zawadzak

Skrzynia Power Command, a Range Command w T6000

Polecane posty

piotrek4x4    30

Skrzynia powercommand jest też w case puma :) ale to żadne porównanie do innych marek bo nie znam innego ciągnika o podobnej ilości biegów w przód/tył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

MF ma 24 biegi w tym po 6 biegów podobciążeniem na każdym z 4 zakresów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buchaj007    3

A powiedzcie mi prosze, automat w PC dziala na calym zakresie? W RC wydaje mi sie (slusznie?) ze tylko w grupie C.

Ponadto, czy automat przerzuca tylko w gore, czy redukuje tez?

Automat w PC ma dwa zakresy..

polowy od 1-12 i szosowy od 13-19...jest jeszcze taka opcja iż w danej grupie możesz sam wybrać zakres biegów na których traktor może sie poruszać...

oczywiście automat też redukuje biegi

Edytowano przez Buchaj007

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel33311    0

witam koledz mam dylemat co mam wybrac czy new holanda T6010 DELTA albo PLUS lub TD 5050 co byscie proponowali i jakie sa ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adii    0

Jak jest jeszcze możliwość wyrwania jakieś modelu serii t6000 to bierz. A z ceną to nie wiadomo jak utargujesz :) Są koncowe modele i nie wiadomo jak dealer sobie go ceni. :P

 

T6000 plus jest lepszą seria ma większy standard od delty, czyli lepsza skrzynia, amortyzowana kabina itp.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raffi    1

Mam pytanie, czy komuś pojawił się błąd CP!!! Mi dzisiaj się pojawił w T6010 (160 mth), dwa razy ruszyłem "łopatką" od rewersu i znikło. Nie wiem czy zgłaszać na gwarancji czy może to ja coś źle zrobiłem i było to po prostu jednorazowe. Jest to skrzynia 16x16, jeżeli ktoś coś wie to piszcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Wciśnij pedał sprzęgła do końca i daj rewers do przodu. To nie awaria tylko zabezpieczenie przed niepowołanym ruszeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

Błąd CP występuje u mnie zawsze jak wstane z fotela w czasie jazdy. Do serwisu to raczej nie dzwoń, jak się wiercisz to musisz wcisnąć sprzegło do końca i ruszać możesz dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yage    2

Na chwilę obecną w nowej serii T6 nie ma dostępnych wersji RC i PC. Może za jakiś czas wprowadzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMO86    0

A ja mam problem ze skrzynią biegów w NH 6070 PC. Ciągnik mam od 1,5 roku, kilka razy na gwarancji przyjerzdzał serwis i mówiono mi że wszystko wporządku. Tylko jak dlamnie to nie jest wporządku, przy zimnym oleju gdy ruszam ze sprzęgła to ciągnik jeszcze nie rusza a juz spadają obroty i zaczyna głsno pracować skrzynia. Pozatym spalanie jest zarombiste, wydaje mi się ze ta skrzynia opciąrza ostro silnik. Do tego czasami przy zmianie kierunku jazdy występują jakieś stuki. Jeżeli ktoś miał taki podobny problem, to proszę o odpowiedz jak go rozwiązał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint6070    1

Ja bym ci radził wybrać skrzynie Power Command , ponieważ w Range command skrzynia jest podzielona na zakresy pomiędzy którymi żeby przejść na wyższy należy wcisnąć dodatkowy przycisk, a Power Command ma bez zakresowo od 1 do 19 biegu i myślę że auto lepiej działa bo nie musisz zmieniać zakresów. Jeżeli się pomyliłem to mnie poprawcie.smile.gif

Ta ja jeżdże t6070 range command i są te zasrane stopnie i fakt jest dylemat w orce. Ja bym brał power command.

P.S zauważyłeś że power command ma płynniejszą zmiane biegów?

 

A ja mam problem ze skrzynią biegów w NH 6070 PC. Ciągnik mam od 1,5 roku, kilka razy na gwarancji przyjerzdzał serwis i mówiono mi że wszystko wporządku. Tylko jak dlamnie to nie jest wporządku, przy zimnym oleju gdy ruszam ze sprzęgła to ciągnik jeszcze nie rusza a juz spadają obroty i zaczyna głsno pracować skrzynia. Pozatym spalanie jest zarombiste, wydaje mi się ze ta skrzynia opciąrza ostro silnik. Do tego czasami przy zmianie kierunku jazdy występują jakieś stuki. Jeżeli ktoś miał taki podobny problem, to proszę o odpowiedz jak go rozwiązał

ta to chyba serio obciąża silnik. Ty masz z sidewinter nie ? To patrz na monitor na obciążenia silnika i napisz mi później ile było procent ok?

P.S Następnym razem poproś servis albo zadzwoń żeby zrobili szczegółową diagnostykę skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzechu    250

Panowie a kalibrowaliście sprzęgła ? Przecież to podstawa jak coś szarpie albo nie ciągnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj