-tych i to były zupełnie inne kabiny niż te znane u nas.


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

Co do fotek to nie mam czym ich zrobić. Jak będę u kolegi spiszę oznaczenia silnika i poszukam innych znaków rozpoznawczych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

a więc ciągnik o którym mowa to ciągnik taki jak przedstawiony w aukcji http://allegro.pl/item211501764.html , oznaczenia silnika to najprowdopodobniej mmz d-240(chyba bo tabliczka zarosła i chyba takie jest oznaczenie)-ale takie samo oznaczenie widziałem na silniku MTZ 82 bez turbo, znalazłem znaki świadczące , że ciągnik zbudowano w 1987 roku, a nie w 1993(daty na szybach itp), wszędzie napisane zdiełano w cccp, to tyle ile znalazłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj