Zaloguj się, aby obserwować  
Grzesiek10314

Silnik

Polecane posty

Grzesiek10314    196

Wpadłem na pewien pomysł i chciałem się poradzić w tej sprawie.

Chciałbym do swojego Renault 103.14 założyć silnik 6 cylindrowy od Renault 110.14 lub 110.54, bo przydalo by się z 10 koni mechanicznych więcej i co 6 cylindrów to nie 4. Na śruby żeby go przykrecic powinien pasować, tylko wałek od napędu pewnie będzie za krótki(ale to nie jest problem bo to też można dokupić). Mosty i skrzynia powinny wytrzymać te kilka lub kilkanaście koni mechanicznych więcej- przynajmniej tak mi się wydaje. Jeśli się mylę to wyprowadzcie mnie z błędu. Co o tym myślicie?

Pozdrawiam Grzesiek 10314

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

Nie chodzi mi o to czy się opłaci, ale czy tak wogle da się zrobić? Czy wszystko będzie pasować bez żadnych przeróbek i czy wszystkie mechanizmy ze 103.14 wytrzymają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel23456    0

widzę ze kolega ma podobny pomysł do mojego tylko ze ja zastanawiałem się jaka jest różnica miedzy 110.54 a 120.54 niby ten sam motor ale koni 10 więcej i bodajże inny moment obrotowy. czy jest inna pompa wtryskowa? bo oba są bez turbiny i jeszcze się zastanawiałem jak by założyć pompę od fendta bo tam jest pompa rzędowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

wiesz musisz dokładnie obejrzeć mocowanie silnika przy swoimi przy tym 110-14 czy się roztaw śrub będzie zgadzał i jakie jest mocowanie sprzęgła a po za tym powinno wytrzymać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
troll    0

Jakie powinno być cisnienie oleju w Renault 95,14 tx, 4 cylindry, 85 kM ? Bo przy rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach piszczy brzęczek i mruga kontrolka od oleju. ( a może by sie przydało wrzucić nowe panewki???)

Dzięki, jakby kto wiedział to prosze o wskazówki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

to zapewne masz za słabe ciśnienie oleju moim zdaniem nie powinno zejśc ponizej 2 atm.u ciebie tak wyglada albo masz za rzadki olej wlany też bedzie taki efekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj